Wie gaat er binnenkort voor een 4e kindje?

natas :hug:

succes morgen , ik zal voor je duimen.

mamavan2 dank je wel :slight_smile: zit op begin cyclus dus we kunnen gelijk begnnen eigenlijk :pray: :pray: :pray:

@Nathascha wrote:

ja wel korter zou wel fijn zijn ze vind zelf langer als 35 niet goed :frowning: maar ja volgende week zien we wel :slight_smile:

Misschien een domme vraag :oops: Maar waarom is een cyclus langer dan 35 dagen niet goed? Mijn cyclus is 45 dagen en ben toch echt 2 keer ongepland zwanger geraakt. En wij gebruiken geen voorbehoedsmiddelen, maar wij doen ‘voor het zingen de kerk uit’ :wink:

als je pcos heb is een lange cyclus dus niet goed vandaar ook de max van 35 dagen bij de ferti arts

@Nathascha wrote:

als je pcos heb is een lange cyclus dus niet goed vandaar ook de max van 35 dagen bij de ferti arts

Aha, ik begrijp het. Ik heb geen verstand van pcos vandaar :wink:

Heel veel succes met zwanger worden!

dank je wel , geeft niet hoor zijn geen domme vragen . was ik maar zo snel vruchtbaar als jij hihihi

Hai dames,

Ik heb groen licht gehad :dance: :dance: :dance: ze was zeer te spreken over het afvallen en deed helemaal niet moeilijk ze vond me er goed uitzien ook :inlove: :inlove: we beginnen nog niet gelijk maar we gaan het volgende doen : ik ben nu ongi ( en vet ook :shifty: ) 17 jan zaad controle nog een keer 1 feb progesteron prikken om te kijken wat mijn eigen cyclus doet ) 2 feb terug naar der en dan gaan we starten met de IUI misschien eerst op eigen cyclus en anders op hormonen via prikken .

ik ben dus zeer blij ook al baal ik wel van mijn ongi maar heb de komende weken weer positief iets om naar uit te mogen kijken . nu maar eens hopen dat ik een plakker ga krijgen . :mrgreen: :mrgreen:

Liefs Tas

Fijn natas, op naar februari!

dank je wel :slight_smile: hoop dat alles gaat lukken want ja ben niet de jongste meer :frowning:

Goed nieuws!! Succes!!

@Nathascha wrote:

dank je wel , geeft niet hoor zijn geen domme vragen . was ik maar zo snel vruchtbaar als jij hihihi

Haha, ik gun het je van harte, maarja dat heb je helaas niet voor het zeggen!

fijn nieuws natas !

Hoe gaat het met de andere dames ?

Het is zo rustig hier :think: :mrgreen:

Hier is het deze maand ook weer niet raak denk.

Waar ik vorige maand vanalles voelde , voel ik nu niets.

Ik sta er ook niet echt bij stil omdat ik weet dat het toch niet raak is

mam van 2, ik denk toch echt dat je er niets over kan zeggen hoor, zolang je je verwachte menstruatiedatum nog niet hebt bereikt. Je hoeft echt helemaal niets te voelen om zwanger te zijn! Dus houd hoop, niet zo negatief :hug:

Helaas meld ik mij nu echt af: we gaan uit elkaar… Gister is de bom gebarsten, en nu wil ik niet meer…

Veel succes allemaal met zwanger worden, en natuurlijk de al zwangere :wink:

@miranda79 wrote:

Helaas meld ik mij nu echt af: we gaan uit elkaar… Gister is de bom gebarsten, en nu wil ik niet meer…

:shock:

:hug:

Goedemorgen hoe is het hier ??

Hier gaat het wel mijn ongi is net klaar :slight_smile: morgen hebben we zaad onderzoek en dan 1 febr nog prog prikken en dan weten we meer :slight_smile: en kunnen we starten met de iui .

miranda79 :shock: :shock: jeetje das niet niks :frowning: sterkte meid

@miranda79 wrote:

:shock: Meid, wat zul jij het nu even zwaar hebben :frowning: :frowning: Sterkte! :hug: :hug:

whaaaaaaaa heel verhaal getikt , valt de verbinding weg ! :evil:

Nou even beknopt dan:

Hier gaat alles goed.

Nog geen tekenen van veranderingen in mijn lijf oid haha

Mijn nod is over 6 dagen en ik ga echt niet testen VOOR die dag ! :naughty:

Gisteren waren we even bij de prenatal ( rotterdam voor degenen die zich afvragen hoe je kunt winkelen op zondag :wink: )

Mijn vriendin is net bevallen van een zoontje dus gingen we even kijken voor een leuk cadeau.

Dat voelt toch wel heel :inlove: dat gesnuffel tussen al die kleine babykleertjes hoor :smiley:

mama van 2 spannend !!! ik ben erg benieuwd nog een weekje :slight_smile:

ik ben ook wel benieuwd maar goed we zullen het wel zien :wink: