msj jee das niet niks waarom heb je dan ibiprofen nodig ??
zelf drink en rook ik niet alleen ben ik wel te zwaar
maar vanaf morgen ga ik er keihard tegen aan
zodra mijn ongi minder is ben ik 3 a 4 x per week in de sport school te vinden en met me dieet ik hoop zo eind van het jaar mijn bmi te halen en het liefst nog veel en veel lager uit te komen .
als ik het nu niet doe dan komt er niks meer van ben ik bang en dan heb ik toch niet zelf alles geprobeerd
ik bloed erg veel voel me ook draaierig en wat moe . hoop dat morgen minder is dan vandaag
hé Natascha houd je het bloedverlies en de duizeligheid wel in de gaten? Anders moet je wel even naar de ha gaan hoor!
Hai,
Ibuprofen heb ik nu gelukkig niet meer nodig hoor, heb er 3 of 4 geslikt na die wortelkanaal behandeling. Wist ik veel dat die ook niet goed is. :?
Ja Natas, opletten hoor, anders ff naar ha.
Ik heb in mijn vruchtbare periode voor Tim ook 1x diclofanac geslikt, en daarna las ik dat dat helemaal niet mag als je zwanger wilt worden. Was ook precies op mijn eisprongdag of een dag later geloof ik. Maar het is wel allemaal goed gekomen: ik bleek twee weken later zwanger :inlove: Ik had trouwens een ontsteking aan mijn voet, heel vervelend want ik kwam er maar niet vanaf…heb het met paracetamols uitgezongen en rustig aan gedaan tot het over was.
ow jee due doen erg auw ja
het is minder geworden he he dat scheelt weer een hoop vannacht tot nu gaat het een stuk beter
ff een ander vraagje heb ook een vraag gepost in ander topic iemand bekend met anti muller hormoon ??
Ahh WoLa, van dat soort berichten wordt ik blij!
Heb al heel het internet afgespeurd en het enige waar ibuprofen invloed op kan hebben is je eisprong, dus dat die later plaatsvind of bij hele hoge dosis en langdurig gebruik dat de eisprong zelfs weg blijft. En mijn ei heb ik gehad, dat weet ik zeker!
Vervolgens alles nagezocht over rontgenfoto bij de tandarts en dat schijnt ook allemaal heel erg mee te vallen. Dosis is tegenwoordig heel erg laag en zeer lokaal (in je mond 8) ) dus die zorg moet ik ook maar van mijn lijstje strepen.
Hopelijk heb ik hetzelfde als jij had toen WoLa!
@Natascha: nee nog nooit van gehoord, heb je al gegoogled? Moet je dit hormoon nu gaan slikken?
hai hai nee dat is een hormoon om te kijken of je in de overgang bent of snel gaat of zo iets . voorraad eitjes ofzo haha
hoi hoi, het vloeien is vandaag helemaal gestopt… Vandaag toch nog maar een clearblue gedaan, deze zei 2-3 weken zwanger, dus minder ver dan ik ben… Ik denk dus dat het over is, maar goed…
Ik heb vandaag de verlos gebeld omdat ik toch wil weten hoe het ervoor staat en deze heeft een afspraak voor mij gemaakt en ik heb morgen kwart voor vier een afspraak.
Zie er ergens wel tegenop. Dan weet ik definitief waar het heen zal gaan en toch ergens heb je nog een ieniemienie klein beetje hoop dat het toch goed zit, en ben zo bang dat het dan helemaal de grond in wordt geboord.
marisol :hug: :hug: :hug: hoe ver zou je nu moeten zijn dan ??
He marisol, wat een onzekerheid meid :hug: ik kan me goed voorstellen dat je hoop hebt en bang bent dat het de grond in wordt geboord… Ik vraag me ook af hoever je zou moeten zijn? Sterkte iig voor vanmiddag :hug: stiekum met je mee op een wondertje
Ik zou nu ruim 6 week moeten zijn. Ben echt stik zenuwachtig.
hoe is het gegaan meid of moet je morgen pas ?
nou de echo liet zien dat mijn baarmoeder ‘mooi’ leeg was, alleen wel een cyste van ruim 3cm in een van de eierstokken, dit kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn, maar daar wijst het niet echt naar. Wel daarvoor bloed moeten laten prikken om het uit te laten sluiten… Over drie maand moet ik weer heen ivm die cyste… Tjonge ging voor heel wat anders heen…
jeetje zeg :hug: :hug: dus je hebt nu een miskraam toch gehad
een cyste ook niet best heb ook gehad 2x maar is vanzelf goed gekomen ook hihi hoe voel je je verder ??
Marisol :hug: bah zeg, heb je ergens nog een sprankje hoop, is je bm ‘mooi’ schoon (hoezo mooi :x ) en heb je ook nog een cyste. Sterkte :hug: Mag je met die cyste wel zwanger worden?
wola goede vraag ik had ze in em zwangerschap door de clomid en die groeide dus dood leuk mee heb best pijn gehad want je eierstok kan draaien en das wel gevaarlijk . op een gegeven moment is die geslonken door de zwangerschap , mijn gyn zei dat juist gebeurd slinken door een zwangerschap maar het kan ook doorgroeien , als het bleef groeien zouden ze hem aanprikken gelukkig heb ik dt niet gehad:)
wel heb ik een echo met een vrucht zie je armen en benen en de andere kant de cyste net zo groot als de beeb echt raar hihihi
Tjee Marisol wat balen zeg!!! :hug: Nou inderdaad, je hoopt toch nog heel stiekem dat het allemaal goed is en dan krijg je te horen dat de bmm mooi leeg is en dat er ook nog eens een cyste zit. Pfff wat een rot nieuws. Ja ben ook beniewd wat ze gezegd heeft over het zwanger worden nu met die cyste.
Heel veel sterkte meis!!
vergeten te vragen of dat mocht, maar hij heeft ook niet gezegd dat ik niet zwanger mocht worden. Vandaag heeft de gyn gebeld over de bloedwaardes en die waren goed, dus dat is een opluchting. Wel nog even gevraagd naar die cyste, hij gaf aan dat deze gevuld is met vocht en vanzelf inderdaad verdwijnt als het goed is, of anders zal knappen (is ie ook verdwenen natuurlijk) om dat na te gaan dus die controle echo.
Op zich wel goed dat ze daar zo voorzichtig in zijn.
Natascha jij dus ook al cystes? Tjonge lijkt wel op elkaar dan he?
Bedankt voor alle lieve woorden, doet mij wel goed. Ik moet zeggen dat ik verder vrij positief ben nu. Ik weet waar ik aan toe ben en kan er nu tenminste weer voor gaan. En hoewel we nog niet besproken hadden of we wel voor een vierde kindje wilden gaan, willen we dat na dit gebeuren dus wel, is het dus niet voor niets geweest…
Heee hoest hier met iedereen??
Hier goed hoor! Ben heerlijk aan het werk, geniet er echt van!
We hebben het vanochtend nog wel even over de vierde gehad…maar ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer we daar aan zouden willen beginnen. Even heel praktisch bekeken natuurlijk, want ik wil er niet vanuit gaan dat ik zomaar zwanger ben (al ben ik geneigd om dat wel te doen na 3e in de eerste ronde al zwanger te zijn geweest) maar goed, ik ben dus net een maand aan het werk, daarom liever niet nu direct en dus even wachten. Maar hoe lang wachten is dan de vraag :think: Ik zou het vervelend vinden om bij het eind van het seizoen of de start van het nieuwe schoolseizoen al afwezig te zijn (juli/september 2012) want dat is een drukke periode waarin mij vervangen wat lastiger is (maar niet onmogelijk natuurlijk, want ze hebben dit jaar ook vanaf mei vervangers gehad). Daarna zou het wel kunnen. Maar dan denken we ook aan de andere kant aan de leeftijd van onze jongste, we willen er eigenlijk niet al teveel tijd tussen hebben zitten. Tussen de tweede en de derde zit 2,5 jaar en dat vond ik heerlijk. Heel veel meer willen we er liever niet tussen hebben zitten :think: Daarbij heb ik nog niet echt de kriebels nu, wat weer pleit voor even wachten :think: ohhh ik schaam mij diep dat ik hier zo over zit te ‘plannen’ want ik ben echt wel voor het ‘kinderen komen als ze je gegeven worden’ owowow :oops: :oops: :oops: