Wie gaat er binnenkort voor een 4e kindje?

Hai,

Sorry lees het nu ook pas. Als je nog meer info wilt, er is ook een site met foto’s van slijm…das pas ranzig whahahaha maar wel duidelijk!! FF googlen en dan kom je volgens mij op een forum waar iemand de link geeft…Niet kijken net voor het eten… :mrgreen:

Ik had een week voor mij NOD ook krampen alsof ik ongesteld zou worden, ws dus innesteling geweest!

Vruchtbaar slijm vond ik overigens wel altijd een duidelijke methode, erg duidelijk. Kunt het ook aan je BMM voelen. Hard (als puntje neus) is niet vruchtbare periode, zacht, als stukje vel tussen wijsvinger en duim (niet hand helemaal open) is vruchtbare periode. Zelfs daar zijn foto’s van… :roll:

Ik voel me op zich wel redelijk. Hebben het vanmiddag verteld tegen mijn broertje+vriendin en dat vond ik best heftig. Ze reageerde eigenlijk heel positief, ze wisten natuurlijk ook al dat we bezig waren. Maar ik zag toch dat mijn broertje het er best moeilijk mee had. En ik dus ook. Heb me dus de rest van de middag best k*t gevoeld en ff flink gejankt. (ook stom, ik he, dat zij janken oke, maar ik?!)

Maar nu gaat het wel weer.

Ben wel steeds moe en (.)(.) zijn echt ubergevoelig aan het worden… Heb nog steeds stress om het tegen de rest van de fam te vertellen… :frowning: En manlief vind dat zo’n onzin dus dan voel ik me weer onbegrepen… :frowning: Pfff hormonen ofzo??

MSJ :hug: :hug: :hug: die hormonen horen er allemaal bij meid , mag ik vragen waarom je broer enzo moet huilen dan ? mis denk ik wat ??

ik zal ook eens google naar dat slijm … al kan het voor elke vrouw weer anders zijn natuurlijk … sommige vrouwen hebben geen slijm maar een soort waterachtig iets heb ik ook gelezen …

BM kan ik zelf nooit voelen of me vingers zijn niet lang genoeg die optie is dus hier niet haalbaar misschien maar beter ik heb een snel bloedende BM dus daar blijf ik liever vanaf hahaha

Ik heb nog wel even te gaan voor ik meer weet …

ik heb ook geen idee, nu is het weer weg.

MSJ heb je de link voor mij ?

Goeeeeeeeeeeeeeedemorgen !

Hier is het bloed weg, het was zo maar 2 daagjes wat oud bloed met af en toe een vleugje roze?

Ik zit me weer van alles in te beelden . Ik weet namelijk 90% zeker dat het deze maand niet raak is oa vanwege dat bloed , maar toch had ik gister een twijfel.

Ik ben een echte snoeperd en eet altijd heel veel maar gisteren was alles vies , stonk en ik lustte het niet.

Vanochtend een vlaag van misselijkheid ( nu ook trouwens )

Maar dat zit denk tussen mijn oren haha.

hallo ? allemaal druk met kerstvoorbereidingen ?

Hai,

@Natas het was ook niet dat zij huilde, maar ik omdat ik het zo erg vond voor hen… :roll:

@mamv2, hmmm vreemd, ik kan die link niet vinden, probeer straks nog ff te kijken. Zit namelijk op mijn werk en heb al 2x dit bericht weg moeten klikken omdat mijn collega eraan kwam… :roll:

Hoe voel je je nu Mam van 2? nog symptomen!!!

Ben er ook nog wel hoor, heb gewerkt vandaag en was gister druk met andere dingen :slight_smile:

Ik ben ook benieuwd naar mam van 2, hoe staat het met je verschijnselen :mrgreen:

ik denk dat ik niet zwanger ben hoor, ik heb steeds buikpijn :?

Al heb ik ook wel wat kwaaltjes die niet heel erg opvallen, maar bij erover nadenken toch opvallen :

• moe, ik ben al 2 dagen achter elkaar zomaar in slaap gevallen op de bank. Dat gebeurd me NOOIT !
  • steken in mijn linkerborst
  • buikpijn
  • net ineens een vreselijk zuuraanval

maar goed dat kan ook verbeelding zijn :oops:

Gisteren wat testen besteld die vandaag binnen kwamen, dan voelt het ineens wel weer wat echter hoor :inlove:

whaha, nou je weet maar nooit mam van 2! Nog 5 dagen spanning. Sterkte!

Ik dacht hier woensdag ongi te worden, helderrood verlies. Maar dat is direct nadat ik op de wc geweest was weer gestopt. Volgens mijn eigen berekeningen nav mijn eisprong wordt ik zaterdag ongi, morgen dus. Raar lijf hoor, ben niet gewend dat er onverwachtse dingen gebeuren in mijn cyclus, en de afgelopen maanden gebeurden er ineens wel dingen die anders dan anders waren. Dom gedoe!

