Wie gaat er binnenkort voor een 4e kindje?

zucht nog vier dagen , vanochtend dacht ik eventjes ’ zal ik? ’ , maar heb het toch niet gedaan ! :mrgreen:

hahahaha heel goed meid ik weet het wachten bah bah spannend hoor !!

gister kreeg ik wat buikpijn en dacht ik van zie je wel ik word vast ongesteld. Maar nu geen buikpijn meer .

Maarrrrrrrr nu ben ik gezegend met een schimmelinfectie denk …zo voelt het wel in ieder geval :eh:

Die dingen heb ik tot nu toe alleen gehad als ik zwanger was hahaha .

toeval ? of niet? whaaaaaa :oops:

ow jeeeee das echt niet fijn heb pas nog gehad 2x achter elkaar grrrrrrrr

maar das zeker spannend hahahah dat je je kan inhouden nu om te testen :stuck_out_tongue:

ik duim hard voor je hoor :slight_smile: :-*

Kon het toch niet laten :oops:

alleen twijfel ik heel erg aan de uitslag

Hier zijn dan (voorlopig) geen plannen voor een vierde, maar ik lees wel af en toe mee.

Mam van 2, dat is toch wel een lichte, maar duidelijke tweede streep :smiley:

Je zit natuurlijk nog voor NOD, dus ik zou over een paar dagen nogmaals testen, maar hij lijkt me voor nu licht positief.

mama van 2 ik zie een dun streepje aan de rechterkant

dus ik zie als een ja :slight_smile: zit een beetje stof op :stuck_out_tongue:

ik zeg voorzichtig GEFELICITEERD :slight_smile:

de tafel is erg vies :oops: had hem na het ontbijt nog niet afgepoetst :oops:

hahahaha heb je nog een nieuwe ?? misschien morgen met ochtend urine doen :slight_smile:

Het was ochtendurine. Ik wacht nog 2 dagen voor ik een nieuwe doe… Zeg ik nu hii

hahahahahaha hmmmm zou je morgen al weer doen lol hahaha

ok ok haha stiekem vanochtend weer getest, maar ja net zo vaag…

de lijn kwam pas na een minuut of 7 ( mag niet meer afgelezen worden na 10 )

Ik heb ook wat vage buikpijn dus…who knows

Zou het dan toch ?

nou lieve schat van harte gefeliciteerd !!! :inlove: :inlove: :inlove: die is echt wel positief :dance: :dance:

Dank je wel !!! :inlove:

heb je er nu lang over gedaan ?? volgens mij niet he ? :slight_smile:

hey wat leuk mam van 2, gefeliciteerd! Zie je wel, niet zo negatief zijn he! :thumbup: :thumbup:

Gefeliciteeeerd :inlove:

Dit was de 2e maand, eigenlijk de eerste ‘echte’ na een natuurlijke menstruatie na de pil.

weer snel dus. :mrgreen: ik duim voor jullie ook hoor meiden !

ik voel me best een beetje schuldig tegenover jou bv natascha je moet zoveel doorstaan ! Ik hoop daarom ook dat het bij jou snel raak mag zijn!!!

Ik voel me verder normaal. Op wat zere borsten na.

Ik ben benieuwd hoelang we het deze keer voor onszelf kunnen houden. Ik heb altijd vrij snel een dikke buik.

Bij de andere zwangerschappen droeg ik met 8 weken al positiekleding vanwege de bolling en tegen het einde kukelde ik bijna om. :lol:

ohhh lieverd :-* :-* dat vind ik erg lief van je hoor maar dat hoeft niet ,

geniet er lekker van !!

natuurlijk ik wil ook erg graag en denk ook vaak grrrrr waarom ik nou niet maar het komt zoals het komt :slight_smile: en ik hoop in de paar jaar die ik nog heb dat er nog een lief wondertje mag bij komen . :slight_smile:

wanneer mag je voor een echo ?? spannend :slight_smile:

Liefs :-* :-*