Wie gaat er binnenkort voor een 4e kindje?

MSJ spannend meid , komt vast en zeker wel goed hoor .

de tijd vliegt zo snel voorbij vind ik pffffff.

Natascha, wat balen van je voet! Beterschap :hug:

Als je toch 14 dagen geleden je ei had zou je nu ongi moeten worden (liever niet natuurlijk :mrgreen: ) maar waarom heb je je banner dan nog op 115 dagen staan?

15 dagen ja klopt omdat ik mijn langste cyclus doe :slight_smile: das 36 dagen dus :slight_smile: nou ja mijn laatste cyclus zeg maar

maar ik twijfel of ik nu mijn ei heb gehad … heb al wel nu dagen gekke buikpijn … ik ga gewoon afwachten maar :slight_smile: tot mijn banner op is denk ik :slight_smile:

heb zelf ja hoe zal ik dat zeggen denk toch nou ja zal wel weeeeeeer niet zo zijn erg he :frowning:

lieve meiden : allereerst de beste wensen voor 2012 !

Hopelijk word dit ONS jaar !

Hier wat licht bloedverlies tot eergisteren :eh:

Mijn cyclus van 28 dagen klopte dus niet : het waren er 25.

Niet echt handig om een banner mee te maken , maar ik houd gewoon vast aan die 28 dagen haha

En dan ga ik mijn man heel blij maken , want omdat ik dus geen pijl kan trekken op die vruchtbare dagen word het gewoon elke ( of om de ) dag sex

:mrgreen:

Hoe is het met jullie allemaal ?

hey lieve dames

de beste wensen voor het nieuwe jaar :slight_smile: en dat we allemaal maar zwanger mogen worden en een mooi kindje mogen krijgen op geluk en vooral gezondheid !

ja hier gaat het redelijk ik ben niet ongi geworden dus mijn ei heeft denk niet doorgezet test is omo wit ook :frowning: heb al weer gehoord van 2 dat ze zwanger zijn pfff het word steeds moeilijk om de positiviteit te bewaren, ga zo me 15de maand in :frowning: mijn leeftijd speelt een rol mee en mijn overgewicht blijkbaar ook nou ben ik niet extreem zwaar maar ja word er wel moeilijker om

Ik denk zelf dat ik deze maand dus geen ei hebt gehad ( pcos) :frowning: 9 jan heb ik weer een afspraak bij de ferti arts , ik hoop dat we dan snel gaan starten met de iui .

Geen bloed geeft moed toch?

Ik duim voor je !

Heeft er iemand nog een link naar foto’s van vruchtbaar slijm?

Ik had gisteravond steken in mijn zij ( eisprong?) en vandaag een klodder slijm die rekbaar was, maar ik weet dus nietof dat het goede slijm is…

Net even een berekening gemaakt met een cyclus van 25 dagen en dan zou het wel kunnen kloppen .

mamavan 2 dank je wel :slight_smile:

ja dat is je eisprong meid en slijm ook goed als rekbaar is zeker , ik hoop dat je hem goed benut hebt :slight_smile: spannend :slight_smile:

mam van 2 ik denk het ook!!

Natascha :hug: Ik hoop toch op een onverwachts wondertje hoor!

En wat heb je een mooie profielfoto!

EN VAN MIJ OOK IEDEREEN EEN GEZOND EN VRUCHTBAAR 2012 :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik hoop dat we snel zwanger zijn dames.

Hier wel een beetje balen dat het vorige maand niet raak was. nu komen de verjaardagen van de andere kinderen in zicht als ik nu zwanger raak.

Ach het laat zich toch niet plannen dus we zien het wel.

goedemiddag dames

wola dank je wel :slight_smile:

nou heb wel goed nieuws heb denk ik vandaag mijn ei heb buikpijn en rekbaar slijm dus dat word een cyclus ben ik bang van boven de 40 dagen …

alleen nu is partner werken en ik hier met buikpijn dus nu baal ik wel en hoop ik maar dat die niet springt voor vannacht dan zijn we nog op tijd als die straks thuis komt of kan je nog zwanger raken als die is gesprongen ?

stel hij springt om 3 uur en we klussen om 6 uur eitje leeft toch 24 uur … hebben we dan toch nog wel kans ??

hoop dat deze keer wel door zet …

ja joh dan heb je zeker nog wel kans hoor.

