Wie gaat er binnenkort voor een vierde kindje? Deel 2

Bijzonder trouwens… A. werd ook met 36 en 1 dag geboren…

S6 Inge :thumbup:

Mar, waarschijnlijk dus op naar een nieuwe poging. Misschien slaat febr. wel op jezelf :angel: :lol:

@Smurf78 wrote:

S6 Inge :thumbup:

Mar, waarschijnlijk dus op naar een nieuwe poging. Misschien slaat febr. wel op jezelf :angel: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Helaas, helaas… zo werkt dat niet hahahaha :lol: :wink:

:lol:

WoLa, volgens mij zijn alle kinderen in december wel dwars en luisteren slechter :lol:

Wat dat betreft is mijn uitgerekende datum wel een slechte timing, aan het eind van de zomervakantie of net begin schooljaar. Gelukkig gaat manlieg voor 50% ouderschapsverlof regelen (ook vanwege de aanbouw) zodat ik die laatste weken toch wel rust kan pakken.

Smurf78, ik heb verder geen voorgeschiedenis dus dan is de eerste echo volgens mij meestal rond 10 weken. Bij de vorige 2 zwangerschappen ook. Misschien scheelt het wel dat de verloskundige hier geen eigen apparaat heeft en je dus voor een echo naar het ziekenhuis of een diagnostisch centrum moet.

Je vorige cyclus was 37 dagen zie ik? Danb kan je eisprong een dezer dagen nog kunnnen komen. Gebruik jij FF? Volgens mij zet deze ook pas een kruis als je eisprong geweest is.

Marda, meestal is zo’n daling geen goed teken inderdaad :hug:

Ik voel me wel aardig zwanger, al is dat het ene moment meer als het andere moment. Maandagavond en dinsdagochtend overgegeven (maandagmiddag heb ik oliebollen op, ik weet niet of dat te zwaar voor mij maag was?) en sindsdien heb ik ook minder eetlust (de dagen ervoor kon ik juist meer eten) en koffie smaakt me niet echt, dus het weeeig gevoel wordt wel meer lijkt het. Verder erg moe, de kids zijn een paar dagen logeren en gisterenavond lagen we om 19.30 al op bed.

Ingemamavan4, spannend :dance:

(Waarom is er voor een keizersnede gekozen?)

Omdat mijn voor geschiedenis niet heel geweldig is met bevallen en veel bloed verlies en placenta die bleef zitten zag ik het nu met 2 niet zitten natuurlijk bevallen

@ingemamavan4 wrote:

Omdat mijn voor geschiedenis niet heel geweldig is met bevallen en veel bloed verlies en placenta die bleef zitten zag ik het nu met 2 niet zitten natuurlijk bevallen
Dat kan ik me voorstellen :hug:

Ik hoop dat vandaag alles voorspoedig zal verlopen :pray:

Iedereen de allerbeste wensen voor 2013!

Inge… wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar! Je twee ventjes vandaag kunnen vasthouden! Ik hoop dat alles zonder problemen is verlopen en je twee gezonde knullen op de wereld hebt gezet!

Om niet alles dubbel te posten ben ik te volgen in jan2013 topic :wink:

Allereerst een heel gelukkig en gezond en voor een aantal hier vruchtbaar 2013!!

Smurf, ik voel me goed hoor! Sinds ik 37 weken ben heb ik elke dag wel wat onrust in mijn buik, soms harde buiken, soms wat meer druk naar onderen. Kindje is zondag ook ingedaald dus dat is fijn :thumbup: Ik hoop dat hij op tijd komt. Ik weet het, lekker naïef maar goed, je mag altijd hopen toch? Jammer van je cyclus, ik zou er ook gek van worden. Hopelijk krijg je er toch wat duidelijkheid in.

Marda, heeft het nog doorgezet vandaag? Bruinverlies en tempdaling is meestal niet zo’n goed teken nee…Gelukkig duurt 2013 nog een heel jaar :thumbup: :thumbup:

Sassie, dat zijn toch goede tekenen hoor, weeïg voelen en overgeven. Een oliebol ligt idd zwaar op de maag, vooral in perioden dat je er gevoeliger voor bent zoals tijdens een zwangerschap 8) Ik krijg last van mijn maagzuur als ik een oliebol eet :? vervelend, maar ik heb ze toch gewoon gegeten, vind ze zo lekker :drool: Maar jij moet dus nog even geduld hebben met die termijnecho. Bij sommige praktijken veranderen ze het echobeleid; hier hebben ze sinds dit jaar de gewoonte om tussen 7 en 8 weken de 1e echo te doen, en dan rond 10 weken de termijnecho. Bijdeze zwangerschap had ik dus ook met 7 weken al een echo en dus een kloppend hartje, dat was toch wel fijn! (maar is ook een nieuw gevestigde praktijk met een eigen echo-apparaat)

Broekie, hoe is het bij jou, de kriebels een beetje onder controle? :thumbup:

Van Inge heb ik nog niets gehoord, ik hoop dat haar jongens er inmiddels wel zijn. Ze zal waarschijnlijk vanavond wel posten in het jan.2013 topic. Daar zijn er vandaag al 2 geboren en gemeld :inlove: :inlove:

Inge ook nog even in dit topic, hartelijk gefeliciteerd!!

Wola, klinkt goed hoor, indaling en onrust… misschien gaat het sneller dan je denkt!

Hier heeft het gisteren avond dan eindelijk doorgezet. Op dus naar een nieuwe ronde. :slight_smile:

Inge gefeliciteerd, wat een prachtige stoere namen :inlove: Fijn dat het zo goed met ze gaat.

Mar, zoals je al vermoedde toch op naar een nieuwe ronde. Hopelijk is je ongi niet heel heftig.

Vanmorgen gaf FF aan dat ik op dag 20 mijn eisprong moet hebben gehad. Puur obv mijn temp waardes. Ben benieuwd :pray: Dat betekent dat ik 12 januari zou kunnen testen voor het eerst als ik dan niet al ongesteld ben.

:wink:

Jammer Marda, scheelt het dat je m zag aankomen?

Smurf, spannend!

Inge, heb je al gefeliciteerd, maar hier nogmaals: gefeli met je mooie stoere mannetjes :inlove: :inlove:

Wola, ja scheelt wel, anders krijg ik toch stiekem hoop en dan komt de teleurstelling des te harder aan. Voor dochter 3 ben ik anderhalf jaar met medicijnen bezig geweest zwanger te worden, ik weet niet waarom, maar ik heb nu het gevoel dat het ook nu niet zo’n vaart zal gaan lopen, dus eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht.

Smurf, spannend dan weet jij binnen 10 dagen al meer, ik duim heel erg voor je dat het raak is :pray:

Mijn ongi is weer erg heftig inderdaad, ik slik weer cyclokapron (bloedverdikkers) dat scheelt al veel maar dan nog ben ik de hele dag aan het verschonen, gelukkig is het nu vakantie, wel vervelend want het beperkt me enorm, het zou me nu niet lukken een dagje de deur uit te gaan. :? . Meestal zijn het gelukkig alleen de eerste 3-4 dagen die heel heftig zijn.

Heb jij een leuke vakantie gehad Smurf, wij gaan vanmiddag nog cupcakes bakken en dan is de vakantie alweer voorbij. Maandag starten de kinderen op de andere school, ik ben heel benieuwd!

Helaas…hier zijn de data weer gewijzigd…vanmorgen had ik weer een hele lage temp :think: Irritant :roll: Dus toch geen eisprong gehad. Mogelijk was mijn temp dus hoger door mijn keelpijn en verkoudheid. Heb sinds gisteren wel last van mijn onderbuik, trekkerig gevoel. Wie weet komt nu mijn eisprong er pas aan. Wachten maar weer af…

Mar, we hebben niet zoveel gedaan deze vakantie. Het was wel gezellig.

:thumbup: Het zit er al weer bijna op, vliegt voorbij.

Spannend voor de meiden maandag, ben heel benieuwd!

Hoi meiden,

Inge; Ik ga even bij de Jan2013 mama’s spieken voor de namen, maar hier alvast van harte gefeliciteerd!! :dance:

Marda: jammer dat je toch weer ongi bent geworden, maar nieuwe ronde nieuwe kansen meid.

Succes maandag op de nieuwe school! Ik hoop dat die beter bevalt voor je kindjes.

WoLa: Kleintje al lekker ingedaald, ik hoop voor je dat hij/zij niet te lang op zich laat wachten.

Smurf: Vervelend he die onduidelijkheid. :hug: Heb je deze eisprong wel kunnen benutten? Of was je daar nog niet echt mee bezig? :slight_smile:

Uhm de wachtmodus is uit geloof ik…

Ik kreeg steeds vaker vervelende, nare bijwerkingen van de pil (Cerazette wordt ook afgeraden voor langere tijd en ik gebruikte het al 1,5 jaar). Hub en ik hadden besloten om eventjes te stoppen en mijn lijf eventjes wat rust te gunnen van de pil… maar rubbertjes was voor hub geen optie en geheel onthouding is ook niet echt gelukt…

Dus zit ik op het wachtbankje want ik heb vandaag of morgen mijn eisprong en laten we het erop houden dat hij goed is benut.

(even een klein grappig detail… als het raak zou zijn… zou ik in eerste instantie op onze trouwdag zijn uitgerekend :lol: )

Smurf… wat balen zeg! Een hele lage temp kan natuurlijk ook juist duiden op eisprong! Hopelijk is dat het!

Broekie, jij ineens toch op het wachtbankje!? Spannend hoor!!

Ja een onverwachts wachtbankje wel te verstaan… want ik had niet verwacht dat hub de gok zou wagen… toch wel dus. :mrgreen:

whahaa broekie, als ie dan om is is ie ook direct helemaal om he? :lol: Spannend :thumbup: :thumbup:

Marda, ik hoop dat jullie niet weer zo lang hoeven wachten, anderhalf jaar lijkt me vreselijk :shifty:

Hier ook op het wachtbankje, maar dan voor de geboorte van de kleine :smiley: Ik hoop echt dat ie op tijd komt :pray: :pray:

Inge, gefeliciteerd met je jongens!

:hug: voor de wachtende dames

Broekie, wà à à t?! :mrgreen: :pray:

Dametje hier is duidelijk heel anders dan d’r broers (clustert heel veel, spuugt veel en heeft volgens mij ook best last van krampjes - heb haar dus relatief veel op schoot/aan de borst of in de draagdoek), da’s vooral wennen, maar heb direct na de geboorte wel 3x gecheckt of er echt niets tussen d’r benen te vinden was. :lol: Blijft ook nog wel wat wennen met luier verschonen, maar dan meer omdat zij veel gevoeliger is dan haar broers - denk dat de pot sudocreme nu (na iets van 4 jaar 8) ) wel leeg gaat komen. Roze begint ook langzaam te wennen - heb inmiddels zelfs zelf wat stof voor kleertjes in fuchsia besteld en in turquoise met bloemetjes. :smiley: