Toch foto, kon niet anders. Tis ontstoken wortelpunt. Zit nu in wachtkamer met verdoving in mond. Krijg wortelkanaalbehandeling!!! Aaargg ik durf niet!!! :shock: :shock:
MSJ : succes en sterkte !!! :hug:
Ai MSJ, hopelijk ben je er nu vanaf? :hug:
Mam van 2, als je het te vroeg vindt kun je natuurlijk nog een paar keer een condoom gebruiken he? En wat is te vroeg, dat kan jij natuurlijk alleen bepalen he?
Ik moet zeggen, tussen mijn eerste en tweede zit 20 maanden, ik testte positief op de 1e verjaardag van de oudste…en ik vond het kleine leeftijdsverschil wel pittig. Maar de omstandigheden waren toen ook niet optimaal; tijdens de zwangerschap van de tweede kreeg mijn man een nieuwe baan en moesten we verhuizen. Het viel allemaal zo samen dat in drie weken tijd we een zoon én een huis rijker waren en ons oude huis armer (verkocht in de kraamweek) Na 10 weken zijn we verhuisd, hadden we beiden afscheid genomen van ons werk en begon ons leven in een nieuwe woonplaats. Daarbij kwam dat de tweede toch wel een heel ander karakter had/heeft dan onze rustige eerste We hadden onze handen echt vol toen, en waren doodmoe.
Dan vond ik het bij de derde echt fijner, tussen de tweede en de derde zit 2,5 jaar en dat ging helemaal prima
tussen 2 en 3 zit 3 jaar verschil dus die is echt later gekomen . en dat is ook een beetje een puntje :
ik vind klein verschil pittig maar erg leuk nu. als ik tussen 3 en 4 veel leeftijd laat vind ik dat ‘zielig’ . Misschien trekken ze dan niet zoveel samen op.
ik kan het moeilijk uitleggen zo :mrgreen:
zolang ik twijfel neem ik maar geen beslissing…
ik heb nog een heel mooi motto .
keuzes maak je met je hart, niet met je hoofd.
je vertsand is er om je keuzes te begrijpen, niet om ze te maken
en ondanks dat ik erg leef volgens die zin, kan ik hem nu niet 'gebruiken ’
:lol:
is dat even stom of niet ?
Thx ladies!! Ben weer thuis, een wortel armer.
Behandeling viel mee maar voelde get daarna echt goed. Gelijk maar ibuprofen 400 gekocht en die begint nu lekker te werken. Omdat ik me zo zielig voelde heb ik me ook ziek gemeld op mijn werk voor vandaag en morgen. Al voel ik me daar dan nu alweer schuldig om nu de pijn wegzakt…
Man v 2 ja je kunt toch ook paar maandjes met condoom doen? Ik zou ook niet meer aan de pil gaan hoor…hier zit er 2.5 jr tussen, vond ik ideaal. Maarja, ik had er toen 2 vd zelfde leeftijd rondlopen…
Zie nu met je nwe post. Goeie slogan ja…maar toch snap ik dat jij er nu ook even niets mee kunt.
Let niet op de taal/spel fouten, ik typ op mijn smartphone,is niet zo makkelijk…
Even snel (zit op mijn werk :oops: ) MSJ, fijn dat alles goed is gegaan bij de tandarts, hopelijk heb je niet teveel napijn.
Mam van 2, hier zat tussen de eerste en de tweede en tussen de 2e en de 3e elke keer 17 maanden, ik vond dat prima te doen…
Mooi motto mam van 2, waarom kun je er niks mee? Volg je gevoel, dan kun je het later met je verstand wel begrijpen…dus, wil je gevoel ervoor gaan?
MSJ fijn dat het meeviel, hopelijk heb je niet te veel last meer!
mijn gevoel, tsja dat zegt wel ja .
mijn man begon inderdaad dat ik wat hem betreft moest stoppen . …
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah zo moeilijk hahaha
Hai ladies,
Pijn valt hier reuze mee, zodra ik weer iets begin te voelen prop ik er een Ibuprofen in! 8) :lol:
Mam van 2, waarschijnlijk is je gevoel toch beinvloed door je verstand. Dus als je echt zou denken dat je het niet aan zou kunnen dan zou je gevoel ws toch wel sterker neigen naar nog een half jaar wachten. Dus als jouw gevoel dat niet zegt dan weet je dat het dus allemaal best kan! 8)
Maar die gevoelens die van het ene uiterste naar het andere uiterste schieten dat vind ik echt heel herkenbaar. Ik riep al jaren dat ik zooo graag nog nr 4 wilde maar manlief wilde echt niet. Ik had helemaal voor mezelf besloten om in juli, tijdens de vakantie nog echt een laatste overhaal poging te gaan doen en dan voor eens en altijd te beslissen. Zegt hij ineens in april dat hij er toch wel voor wil gaan! :shock: Ik totally in shock!! :shock: :lol: Ik had voor mezelf zo de datum op juli gelegd, kon niet ineens alles omgooien, ook al wilde ik het zo graag. Moest er toch weer even aan wennen…pfff ja vreemd allemaal…die gevoelens…
Gelukkig is het te doen MSJ. Trouwens, wil je niet bang maken maar…ibuprofen is ook niet goed als je zwanger wilt worden :shifty:
Mam van 2, misschien toch de knop vast omzetten en kijken wat er gebeurd?
ik zal er vanavond eens over babbelen met mijn man en kijken wat hij erover denkt. :oops:
Maar stoppen met de pil is toch sowieso verstandig? Wij zijn een jaar voor dat we er echt voor ging, gestopt met de pil en het hoesje gebruikt. Zo wist ik zeker dat die rommel uit mijn lichaam was…
maar het lijkt me zo’n gedoe met condoom … :lol:
leeftijdsverschil… voor alles is wat te zeggen denk ik.
Op de 1e verjaardag van de oudste was ik alweer (ruim) 3 maand zwanger van de 2e.
Vaak heel leuk, soms ook best moeilijk leeftijdsverschil.
Toen de jongste baby/dreumes was was het vooral gewoon leuk vond ik. Ik heb dat niet als pittig ervaren eigenlijk… je zit nog heel erg in de verzorgende rol.
Vind het juist nu ze ouder worden weleens lastig, maar dat komt misschien ook wel omdat onze 2e nogal een wijsneus is en zijn grote broer soms iets teveel nadert… naar de smaak van de oudste dan he.
Die wel graag lekker afentoe kunnen betweteren en doen alsof hij echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer weet als zijn broertje… maar dat moet hij dan maar bij nummer 3 en 4 doen, want nummer 2 hoeft hij weinig meer te vertellen :lol: .
Tussen nummer 2 en 3 zit 2 jaar en 10 maand. Voor de 3e een ma gehad, was dat goed gegaan had er 2,5 jaar tussen de 2e en 3e gezeten.
Tussen de 3e en 4e zit 2 jaar en 3 maand en ook dat is leuk.
Hij is zich behoorlijk bewust geweest van alles rond de geboorte en zijn kleine broertje en vindt het ook erg gezellig om met hem om te tutten en doen :inlove: .
Ja, het is wel meer gedoe en haalt ook wel de romantiek/het spontane weg. Maar toch vond ik het ook wel prettig, omdat mijn libido juist verhoogd werd zonder de pil, dus dat compenseerde mooi
Ik vind een kleiner leeftijdverschil ook fijn nu hoor, kinderen hebben veel aan elkaar :thumbup: Als ik al zie hoe ze nu met z’n drietjes soms samenspelen :thumbup: echt leuk. Dan denk ik:als er meer dan 3 jaar tussen zit dan duurt het echt wat langer voor ze aan elkaar gewaagd zijn.
daar ben ik ook wel bang voor hoor. ik ben 3 x makkelijk zwanger geraakt ( binnen 3 maanden) , maar wie zegt dat het nu ook makkelijk gaat ? stiekem ga ik daar wel van uit ,maar goed
vandaag pil-begin dag … ik heb niets gehaald maar in mijn achterhoofd heb ik denk nog een strip achterin de kast ( reserve ) ik voel alleen de behoefte niet om te gaan kijken hahaha
hoe gaat het met jullie allemaal vandaag ???
Hier een emo
vandaag bruinverlies en krampen dus mijn ongi gaat doorkomen nee ben niet zwanger vanmorgen nog test gedaan en was neg .
heb een flinke jank bui gehad en voel me ook nu nog niet echt goed .
baal zo dat ik weer aan die rot pillen moet
had vandaag ferti gesproken een andere als normaal en die was niet aardig ben blij als ik volgende week me eigen ferti arts kan spreken .
zaad van me manneke is goed ze heeft niet geegd hoeveel alleen dat het goed was.
en ja dat weignie slijm was geen probleem … maar ja waarom kaarten ze het dan wel aan eerst … ben daar nog niet klaar mee en dat ga ik zeggen ook !
heb er geen goed gevoel bij dat het nog gaat lukken zit er zelf over te denken om maar te stoppen ben denk ik te oud of mijn lichaam wilt niet meer ben ook te zwaar natuurlijk . momenteel dus geen hoop en moed
sorry voor mijn ego bericht
liefs tas
ah tas :hug: dikke knuffel meid ! wat balen zeg !!! :hug: