Ik heb net het ziekenhuis gebeld. Ik stond bij de andere 3 ook onder controle van de gyn vanwege verschillende complicaties tijdens de zwangerschappen en bevallingen.
Als een blij kind hing ik aan de telefoon haha. Het is de 4e maar het voelt net zo speciaal !
Ik mag 13 februari komen, de dame aan de telefoon zei dat er dan zeker al hartactiviteit moet zijn en dan ’ kwamen we niet voor niets ’ :mrgreen:
hoop dat je een goede en mooie zwangerschap zal hebben nogmaals geniet er van .
@Mam van 2 wrote:
Zou het dan toch ?
Gefeliciteerd meid!
Lucht lijkt hier langzaam wat te klaren, dus hoop gauw te mogen volgen
Hey Iuno, zijn jullie door de financiële tegenslagen heen? Dus toch nog groen licht voor de vierde, wat gaaf!!
@ WoLa
Nou ja… het was ff balen dat er zòveel uit is gegaan afgelopen zomer/herfst aan zowel geplande als natuurlijk vooral niet geplande dingen en de grootste klap gaat straks pas komen als hub z’n inkomen vanaf het voorjaar met een paar €100 per maand gaat dalen, maar zolang we elke dag eten en drinken voor onze neuzen hebben en redelijke kleding aan onze lijven, zal het allemaal wel loslopen denk ik dan - en daar kan ik geloof ik hub nu langzaam wel beetje bij beetje ook van overtuigen (scheelt ook wel dat de kerstbonus een leuk bedragje was, er nu weer vakantie- en belastinggeld in het vooruitzicht zijn en na de zomervakantie een aardige terugvergoeding voor de zelfbetaalde cursus die hub momenteel volgt).
Ha, dat klinkt iig weer positief! Hier gaat mijn man vanaf deze maand ook omlaag ivm ouderschapsverlof. Zal zo eens kijken hoeveel dat is…Maar ook hier gelukkig een klein buffertje om het tot de zomer te kunnen redden
hmmm loon is nog niet binnen. Soms denk ik dat dat steeds later wordt gestort :?
@WoLa wrote:
hmmm loon is nog niet binnen. Soms denk ik dat dat steeds later wordt gestort :?
Zou het niet weten, is rond de 25e niet normaal in NL? Hier is het zowieso hardstikke raar geregeld (vind ik iig). Hier wordt het loon van de ene maand nl pas de 3e of zelfs 4e week van de maand ernà uitbetaald. :?
Gelukkig krijgen we ook nog aardig wat aan kindergeld (is ook wel hard nodig naast het vrij magere inkomen van hub (al geldt zijn inkomen hier wel als nèt boven het gemiddelde - dus kun je na gaan :o ) en dat komt gelukkig wèl altijd aan het begin van de maand.
Hai,
Sorry, lang niet geweest, maar ik typ op meerdere forums en dan schiet het er af en toe bij in!
Mamv2 gefeliciteerd!!! Supernieuws zeg!!!
Iuno bij jullie dus ook weer groen licht voor een vierde of toch nog niet helemaal?
Natas bij jou nog niets zie ik, balen. Je zit nu weer in de wachtfase of niet?
Hier gaat alles zijn gangetje. Gelukkig een stuk minder misselijk, moet gewoon goed eten en dan heb ik nergens last van. Alleen MOE, mijn god, ik kan wel 20 uur op een dag slapen!!
Hier ook al zwangerschapsbroeken aan vanaf week 8, sávonds lijk ik wel 25 weken!! :shock:
6 feb weer een echo en daar kijk ik wel erg naar uit, toch weer even een bevestiging he!!
X
Ha MSJ alweer 11 weken wat vliegt de tijd :shock: :shock: hoe voel je je ?? spannend de echo op welk forum zit je nog meer ??
ja ik zit weer in de wacht fase volgende week prog prikken en dan naar de ferti de dag erna en dan bespreken voor de eerste iui dus best spannend wel ik ben erg benieuwd natuurlijk .
voel me verder goed beetje ups en downs en ja soms bang dat het niet lukken zal
Hai,
Natas kopop he, lukt vast wel!!! :thumbup: :thumbup:
Misselijkheid is bijna helemaal over, als ik maar op tijd eet. Wel nog steeds echt heel moe. Dat is gewoon echt niet leuk meer. Als ik een ding gedaan heb (boodschap, huis opruimen of zoiets) dan ben ik vervolgens afgewerkt… :?
