Wie gaat er binnenkort voor een 4e kindje?

mamv2: zet hem op met je charmes hahahahaha…moest er erg om lachen

@Mam van 2 wrote:

redelijk, maar ik gooi vanavond al mijn charmes in de strijd ! haha

en, heeft hij toegehapt? :mrgreen:

of ik ben het verleerd of hij was toch te beroerd …we houden het maar op het laatste dan voel ik me toch beter :wink:

maar hij sliep al om 8 uur :S en met geen stok meer wakker te krijgen :cry:

Ik weet dat het onterecht is, want hij doet het niet expres maar ik was vanochtend best chagerijnig zelfs een beetje boos haha :oops:

:hug: kan ik me voorstellen. Maar ws is de kwaliteit van het zaad ook niet zo goed als hij ziek is…anders zou je je daar ook nog zorgen over maken :wink:

mama van 2 snap heel goed hoe je je voelt hoor . wie weet is der nog kans ??

Hier dus een vroege ei voor de verandering wist niet dat het kon hahahaha.

nu maar hopen dat alles goed gaat :slight_smile:

en anders ben ik 9 jan bij de ferti arts voor verdere behandelingen :slight_smile:

geen idee, mijn banner is ook maar een schatting van de vorige keren .

Normaal voel ik mijn ei , maar nu heb ik niets gevoeld ? Misschien is alles na mijn laatste bevalling zo veranderd dat ik hem nu niet meer voel ?

Ik weet het ook niet.

We zullen het zien hahaha

is wel makkelijker hé als je eisprong voelt…misschien komt het nog.

ja ik vind het een prettige bijeenkomst dat je precies weet wanneer je ‘moet’ hahaha

hoe is het verder met iedereen hier ?

@Natascha : wanneer is je nod dan ?

@ Msj : hoe voel je je ?

@wola : ik lees wel vake rover dat vruchtbaar slijm, maar hoe herken je dat ? Ik heb namelijk geen idee :oops:

mama van 2 zie banner maar had gister al op cyclus dag 7 vruchtbaar slijm en ovi pijn dus ik denk mijn nod nu over 14 dagen een week eerder dus .

oja sorry haha stom ! :oops:

maar iemand leg me eens uit over dat vruchtbaar slijm ?

Ik heb hier trouwens ver weg , maar voelbaar, wat ongi krampjes :eh:

Lijkt me sterk dat ik NU alweer ongi ga worden …

@Mam van 2 wrote:

oja sorry haha stom ! :oops:

maar iemand leg me eens uit over dat vruchtbaar slijm ?

Ik heb hier trouwens ver weg , maar voelbaar, wat ongi krampjes :eh:

Lijkt me sterk dat ik NU alweer ongi ga worden …

http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ :wink:

Eisprong kan ook voelen als hele lichte ongikrampen. :slight_smile:

mama van 2 in je cyclus kom je dus verschillend slijm tegen billingsmethode , soms is best zoeken hoor hahahaha Ik moet er bij zeggen nu ik ouder ben dat ook veel minder is .

Ik heb dus doorzichtig rekbaar slijm gehad maar niet veel en midden-pijn of ovu pijn zoals sommige dat noemen .

heb ff wat plak werk gedaan voor je

Billings Ovulatiemethode schema

Onvruchtbaar basispatroon (OBP)

A: Een gewaarwording of gevoel van droogheid rond je schaamlippen. Het aantal van deze dagen kan per cyclus variëren. Het kunnen er veel zijn in een lange cyclus maar ook weinig of geen in een korte cyclus (OBP).

Aa: Voortdurende niet veranderende afscheiding (OBP).

Vruchtbare fase

B: Het einde van het droge gevoel betekent dat de slijmafscheiding is begonnen. Wanneer op de menstruatie geen droge dagen volgen, is het slijmverlies al begonnen. Verandering van een aanhoudend onveranderende afscheiding (OBP) naar “iets anders� geeft mogelijke vruchtbaarheid aan.

C: De ontwikkeling van slijm (geen vast aantal dagen). Het slijm verlengt de levensduur van de zaadcellen. Bevruchting kan plaatsvinden bij elk genitaal contact op dagen met slijm, voorafgaande aan de eisprong en tot drie dagen na de PIEK.

D: Op het moment van de grootste vruchtbaarheid geeft het slijm een duidelijk glibberig gevoel. De laatste dag van dit gevoel wordt aangegeven als de PIEK. Dit punt ligt zeer dicht bij het tijdstip van de eisprong. Heldere slierten slijm kunnen één of twee dagen voor de PIEK worden gezien, maar ze verdwijnen en laten een glibberig gevoel achter. De schedeuitgang is gezwollen.

E: Er is geen natheid of glibberigheid na de PIEK.Op de dag volgend op de PIEK wordt het slijm vlokkig en kleverig of het verdwijnt helemaal en laat aan de schedeuitgang een droog gevoel na. De dagen 2 en 3 zullen ook een vlokkig en kleverig slijm geven, of ze zijn droog. Elk genitaal contact gedurende deze drie dagen na de PIEK kan leiden tot zwangerschap.

Onvruchtbaar

F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden.

ik zal er volgende cyclus eens op letten . Goh NOOIT geweten :oops: :smiley:

AL hoop ik natuurlijk dat ik er volgende cyclus niet naar hoef te kijken :wink:

mama van 2 hahahahha geeft toch niet ik wist het vroeger ook niet hoor :smiley: we gaan gewoon hopen dat het niet meer nodig is :stuck_out_tongue:

net toen ik naar de wc ging wat dik slijm met een spoortje bloed in mijn slip ( sorry voor het vieze praatje )

mijn vieze posting heeft iedereen weggejaagd ? :mrgreen:

whaha, ik lees het nu pas hoor! Dik slijm is meestal geen teken van vruchtbaarheid, het moet echt dun, doorzichtig en rekbaar zijn. Wat dat spoortje bloed betekend? weet het niet, ik heb het ook weleens gehad (spoortje bruin meer) en mijn idee erbij was: restje van de eisprong…

Maar: ik heb deze maand ook wat dik slijm gehad, en pas daarna mijn vruchtbare dagen. Dussss…afwachten voor jou!

hier nog steeds sporen van bloed. Oud bloed. Ik vind het zo raar .

Het is toch veel te vroeg om alweer ongesteld te worden ???

Maar was jij niet net met de pil gestopt? Dan is de kans groot dat je niet meteen een normale cyclus hebt… Ik ben toen ik stopte, een jaar niet ongesteld geweest! EN toen ineens 3 keer in een maand, weer drie maanden niet, toen om de maand, en toen zwanger…

Maar ik was dus ook niet regelmatig toen ik begon, daarom begin in met de pil :wink:

hahahaha nee hoor het kan van alles zijn maar als je pas van de pil af bent kan het allemaal vreemd verlopen ( ontpillen ) ik zou haast denken dat je nu misschien je ei hebt ? maar een vroege ongi kan natuurlijk ook … en wie weet een innesteling … :slight_smile: