mamavan 2 goed zeg mooi hoop dat je snel zwanger bent
hier denk ik dat weer niet gelukt is ronde 11 maar goed merk pas volgende week natuurlijk …
Natascha, waarom denk je dan nu al dat het niet gelukt is?
ja dit klinkt misschien heel erh stom maar als al 10 maanden niet goed gaat dan zal de 11 de ook wel zo zijn misschien uit zelf bescherming om weer ee teleurstelling te moeten verwerken .
verder heb al ik al dagen pijn in me buik en sinds gister ook vette koppijn is wel vroeg maar ja dinsdag of woensdag is mijn NOD .
Zijn dat de voortekenen dan voor jou? Hoop dat het niet zo is hoor, blijf positief! Zal toch heus een keer moeten lukken, je hebt er toch al een paar op de wereld gezet :hug:
Wola ja zeker maar nu ben ik dus in de volksmond oud zoals ze me noemen dan hahahha , en dan met pcos en overgewicht is het niet makkelijk …
meestal wel is het zo maar het lichaam kan zo raar doen ook elke maand is toch net weer anders lijkt he herken je dat ??
Herkennen…ja en nee. Nee, omdat ik eigenlijk nog nooit heb hoeven wachten op een zwangerschap, bij alledrie de eerste ronde al zwanger :shifty: En dat ja…dat is van een paar maanden geleden. Toen had ik een kleine tussentijdse bloeding op dag 18, heb ik helemaal nooit gehad. En daarna krampjes, steekjes, beetje beroerd 's avonds na het eten (net als in mijn zwangerschappen) en mijn borsten bleven vol voelen na mijn ei :think: Dus ik was er redelijk van overtuigd dat ik onverwachts zwanger was. Maar de testen waren negatief en ik werd netjes op tijd ongesteld :think: Dus ja, mijn trouwe, regelmatige lichaam kan blijkbaar ook raar doen…
wow wola jij raakt erg snel zwanger :inlove: had ik dat maar hihihihi ,
maar lees dat jouw lichaam ook je voor de gek kan houden .
ach ik wacht maar gewoon af meer kan ik niet doen ene kant hoop ik natuurlijk wel en de andere kant denk ik zal juist weer niet gelukt zijn .
liefs tas
natascha : ik snap dat je je in wilt dekken voor een teleurstelling :hug: maar ik duim voor je
Hier ook binnen 2 maanden zwanger ( 1e - 1 maand , 2e 1 maand 3e 2 maanden )
Maar dat is nooit een garantie he …
Hier is het bloed bijna weg…spannend en eng tegelijk ! Vannacht droomde ik dat ik een positieve test had . 2 dikke strepen en toch twijfelen hahaha
mama van 2 had je bloed ? ben je nog niet zwanger dan ??? jij bent dus ook snel zwanger das lekker hihihi ja ik wacht maar nu gewoon af meer kan ik toch niet doen
Dames, ik meld me hier (iig voorlopig) weer af…
Hoe ‘incompleet’ ik me ook nog voel en hoe graag ik ook nu alweer zwanger zou willen raken, hub heeft altijd al voornamelijk (financiele) beren en leeuwen zien loeren, is met de 3 die we nu hebben eigenlijk ook al meer dan tevreden en we krijgen nu financiele tegenslag na tegenslag, dus zal ik nu - hoe zwaar het me ook valt - toch eens naar m’n verstand moeten gaan luisteren, ipv (alleen) naar m’n gevoel…
Luno :hug: :hug: :hug:
Iuno: :hug: :hug: succes en sterkte met de finaciele tegenslagen.
Mam van 2: vertel,vertel…hoe staat het ervoor?(ben niet nieuwsgierig hoor!)
Iuno :hug:
Hoe het hier staat ?
Het bloed is weg, was de eerste ongi na het stoppen met de pil , maar dat is dus vanaf gister pas :mrgreen:
Maarre nu mag het voor het eggie
Ik vind het wel doodeng ! Raar eigenlijk, het word de 4e maar toch ben ik zo zenuwachtig als bij de eerste :oops:
He bah Iuno :hug: sterkte daar!
Spannend hoor mama van 2, kan me wel indenken dat je er zenuwachtig van wordt! Helemaal omdat je ook zo snel zwanger bent. Succes :thumbup:
het is natuurlijk niet gezegd dat het deze keer weer zo snel zal zijn, maar goed ik houd er stiekum toch rekening mee haha
Iuno, had het al gelezen. :hug:
Mam van 2; hopelijk is het bij jou dit keer weer zo snel. Ons nummertje 3 was ook meteen, dat hoopte ik stiekem ook bij nummertje 4…Hmmm dit is alweer ronde 5…
Maarja, donderdag of vrijdag mijn NOD. Heb veel krampjes rond innestelingstijd gevoeld, nu nog steeds af en toe steekjes en wat moe…dus wie weet eindelijk deze ronde wel!!!
hai hai dames
ook hier is het weer niet gelukt op naar ronde 11 en uitkijkend naar januari 2012 hopen op start iui .
Hello,
Oh Natas wat balen… :hug:
Hier ook baalmoment.
Gisteren was ik nog zo optimistisch maar het wordt al minder…
Pff ik weet het ff niet meer. Heb het idee dat mijn borsten alweer minder gevoelig zijn en ik ben minder moe…Dus zit me alweer op het ergste voor te bereiden.
Begin het nu ook wel steeds moeilijker te vinden allemaal…Pfff direct alweer een half jaar bezig, dat had ik echt niet verwacht… En elke maand die teleurstelling, onzekerheid en die stress, ik weet niet of ik dit wel vol kan houden zo. Ik heb 3 mooie gezonde kindjes…alleen die wens voor een vierde is zo sterk…maar ik wordt wel steeds ouder en er komt steeds meer leeftijdsverschil tussen…en elke maand dit gek zitten maken van jezelf…
MSJ :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* ik weet het meid balen is dat he , maar ik probeer ook positief te blijven hoor want ik wil dus volgens jaar iui gaan doen en hoop echt dat dat helpt omdat ik weinig vruchtbaar slijm heb en denk dat het daarom komt . al zegt de ferti van niet … maar goed heb altijd veel meer gehad …
wie weet meid voor jouw ook ik hoop het een zeer vruchtbaar 2012