Ik heb ‘geleerd’ : De rijpe eicel overleeft na de eisprong slechts 12 tot 24 uur , sperma = 3 dagen

ja toch dank je wel meid :slight_smile: mijn gyn zo ook dus maar ja je leest ook verschillende dingen wat een gekke cyclus weer eigenlijk word steeds langer en langer gelukkig bijna bij de ferti weer kunnen we er weer controle overkrijgen :slight_smile:

de reden is minder, maar op zich best een prettig idee ja dat je controle op je cyclus hebt.

:slight_smile:

ja wel korter zou wel fijn zijn ze vind zelf langer als 35 niet goed :frowning: maar ja volgende week zien we wel :slight_smile:

He ladies,

He nog geen nieuwe zwangeren erbij! :frowning:

Haha mamv2 dus jouw man heeft niet te klagen!! 8)

Balen van zo’n lange cyclus Natas. Mag ik vragen op welke dosis jij zit van de medicatie (vraag ik voor mijn schoonzusje)

Hier weet bijna iedereen het, behalve mijn werk. Ik heb nog steeds vakantie, dinsdag weer werken dan kan ik het vertellen. Moet het ook wel vertellen want ik heb echt al een megabuik, zal straks eens een foto maken.

Dochterlief vroeg gisteravond bij het in bed leggen; Mama, maar hoe komen die zaadjes dan bij de vrouw? (ik heb die dvd “Het wonder van nieuw leven” met de kids gekeken). Ik: “ehh, dan moet de man heel dicht tegen de vrouw aan gaan liggen…” Zij: “ja maar waar komen die dan uit, uit de neus ofzo? Of uit de haren?” Ik: “eh, uit de piemel, weltrusten!!”

Zij: “oke, weltrusten”

hahaha ze is vier he!! Wil alles weten!

:inlove:

Meiden ik duim voor jullie!!

Hai MSJ ik zat op 150 g per dag 5 dagen en dan nog best een lange cyclus .

wat ze nu zullen gaan doen weet ik niet maar dat merk ik wel …

wahahahahaa lekker kind heb je heerlijk :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ja die vragen horen er bij hihihihihi wel een leuke dvd hoor !!!

weer bijna aan het werk … en die foto wil ik wel zien hahaha ben je niet zwanger van een 2 ling ???

Hahaha nee het is er echt maar een. Nadat we eerst goed hebben kunnen genieten van het hartje zijn we verder gaan zoeken. Maar er zat er echt maar 1. Maar wel in een vruchtzak nog groter als de tweeling samen, dus vandaar mijn buik denk ik!!! :smiley:

Buikfotos staan bij het showforum augustus 2012. :smiley:

Mijn schoonzusje zit nu op 100 g per dag. Is begonnen met 50 maar er gebeurde niets. Vrijdag was er iets te zien maar ze twijfelden of het echt een eitje was dat ging groeien. Dinsdag moeten ze dus weer terug. Echt balen.

MSJ :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: je buik wow wat snel hihihihi geniet ze lekker :slight_smile: het is ook sneller te zien vaker als je al eerder

zwanger bent geweest :slight_smile:

hmmm balen zeg ik weet het :frowning: eitjes groeien zo 2 mm per dag … en dan in eens als het wel werkt kan het de maand er op niet meer werken heb ik dus ook gehad :frowning: we gaan gewoon hopen dat de eitjes groeien voor je zus :pray:

hier ongi geworden bah :evil: :evil: morgen naar de ferti arts … hopend op goed nieuws en dat we aan de slag kunnen denk dat ik meer onttrekking bloedingen heb dan een echte menstruatie ook elke keer zonder de comid