Enne, zwangerschap lijkt me vrijwel uitgesloten hoor, dus dat is het niet!

Even een test-test gedaan 4 dagen voor nod…helaas negatief. Ik verwacht ook niet dat hij over vier dagen welpositief is. Getsie ik baal wel hoor dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen want ik voel me wel :cry: Nu.

mamv2: duimen draaien voor je …hopelijk over een paar dagen een positieve test.In ieder geval fijne kerstdagen

Mam van 2, kan best te vroeg zijn geweest om te testen hoor! Hoop voor je dat je straks wel een posi test hebt!

Ik ben nog niet ongi :think: Had het gister of vandaag verwacht (officieel volgens mijn gemiddelde cyclus zelfs al donderdag, maar ik had een laat ei) Het zal morgen dan wel komen, we zijn echt heel voorzichtig geweest deze maand. Maar het voelt niet zo fijn als mijn lijf niet doet wat ik verwacht :?

Wola spannend!

Hier weer bloedverlies… :cry: Dus ongi

He bah, wat jammer :hug:

Voor de zekerheid en de gemoedsrust maar even een testje gedaan: negatief dus het gaat echt nog komen. Heb wel een nieuw record: langste cyclus ooit :lol: 8) Zit nu op dag 32

jammer van die test, ik was binnen het uur daarna ongesteld :stuck_out_tongue:

Hoi,

Oh mamvan2 balen zeg!!! :hug: Kopop he, het gaat echt wel lukken hoor!!

Wola haha dat herken ik van die test en dan ong worden, dat heb ik bij de twins ook wel eens gehad. Idd zonde! :roll:

Ik doe ff lui en kopieer en plak ff een stukje uit mijn post in ander topic oke? :wink:

Ik voel me de laatste twee dagen weer belabberd, mensekinderen. Ik ben werkelijkwaar, zoooo moe. Ik lig bijna de hele dag te slapen!!! Ik ben gisteravond eerder naar huis gegaan met de kids (rond een uur of half 10) en lekker naar bed gegaan. Hoe moe ik ook ben, ik kan alleen niet gelijk in slaap vallen (piekerdepieker). Dus sliep denk ik rond half 11 tot vanmorgen 10 uur. (wel een paar keer sóchtends wakker geweest). En toen ben ik gewoon om 13:00 uur weer terug naar bed gegaan… :oops: Ik viel gewoon om! Heb ik denk ik van 14:00 uur tot 15:30 geslapen! En nu zou ik ook wel weer naar bed kunnen… :oops: Het is echt verschrikkelijk. Tijdens zo’n moeheidsaanval voel ik me ook misselijk en alles…blegh… (maar ik klaag niet… 8) )Mss heb ik wel ijzertekort ofzo… :think:

Voel ook echt mijn baarmoeder, die is echt aanwezig zeg maar. En de hele tijd van die steken aan de zijkanten, echt bandenpijn.

Oh en mijn buik gisteravond!!! :shock: Echtwaar, alsof ik 15 weken was!!! Het was dat ik zo moe was anders had ik een foto voor jullie gemaakt. Manlief maakt al grappen dat het er weer twee zijn…

Ohja en eten tijdens de kerst. Veel meer dan een paar hapjes krijg ik er niet in. Zit meteen vol om vervolgens na een uur weer te rammelen van de honger… Ik moest er vanochtend ook echt uit om iets te eten te gaan halen… :roll:

Zoooo weer genoeg geklaagd!! 4 januari echo, kan niet wachten!!!

Zo dat klinkt behoorlijk zwanger MSJ 8) Goede tekens lijkt me! En spannend, 4 januari al een echo! Is de tweeling een indicatie om een vroege echo te krijgen?

he dames das nu jammer :frowning: ben ook ff niet geweest kan niet alles weer tikken lees maar bij 40 musktiers :wink: ook op de pagina …

maar in kort ben met gipspootje thuis en word helemaal gek hahahah

ik begin nu wel te twijfelen of ik mijn ei heb gehad 14 dagen geleden want ik heb nu al 6 dagen gekke buikpijn in vlagen ( onderbuik ongi achtig gevoel ) dus we klussen maar nog f door … want je wie weet heb deze maand geen ovu testen gedaan ga nu gewoon even op mijn lichaam af …

msj lekker zwanger meid geniet er van voor je weet is alweer voorbij … alles gaat zo snel .

dames ik hoop op een goed 2012 en dat we allemaal maar zwanger mogen worden en blijven natuurlijk en op een mooi gezond kindje !!

@Nathascha wrote:

dames ik hoop op een goed 2012 en dat we allemaal maar zwanger mogen worden en blijven natuurlijk en op een mooi gezond kindje !!

Helemaal mee eens!! :smiley:

Natas ik had ook gereageerd in je andere topic! :smiley:

@Wola; 4 jan ben ik bijna 8 weken en dan doet onze VK altijd de eerste echo rond die tijd. :smiley: