Wat een leuk topic dit! Wist helemaal niet dat het bestond. Al is bij ons niet meer zwanger worden van een 4de, want ik ben inmiddels 6 wk zwanger van ons 4de kindje.
Was niet helemaal gepland, maar na de schrik wel een hele leuke verassing. Zeker omdat een 4de kindje nog niet uitgesloten was. Als het aan mij gelegen had, zou er iets meer tijd tussen gezeten hebben. Maar kennelijk moet het zo zijn. Nu maar hopen op een goed echo.
He Boerinnetje, wat leuk zeg, gefeliciteerd!!!
boerinnetje : gefeliciteeeeerd ! geniet er lekker van !
Hey boerinnetje, welkom en gefeliciteerd! Weet je dat er bij ‘contact’ ook een topic is voor mama’s van 4 of meer kinderen? :thumbup:
MSJ balen van je ongesteldheid, en dan ook nog te vroeg, nouja, dan heb je iig snel duidelijkheid.
wat is het stil dames?
zo vandaag een goede dag . Een dag waarin ik een stuk minder beren zie dan voorheen . ( maar dat kan zo ineens weer anders zijn hoor hahaha :lol: )
ik heb mezelf een doel gesteld.
Ik moet echt eerst afvallen voor ik weer zwanger raak.
Ik kom echt veel aan als ik zwanger ben
bij de eerste : 45 kilo
tweede : 25 kilo
en de derde ook ruim 20 :oops:
Ik weeg nu nog 88 bij een lengte van 1,75 dus er moeten kilo’s af.
want anders ga ik weer over de 100 heen straks.
Mijn man heeft het ook steeds vaker over een vierde alleen wil hij nog eerst veel oefenen
uhuh alsof hij nu nog niet weet hoe het moet hahaha
He dames,
ik kwam toch melden dat ik wel zwanger ben, ik ben als een gek gaan terug rekenen en in die periode weet ik 100% zeker dat we het veilig gedaan hadden.
Ik ben die bewuste vrijdag naar de gyn geweest niet vanwege onregelmatige cyclus maar omdat ik totaal in schok was. Ik was er al beetje vanuit gegaan dat het medisch absoluut niet mocht vanwege 3x ks en nog voordat Lynn een jaar is alweer zwanger.
Er is geen medische reden dat het niet mag, anders had hij er wel klemmetjes opgezet.
Voor ons het wel erg slikken, omdat we eigenlijk nog een jaar wilde wachten maar het is meer dan welkom
oh karin wat leuk !!! wij zaten samen in oktober mama’s en nu komt jullie 4e wondertje er al aan . :inlove:
gaaaaaaaaaf ! genieten joh !
wauw Karin … dus toch een 4e kleintje bij jullie erbij :inlove: .
Kan me best voorstellen dat het even een shock moment is, maar eh… gefeliciteerd he :dance: .
Dat jaar na de ks is zo goed als om (jullie meisje ook al bijna jarig :shock: ) en wat de gyn al zei… als het echt af te raden was geweest was er vast wel actie op ondernomen na de vorige ks.
Maar eh… had je nou dan wel negatief getest of was die wel positief, maar durfde je nog niet te posten?
hij was overduidelijk positief maar durfde/wilde nog niet posten eigenlijk ging er bij het testen vanuit dat hij hartstikke negatief zou zijn
he he ik kreeg geen meldingen meer
karin en boerinnetje gefeliciteerd met de zwangerschap
heb zelf niet vele nieuws
morgen zaadcontrolle
heb echo gehad had een ei van 17.3 mm vorge week op dag 13 heb die woensdag een ei gehad had pos ovu testen en mega veel buikpijn gehad . tis nu afwachten
6 okt moet ik weer terug naar ferti of weer clomid of wat anders te krijgen en als ik niet ongi ben geworden een echo .
verder is drukke boel hiero karim die halve dagen school heeft ivm met zijn aandoening .
tot snel xx
He Karin, van harte zeg!!!
Ik was hier ook even wat minder. Tja tijdens de Ong dagen is het toch wat saai allemaal, kan ik me niet gek maken dus kan ik me wat meer inhouden… :mrgreen:
Natascha succes morgen!
Mam van 2; haha ja dat oefenen daar is mijn man ook voorstander van! :mrgreen:
Karin, hartelijk gefeliciteerd… en erg herkenbaar dat het zo ineens uit het niets aan komt waaien terwijl je er nog niet klaar voor bent.
Komt vast goed hoor, dit kindje wilde gewoon niet langer wachten!
Een fijne zwangerschap!
Weten jullie nog dat ik nog niet zo lang geleden schreef zeker te weten dat ons 4e kindje het laatste kindje zou zijn. Mijn man en ik waren beiden zo enorm overtuigd, ik was zelfs al spulletjes aan het wegdoen. Nu ons 4e meisje gezond en wel bij ons is, en ons geluk gewoon compleet is, willen we toch een 5e niet uitsluiten… erg grappig, toen de verloskundige op de laatste dag weg ging, en zei misschien tot in de toekomst, riepen wij nog in koor, 'nee niet bij ons! ‘’
Maar toen we een paar dagen later tijdens een smeltmoment samen boven de box hingen, elkaar aankeken, dachten we allebei hetzelfde haha. Maar goed anderzijds denk ik dat we het gevoel misschien altijd wel blijven behouden, we hebben nu 4 gezonde kindjes en zijn er gewoon ontzettend blij mee. Eigenlijk zien we het zo; ons geluk is compleet, maar we hebben nog liefde en plaats over… (en niet onbelangrijk ons huis en auto overigens ook, nu de spaarrekening nog ) we zullen zien wat de toekomst brengt. In elk geval een volle zolder, want de spullen gaan terug, tot dat we er definitief uit zijn
He karin, gefeliciteerd! Maar eh…heb jij dan zitten liegen toen je zei dat je niet zwanger was? :naughty: Wanneer ben je uitgerekend, en hoever ben je nu? Ik is aagje
Marda haha nu alweer kriebels? Hoe gaat het met je jongste, lekker aan het genieten?
gek krijg elke keer geen mails dat er nieuwe post is snap er niks van .
zaad is weg gebracht nu wachten op de uitslag haha.
verder hier ziekjes dus ga straks onder de wol .
spannend natascha, wanneer krijg je de uitslag dan ?
ik zag trouwens dat 1 van je kindjes karim heet , marokkaanse papa ? of gewoon zomaar ?
He!
Marda haha grappig dat die kriebels krijgen. Nou helemaal fijn dat jouw man en jij hetzelfde voelen!!
Beterschap Natascha.
grtzzz
mama van 2 als goed is pas 6 oktober of ze moete het in mijn medisch dosier zetten dan kan ik het zelf eerder inzien
klopt ze hebben een marokaanse papa zijn halfbloedjes