Maarja, hopelijk wordt die moeheid ook snel minder. Ik slaap genoeg, lig er elke avond op tijd in, maar zo ineens uit het niets zetten dan die prikogen op… :roll:
Ik typ nog op 9 maand en hier op KOK bij andere onderwerpen. En dan natuurlijk moet ik onze eigen website bij houden. :roll:
Hoest met de rest?
Msj dank je wel meid , ja hoop doet leven zeggen ze toch … ik weet het maar af en toe …
lekker aan toe geven als het kan dan he aan die moeheid je lichaam is keihard aan het werk
wat voor een website heb je dan
Van ons gezin. Ben ik begonnen tijdens zwangerschap van finn en Mees. Link staat onderin mijn berichten.
ik vraag het eerst even aan ‘mijn’ clubje : ik heb nog 1 ongebruikte/ingepakte zwangerschapstest liggen.
Kan ik iemand van jullie daar blij mee maken ?
niemand?
@Mam van 2 wrote:
niemand?
Thnx, maar ik heb er nog 1 liggen, dus ook als ik over 2 maandjes (dan wil hub er wel weer echt voor gaan, zegt hij nu tenminste, hoop dat hij daar over 2 maanden dan niet opeens weer op terug gaat komen…) geen ovu-tests (meer) hoef te bestellen , zou ik het zo ook moeten redden (zit ook altijd een zw-test bij de ovu-tests).
Ben trouwens gisteren toch stiekem alvast weer begonnen met tempen. Is eigenlijk alleen om voor mezelf weer ff te peilen wanneer m’n ei ongeveer is geweest (heb nl het idee dat m’n eisprong tegenwoordig al wat eerder is :think: ) en hoe het er voor staat tegen het einde van m’n cyclus, maar als hub een thermometer ziet, draait hij al door, vandaar dus maar ff ‘stiekem’.
Ik zie dat het laatste bericht van begin deze maand is, maar hier is opeens heel erg de twijfel toegeslagen.
Ik was van de week massaal aan de opruim en schoonmaak en als grapje zei ik: Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik nesteldrang heb.
Nu heb ik al anderhalve week lang jeuk (niet verandert van wasmiddel ofzo) en met name mijn borsten en ineens schoot het door mijn hoofd. Ik zou toch niet…?
Vanaf dat moment ben ik gaan nadenken en eigenlijk zou ik best nog wel een kindje willen.
Mijn man eigenlijk ook wel, het enige wat ons tegenhoud zijn praktische zaken. Mijn man rijd in een lease auto en zijn baas gaat echt geen 7-zitter voor ons leasen. In ons huis kunnen we, met een beetje kluswerk, voor iedereen een eigen kamer creëren.
Alle spullen hebben we nu nog, onze jongste wordt volgende week een jaar.
En het ergste… ik zit er nu al dagen mee in mijn hoofd en het laat me dus niet los. Ik probeer aan andere dingen te denken, maar ben alleen maar bezig met waarom wel en waarom niet.
Vreselijk die dubbele gevoelens.
Lastig is dat he, Broekie! Maar bedenk ook dat je nog tijd hebt, je jongste is nog maar 11 maanden. Hier kriebelt het ook bij periodes, dan soms weer een poos niet. Afgelopen maanden wilde ik ook niet, en op dit moment twijfel ik weer. Maar goed, hier is niet de vraag óf die vierde komt, maar wanneer
mam van 2, ik had je bericht niet gezien. Ik heb er ook nog 1 liggen en hoop natuurlijk dat ik er niet meer nodig heb (in voorgaande zwangerschappen waren we bij alledrie in de eerste ronde al gezegend :shock: )
WoLa; Wat fijn dat het voor jullie een kwestie van tijd is. Hier dacht ik dat het ook een kwestie van tijd was, maar hub heeft vandaag helaas op een pijnlijke wijze duidelijk gemaakt dat hij geen kinderen meer wil.
Waar hij van de week nog zei dat hij nog wel een kindje erbij zou willen, maar vooral tegen de praktische zaken aan liep, zei hij vandaag: We moeten het maar bij 3 houden.
Ik was in de veronderstelling dat het om praktische zaken ging en dat het dus een bespreekbaar onderwerp was, maar schijnbaar dus niet.
En dat doet best even flink pijn, heb al de hele dag huilbuien.
Ik had mezelf nog 2,5 jaar de tijd gegeven voor een kleintje, maar het zit er hier gewoon niet meer in.
Ik wens jullie wel heel erg veel succes toe! En dat er bij jullie een lief, klein en gezond mensje bij mag komen.