:hug: voor jullie
natas :hug: balen!
MSJ ook een :hug:
Hoop voor jullie beiden snel een positieve test! (en ook voor mam van 2)
Thx meiden.
Hier nog steeds geen tekenen van :twisted: wel weer wat gevoelige borsten. Zie ook steeds wel wat meer aders op borsten…vanmiddag toch maar kruitvat testen gehaald. Wilde eigenlijk het lot niet tarten Maarja, wil toch morgen maar testen…
Ik duim ook voor jullie!!! :-* [/u]
MSJ spannend zeg ik ga hard duimen voor je hoor op een pos test
Hier mega ongi jak loop aardig leeg vele krampen …
En MSJ, heb je nog getest?
Jaaaaaa :dance: :dance: :dance: Vanochtend dikke tweede streep!!!
gefeliciteerd meid
Wauw, gefeliciteerd!! Super spannend toch weer!
jaaaa wauw! gefeliciteerd!! :dance: :dance: :thumbup: :thumbup:
Zo, dat is weer even een goed bericht voor mijn hormoontjes :inlove: Heb net gister mijn ei gehad, op dag 15, heb ik normaal noooooit, altijd eerder, meestal op dag 13 en af en toe op dag 10/11. Maar goed, dat doet er nu niet toe want ik moet nog even wachten Ik hoop in 2012 weer zwanger te worden!
Dankjulliewel!!!
Wola raar he dat de eisprong tijdstip zoveel kan verschillen? Ik had hem deze maand ook ineens later!
@iedereen: Ik duim nu uiteraard super hard voor jullie!!!
MSJ: GEFELICITEERD wat goed…fijn zeg.
@MSJ wrote:
Dankjulliewel!!!
Wola raar he dat de eisprong tijdstip zoveel kan verschillen? Ik had hem deze maand ook ineens later!
@iedereen: Ik duim nu uiteraard super hard voor jullie!!!
ja erg raar, ik vermoed zelfs een dubbele eisprong, had op dag 16 rechts steken, en wel erg lang en veel vruchtbaar slijm, echt tot gister nog veel en nu is het nog niet helemaal weg. Maar goed, nog een paar maandjes wachten en dan
MSJ : gefeliciteerd meid !!! Heerlijk ! :inlove: Geniet ervan !
Wola : vreemd idd zeg .
Ik heb net een banner gemaakt. Ik weet alleen niet of hij klopt. Voorgaande keren ging mijn cyclus gelijk strak 28 dagen dus dat heb ik nu ook maar aangehouden :mrgreen:
Als dat klopt zou 01-01-2012 mijn nod zijn en kan ik dus met oud & nieuw gaan testen .
Ooooh laten we het hopen . DAT zou nog eens een goede start van 2012 zijn :inlove:
oh shit ik zie dat ik dan nu in mijn vruchtbare dagen zit grijns
Goed dat ik het weet haha
You know what to do girl!! :mrgreen:
MSJ gefeliciteerd!!
Ik zag vanavond een nieuwe serie op nederland 1: een huis vol, over 2 gezinnen met 12 kinderen. Bijzonder om te zien! Komt vanaf vandaag 3 weken lang elke avond om 19.25.
aaaaaaaaaaaaah mag ik even gillen ? :evil:
Verdorie , zit ik in mijn vruchtbare dagen is mijn man ziek ! die is met geen mogelijkheid te porren voor een potje rollebollen :mrgreen: :mrgreen:
whaaaa die is fijn!! Niet :? Wat een pech zeg, hopelijk knapt hij snel op…of heeft hij het ernstig te pakken?
redelijk, maar ik gooi vanavond al mijn charmes in de strijd ! haha