Wie gaat er binnenkort voor een 4e kindje?

dank je meid :frowning:

baal ook als een stekker heb best erge krampen maar bruin verlies is sinds gister weer weg snap er niks van . denk dat toch wel straks of vanaaf los zal komen … hoop dat maar snel op gang komt kan ik me volgende cyclus weer in :slight_smile:

pak een grote reep chocola en nestel je vanavond gewoon lekker op de bank.

je mag je best zielig voelen hoor !

en ik duim gewoon door in de volgende ronde

mamavan 2 dank je wel meid :-*

wat vervelend natascha. Die reep choco lijkt mij ook een goed idee.

Even over mijzelf. Ik heb drie kindjes, de oudste wordt volgende week 6, de tweede is 4 (april 2007) en de derde wordt in december 2.

Voor de eerste een miskraam gehad, daarna dus drie goede zwangerschappen gehad en nu was ik dus weer zwanger maar zit nu midden in een miskraam. Onze kindjes zijn heerlijke kids zonder echte problemen en daar geniet ik enorm van. Maar het gevoel dat ons gezinnetje compleet is heb ik nog niet helemaal, dus waarschijnlijk gaan we nu toch serieus bezig met een nieuwe zwangerschap.

Natascha :hug:

Marisol, welkom hier. Wat rot dat je een mk hebt :hug: Maar wel drie fijne kindjes en dus de wens voor een vierde. Sterkte meid!

marisol :frowning: ben blij dat je ook nog 3 kindjes hebt gekregen ik zelf heb 4 miskramen gehad waarvan 1 een verdwijnende 2ling was , de ander is gewoon geboren :slight_smile:

chocola heb ik maar niet gedaan wel vroeg geslapen het is nog niet doorgezet snap er ff niks meer van :frowning:

dinsdag krampen en beetje bruin verlies daarna was het weg gister niks en krampen en nu nog niks … en wel af en toe krampen en sommige zijn best heftig .

misschien toch een innesteling gehad…? kun je ook bloed verliezen en bij het oprekken van je banden pijn…

ik ben gister toch met de pil begonnen.

mama van 2 zo laat een innesteling ? kan dat wel ik heb woensdag avond nacht mijn ei gehad . ik wacht maar gewoon af en kijken wat de dagen me gaan brengen :slight_smile:

Volgens mij is een innesteling 6 a 10 dagen na de eisprong…

Natascha, dan moet je toch pas volgende week ongesteld worden? Zie op je banner ook nog 5 dagen staan?

mam van 2, toch nog niet genoeg het gevoel dat er een volgend kindje mag komen dus?

nee de de 2 oudsten waren weer flink bezig gister en vanochtend was het weer een race tegen de klok om iedereen op tijd klaar te hebben voor school, omdat ze elkaar de hersens weer eens insloegen omdat de ene ‘lekker wel naar school mag’ … dus eerst even rustig aan tot de middelste naar school gaat en de jongste zelf kan gaan lopen dan ben ik al een heel eind met de rust in mijn hoofd haha en dan heb ik mooi de tijd om 10 kilo af te vallen .

:eh: :mrgreen:

wola nee mijn banner is fout ik heb mijn laatste cylcus aangehouden en die was erg lang met clomid heb dus maar even die aangehouden .

ik heb de 13de en de 14de een pos ovu test gehad en 14de erge buikpijn kroop door me bed heen de volgende ochtend nog een pos test middag weg dus mijn ei zeker gehad de 12de was mijn ei ook 18 mm bijna .

vanmorgen donkerbruin verlies das herkenbaar voor me en begin van de ongi dus ik denk dat die vandaag wel doorbreekt… af wachten hoop nu wel snel dan kan ik naar de volgende ronde :slight_smile: ben het wachten ook wel zat :wink:

Natascha wat ontzettend rot zeg. En vier miskramen, dat hakt er wel in. Lijkt me ook heel moeilijk om in een zwangerschap 1 kindje wel te verliezen en één kindje te mogen zien opgroeien. Ergens zal altijd het gemis dan aanwezig zijn…

Ik moet morgen de verlos bellen aangezien ik nog steeds niet echt wat verloren ben of buikpijn heb gehad. Alleen helder bloedverlies, verder niet… Hoop maandag meer duidelijkheid te krijgen

hai marisol

ik ben uiteindelijk vannacht ongi geworden met hevige krampen en voelde het lopen :frowning: ben dus wel overtijd maar ja ik heb niet pos getest denk dat het gewoon een vroegr miskraam is verlies veel stolsels ook .

4 miskramen is niet niks nee van de 1ste wist ik niet eens dat ik zwanger was tot ik het vruchtje verloor op de wc was toen 20 jaar

daarna heb ik een zwangerschap gehad dochter geboren ( mijn 2de )

toen werd ik zwanger van mijn 3de dochter een verdwijnende tweeling was dat ( met 8 weken ) dus nog erg pril maar toch dat hakte er in heb behoorlijk gehuild en was bang om de andere ook te verliezen gelukkig bleef ze zitten .

daarna een miskraam gehad in 2004 hevig bloedverlies en veel pijn gehad

daarna november vorig jaar na verwijderen van de spiraal begon ik zo hevig te bloeden ( spiraal zat erg laag was er zo wat uit ) dat ze wilde dat ik naar ziekenhuis kwam zoveel bloed verloor ik maar ik kon niet weg ( was draaierig en alleen en kon niet rijden zo en de had geen opvang) had toen ook erge krampen die ik nu ook heb , heb gezegd als het zo bleef dat ik zou komen in de avond werd het minder heb me dagen slap gevoeld . veel troep verloren ook was zeker een miskraam volgens de gyno .

ik voel me nu ook rot maar klinkt stom ben blij dat het nu komt ipv later .

dus je kan nog zwanger zijn toch ? ik ga heel hard duimen meid dat alles goed is .

dikke knuff :hug:

hoi Natascha,

Wat rot dat het toch is doorgebroken… Maar inderdaad wat je zegt, liever nu dan over een paar week… Maar dat neemt niet weg dat je je alweer leeg voelt en dat is dus niet de eerste keer :hug: ik hoop dat je snel wel zwanger mag zijn en dan ook een prachtig kindje mag krijgen.

Even wat anders, drie meiden? Dat is vast een gezellige boel! Zelf heb ik twee jongens en een meisje. En onze dochter (= 4) is een lieve meid maar wel een pittige tante met een bijzondere sterke eigen wil… Dus als ik dat keer drie zou doen :lol:

Zelf wil ik eigenlijk geen hoop hebben, puur uit zelfbescherming. Toch doordat het vloeien afneemt en nog steeds niets uitgekomen is ga je je toch afvragen hoe het er nu eigenlijk voorstaat… Dus ik kan eigenlijk niet wachten tot morgen. Moet alleen werken, ik sta voor de klas dus kan ook niet zo even wat eerder weggaan…

He ladies,

Pff Natas, balen zeg. Ik heb ook ooit een MK gehad (6.5 wk) en ook 2 keer een sterk vermoeden, (overtijd zijn en daarna hele hevige menstruatie alleen nog niet getest). Schijnt dat bijna elke maand wel een bevruchting plaatsvind he, alleen dat innestelen, dat is trickie. :frowning:

Hier de afgelopen dagen alleen maar gepiekert… Gek word ik van mezelf. Dat vind ik echt het erge van zwanger zijn/worden, die zorg om die beeb, nu al, zelfs als ik nog niet eens zwanger ben!! :wall:

Ik pieker over die rontgenfoto, die ibuprofen, de medicijnen die ik de laatste tijd zoveel moet gebruiken voor mijn astma, (ik heb het zo benauwd snachts :x .) Allemaal rond of net na eisprong, kan toch niet goed zijn?? Al denk ik dan van de andere kant weer: stel je niet aan!! Ohja, en las dus ook op internet dat alcohol de kans op MK sterk vergroot en de kans op een zwangerschap sterk verminderd…Ik stop altijd keurig zodra ik zwanger ben, met wijntjes drinken. Maar voordat het zover is lust ik echt wel dagelijks een glaasje en in het weekend wel meer dan 1… :silenced: . Nu blijkt dat ook ineens superslecht te zijn en de kans op een zwschap drastisch te verminderen!! :? Drinken jullie nou al helemaal niets meer? Ze raden dat dus wel aan om niets meer te drinken bij kinderwens…En ik denk steeds: nou nog ff genieten van die drank, straks mag het weer 9 maanden niet… :silenced:

Marisol, hoe is het nu? Was het echt helder bloed? Duim voor je!

tja ik drink uberhaupt nooit, dus ik hoef niks te laten staan :wink: .

Rook ook niet, heb geen ‘rare’ (eet)gewoontes… hier altijd alleen maar gedacht aan de foliumzuur :slight_smile: .

@mamaMarije wrote:

tja ik drink uberhaupt nooit, dus ik hoef niks te laten staan :wink: .

Rook ook niet, heb geen ‘rare’ (eet)gewoontes… hier altijd alleen maar gedacht aan de foliumzuur :slight_smile: .

Hier idem, heel af en toe 1 glaasje. En dat is dan eens per 3/4 weken ofzo…

Pff wat goed van jullie zeg! :smiley: Oh een wijntje bij het eten vind ik zooooo lekker!!

Maar ik rook niet, sport 3x in de week en heb geen overgewicht…dat is toch ook wel goed… :frowning: