Aii onbetrouwbare testen…daar zit ik niet op te wachten.
Iemand tips wat betreft betrouwbare testen?
nee, ik heb nooit testen gebruikt. Ik hield mijn cyclus in de gaten aan de hand van het vruchtbare slijm, daar heb je ook uitgebreide beschrijvingen voor. Bij mij klopte dat meestal wel :thumbup:
Wola, linkje? hahaha ben ook niet een beetje boel aan het bezig zijn met zwanger worden… :roll:
Meissie, ik heb goedkope dipstick ovulatietesten via MP gekocht (iemand biedt ze daar als pakketjes aan), laatste keer 12 stuks en 5 zwangerschapstesten voor 8,50 euro inclusief verzendkosten. Ze werken prima, ik heb beide rondes mijn LH-piek gevonden.
Bij mij werken al die goedkope testen juist niet, bij mij waren ze altijd positief, maar dat komt dan misschien ook weer dat ik PCOS heb, waardoor mijn cyclussen ook langer zijn. Alleen de clearblue gaf bij mij heel duidelijk mijn LH piek aan, maar die zijn dan ook hardstikke duur helaas.
Je kunt natuurlijk altijd eerst de goedkope proberen en als dat niet werkt de duurdere.
Verder zou ik je aanraden je aan te melden bij fertilityfriend.com daar kun je al je gegevens invoeren zodat je zicht krijgt op je cyclussen. Daar kun je veel info vinden over andere symptomen van eisprong e.d. en je cyclus ook met die van anderen vergelijken.
Ik dacht maandag mijn eisprong gehad te hebben… maar vanochtend kreeg ik zo’n duidelijke steken; waarschijnlijk toch mijn eisprong… Hmm blijkbaar kan ik het dus toch niet helemaal goed aanvoelen :oops:
In dat geval is deze ronde dus wel benut en zit ik nu op het ‘wachtbankje’.
Rond oud en nieuw zou ik kunnen testen, zou wel hilarisch zijn om zo het nieuwe jaar in te gaan! :mrgreen:
Deze ronde had ik liever overgeslagen, maar nu het zo kan zijn… zou ik het stiekem toch heel leuk vinden… spannend dus!
Hoe gaat het verder met iedereen?
Marda; Spannend zeg! Kan me voorstellen dat het dan nu toch wel positief mag zijn. En het duurt ook nog 9 maanden voordat zo’n kleintje er is.
Ik zou het liefst ook nu al beginnen… wordt er ook helemaal gek mee gemaakt lijkt wel. Ik zie echt al 2 jaar alleen maar baby’s of zwangere vrouwen en dan zie ik het thema van serious request (wat wij altijd volgen) Let’s hear it for the babies!
Ach… nog maar 5 maandjes, die zijn ook zo weer voorbij.
Spannend Marda :thumbup:
Broekie, inderdaad, de tijd vliegt hoor! Succes met wachten!
Sassie; Hoe voel je je? Eerste echo ingepland?
WoLa; Einde komt langzaam aan in zicht!
Inge: Hoe is het met jou?
Ik wil ook alle meiden hier alvast een hele fijne kerst toewensen.
En dat 2013 jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid mag brengen!
Ja het gaat hier goed… Wel met regelmaat harde buiken maar niet pijnlijk of zo… En het begind nu zwaarder te worden op de onderkant en met lopen en zo… Ik merk dat ik er einde van de dag anders van ga lopen om stukjes te ontlasten…maar verder zitten de mannen nog rustig en groeien ze als kool afgelopen donderdag schatting 2400/2500 gram… Morgen mogen we weer voor een gesprek en volgende week maandag weer voor echo…
Hoe is het met jullie allemaal ??
@ inge
Kan me je gevoel heel goed voortsellen!
Van mij had m’n meisje ook best al met 34/35 weken mogen komen, maar ben toch wel blij dat ze uiteindelijk ‘pas’ met 38 weken is gekomen - is niet alleen minder ‘gedoe’ ivm couveuse, maar voor die kleintjes toch ook een lekkerdere start. Al mogen ze bij jou dan echt wel gelijk met 37 + 0 komen. :hug:
@ opmerkingen
Kreeg ik tijdens de zs ook veel (‘krijg je het druk’, ‘dit keer een meid?’ etc.), maar nu ze er is eigenlijk alleen maar pos. opmerkingen (‘een meid, wat leuk, maar een jongen was zeker ook goed geweest’, etc. - en iedereen loopt over van respect voor me - ook oudere dames die zelf 9-12 kinderen hebben grootgebracht :lol: ).
@ tests
Ik heb altijd de dipsticks van S.ensitest gebruikt - kun je online bestellen.
En FF is idd heel handig om je temp.curves bij te houden.
Nou, luier is leeg en buikje vol, dus gaan ons bedje maar eens opzoeken…
@inge petje af hoor! En wat een mooie gewichten nu al.
@Sassie :inlove: gefeliciteerd, geweldig zeg!
@Mar, oepsie :mrgreen: Zou toch wat wezen zeg hihi. Aan de foon zei je nog dat jullie wilde overslaan dit keer. Zo zie je maar moeder natuur heb je niet in de hand Spannend, zou er toch weer een sept. kindje komen? Met Y testte ik 31 dec positief :-*
@Iuno, nog gefeliciteerd met jullie kleinemeid! Is het wennen na 3 jongens? Lijkt mij zo gek hihi. Sensi.test heb ik qua zwangerschapstesten geen goede ervaringen mee. Hoe en wat met de ovutesten weet ik niet, maar ben hierdoor niet snel geneigd om iets van dat merk opnieuw te kopen…
Hier op 12 dec. mijn eerste ongesteldheid achter de rug. Nu weer in afwachting van mijn eisprong. Volgens FF nog niet gepasseerd. Klopt ook wel, meestal rond dag 17 van een normale cyclus en ik zit nu op dat 12.
We gaan in elk geval wel ons best doen deze maand :mrgreen:
Spannend smurf, succes! :mrgreen:
Inge, respect hoor, fijn dat het op kleine ongemakken na zo goed gaat!
Broekie, lastig dat wachten :hug:
Hier is mijn temp gisteren omhoog gegaan, hij stijgt bij mij altijd 3 dagen na eisprong, dus dat klopt. Nu afwachten, ik zou het wel heel leuk vinden, maar ik verwacht er niet veel van.
Hele fijne kerstdagen allemaal!!
Hoe is het hier? Nog wat spannends te melden? :mrgreen:
Leuke avatar Marda :thumbup:
Ik mag vanaf vandaag:
BIB :mrgreen: :dance:
Marda, toch op het wachtbankje, spannend.
Broekie, 5 maanden is nog te overzien.
Af en toe dringt het nog niet tot me door, maar ik ben met vlaggen misselijk en enorme moe en veel last van mijn borsten dus ik voel me wel aardig zwanger.
Ik heb 29/01 de termijnecho, dan zou ik volgens mij eigenlijk berekeningen 10 weken zwanger moeten zijn.
ingemamavan4, vervelend dat het nu zwaarder begint te worden, maar het einde is in zicht toch? Volgens mij zou jij ingeleid gaan worden toch? Heb je al een datum gekregen?
Iuno, ik vraag me ook wel af of een meisje erg wennen is na 3 jongens?
Smurf78, heb je inmiddels al een eisprong gespot?
WoLa, wat leuk dat je kan bibben :inlove: Heb jij nog wat spannends te vertellen? :lol:
Hoe gaat het met je? Is het nog te doen met 3 kids in huis? Kom je wel aan je rust?
Sassie, spannend, op naar de 29e :thumbup:
Hier gaat het nog goed hoor. Natuurlijk is het een stuk zwaarder en vermoeiender een vierde zwangerschap. Rust is soms moeilijk in te bouwen, jongste slaapt i.p. ook niet meer tussen de middag. Maar meestal lukt het nu wel even met een filmpje op de bank :thumbup: Nu in de kerstvakantie is mijn man ook 2 weken vrij, dat is wel fijn, heb ik echt wat meer rust :thumbup:
Maar goed, de kids vinden het natuurlijk ook spannend nu het moment dichterbij komt. Ze zijn voor mijn gevoel ook vaker dwars en luisteren slechter. Maar dat komt misschien ook omdat ze moe zijn, wout net zijn feestje heeft gehad en zijn verjaardag er nog aan komt, spanning voor het vuurwerk met oud&nieuw…ach redenen genoeg om af en toe je mama eens flink dwars te zitten
Ik zie wel een beetje op tegen de bevalling…als ik nu wat voel denk ik: onee, straks begint het, oja zo voelde dat, neeeee niet nu ik heb er geen zin in!! Maar ik zie juist wel heel erg uit naar het moment dat ie er is :inlove: :inlove: Dus ik hoop toch maar op een op-tijd-bevalling 8) :thumbup:
WoLa, het schiet echt op nu. Spannend! S6 met de laatste loodjes. Zijn jullie er in principe al helemaal klaar voor?
Sassie, aftellen dus tot de 29ste :inlove: Wat laat pas een echo…ik zou gek worden hihi. Kwaaltjes zijn niet zo leuk, maar doen je wel bevestigen dat je toch echt zwanger bent
Mar, en :shifty: ? Nu alweer 14 dagen bijna na je eisprong. Ben heel benieuwd!
Inge, hoe gaat het met jou? Een dezer dagen is het zover denk? Gezien je hint :mrgreen: S6!
Hier snap ik weinig van mijn cyclus. Ook nog eens verkouden geworden en door de vakantie beetje op onregelmatige tijden getempt door laat opstaan en dergelijk dus dat maakt het deze cyclus niet zo betrouwbaar. Zit nu in elk geval op dag 22 ongeveer. Nog geen ei gespot denk ik…
Voel mij verder prima. Verwacht in elk geval binnen 2 weken ergens mijn menstruatie.
ALs ik de berichten goed begrijp is Inge vandaag aan het bevallen… (??)
Als dat zo is heel veel succes!!
Wola, inderdaad voor jou schiet het ook al op!
Sassie, hoe gaat het met je, voel je je al wat meer zwanger?
Smurf lastig hoor dat je niet weet of je een eisprong hebt gehad… hopelijk komt er snel mee zekerheid, uit ervaring weet ik dat het heel lastig is, zulke lange cyclussen.
Ik zit vandaag op 13 dagen na mijn eisprong. Ik heb inmiddels al 4 dagen een heel klein beetje bruinverlies, maar het zet maar niet door, deze ochtend was mijn temp ineens meer dan een halve graad gezakt, ik voel nog geen krampen e.d. maar ik denk dat het in de loop vanvandaag toch echt door gaat zetten.
NIeuwe ronde, nieuwe kansen dus.
wij gaan vandaag voor een ks
@ingemamavan4 wrote:
wij gaan vandaag voor een ks
Oh wat spannend!! Hoe laat mag je?
Heeeeel veel succes!!!