hahahaha ja klopt ik ben ook erg benieuwd en hoop naar goede berichten
Tis hier alleen zo stil… :roll: Zodra wij weer voor een kindje gaan ben ik in no time weer KOK verslaafd… 8)
Hier gewoon nog niets bijzonders te melden; wij willen nog even wachten met de vierde. Maar ik kom wel elke dag even spieken hoe het er hier voor staat hoor!
Hoi wola,
Gezellig dat je wel af en toe komt spieken.
Vraagje ik zie bij heel veel mensen in de bannen een punt achter de eerste letter van de naam vh kindje. Waarom is dat?
Zodat de naam niet gegoogled kan worden
snap ik ook even niet googlen naar wat ??
als je de punt weg haalt dan kan je los dat toch ook doen ?
Als je iemand kent waarvan je liever niet hebt dat die hier terecht komt dmv de naam van je kids te googlen, kan je dit zo voorkomen…
Aha…
Maar wat is de kans dat je met een “gewone” voornaam via google hier terecht komt…als het nou achternaam was…en dan nog is die kans volgens mij erg klein…Of niet?
Achja maakt ook niet uit, ik weet nu iig waarom die puntjes zijn!!! :mrgreen:
In mijn geval: mijn laatste twee kids hebben niet echt gangbare namen (nouja, de laatste…) Dus zeker in combi met elkaar zullen mensen mij sneller kunnen vinden…
Ja klopt, dat zijn inderdaad minder voorkomende namen.
Ik heb ook nog geen banners met namen enzo, omdat ik ook niet wil dat iemand het al weet.
Heb sinds een aantal dagen weer steekjes rechts en links onderin buik, in mijn banden…spannend!
Maarja, het kan nog alle kanten op…Ik heb ook ooit een MK gehad met 6.5 week dus ik reken me niet te vlug rijk…
En vorige maand voelde ik ook vanalles en toen was er ook niets.
Pfff hoe kunnen sommige vrouwen er toch gewoon NIET mee bezig zijn en ineens 7 weken zwanger zijn… :roll:
Ik heb er al 3 en ik ben er ook (weer) mee bezig… :mrgreen:
Heel herkenbaar MSJ, wij waren gelukkig van alle drie in 1x zwanger. Maar afgelopen maand was het even spannend na een kleine tussentijdse bloeding. Ik dacht echt dat ik zwanger was (dat zou dan ongepland zijn, wij willen nog even wachten) en ik voelde dus ook heel duidelijk mijn eigen bekende zwangerschapsklachten. Zelfs twee testen gedaan, uiteraard negatief want ik werd op de verwachte datum ongesteld.
Raar he, dat je lichaam je zo kan foppen?
Tis gewoon lastig dat die zwangerschapskwaaltjes zo sterk lijken op ongikwaaltje… :?
Hoelang willen jullie nog wachten? (sorry heb je vast al een keer geschreven maar kan het zo snel ff niet terug vinden).
ik denk ongeveer een half jaar, of als de kriebels komen
@MSJ wrote:
Pfff hoe kunnen sommige vrouwen er toch gewoon NIET mee bezig zijn en ineens 7 weken zwanger zijn… :roll:
Ik heb er al 3 en ik ben er ook (weer) mee bezig… :mrgreen:
Bij de 3e kwamen we er bij een echo achter dat ik 8 week zwanger was .
Maar dat was ook niet helemaal ‘normaal’.
Had daarvoor een ma gehad en was gecuretteerd, werd maar niet weer ongesteld. Had al negatief getest, was na 8 week bij de gyn geweest om toch maar eens te kijken (hadden afgesproken dat als ik nergens last van had niet op nacontrole hoefde te komen en ik voelde me verder - fysiek - goed). Echo… niet zwanger, kom over 2 week maar terug als je nog niet ongesteld bent.
Nogmaals getest, negatief… 2 week werden er 3, want dan was eigen gyn er tenminste… en poef een knipperend hartje en 8 week zwanger :shock: .
Hoewel er in de voorliggende weken echt weleens momenten waren dat ik had gedacht zwanger te zijn door diverse kleine dingen… kon het toch niet, want de testen waren negatief en de echo liet niks zien… en toch was ik echt zwanger en ineens 8 week.
Heel bizar gevoel… was wel lekker snel voorbij de kritieke termijn, dat dan weer wel .
Mamamarije echt??!! Tjee dat is apart!! Haha ja wel fijn zeg, ben je ineens al 8 weken! Maar hoe verklaart de gyn de neg testen en die 'lege echo’s? Dan moet die gyn toch ook wel stijl achterover geslagen zijn of niet whahaha. :lol:
whaa marije, dat is ook wat zeg, wat zullen jullie toen blij geweest zijn of niet? Dat zijn nog eens mooie verhalen 8)
@MSJ wrote:
Mamamarije echt??!! Tjee dat is apart!! Haha ja wel fijn zeg, ben je ineens al 8 weken! Maar hoe verklaart de gyn de neg testen en die 'lege echo’s? Dan moet die gyn toch ook wel stijl achterover geslagen zijn of niet whahaha. :lol:
de gyn was ook verbaasd.
Was dus 3 week ervoor nog geweest en toen was het dus: nou als er over 2 week nog niks is dan kom je nog maar eens langs en misschien moeten we je cyclus dan maar even op gang helpen (het stomme was… ik wist zeker dat ik mijn eisprong wel gevoeld had, dat ook verteld en had er flinke pijn bij gehad… hij heeft bij die eerste echo dus echt zitten speuren, want hij was bang dat ik dan misschien wel een buitenbaarmoederlijke zw.schap had, maar het is toen gewoon net te vroeg geweest voor een hartje ed).
Ik was alleen met onze 2e zoon, de oudste zat op de psz op dat moment.
Mijn man was er niet bij, want ach, het zou vast 1 of ander kuurtje worden, dus daar hoef ik niet bij te zijn. Nee joh, ga werken, red ik zelf ook wel.
Onze zoon speelde met een ballon (zo’n opgeblazen handschoen waar de gyn nog een gezellig gezichtje voor hem opgetekend had :lol: ) en ik dus op die tafel met zoonlief kwebbelend aan de andere kant van het gordijn.
Echo… en gyn wordt wat stil… nog eens goed kijken… tja ik zie wel iets zitten… dus ik in gedachten ‘zal je zien ook nog iets leuks als een vleesboom ofzo, fiiiijjn’.
En begon die man weer te kletsen: ja ben je in voor een verrassing… ehm tja het is wel 1 april (echt waar :mrgreen: ) dus dat weet ik zo net nog niet…
Nou het is wel leuk hoor… kom maar op dan… je bent 8 week zwanger, kijk daar zie je het hartje kloppen!!!
En toen was ik stil (en dat gebeurt niet vaak in mijn leven dat ik weinig terug te zeggen heb :shifty: ) en kwam de meest intelligente vraag ‘echt waar?’ over mijn lippen.
Ik was gewoon echt helemaal zo ‘huh wat oh ja huh?’.
In de gang mijn man gebeld en die vroeg dus hoe het gegaan was en kon alleen maar zeggen ‘ik ben 8 week zwanger’ en barste in lachen uit.
De volgende dag kwam pas het besef echt denk ik en daarbij toen ook wel weer een stukje angst of het niet weer mis zou gaan (want zw.schap ervoor was mis gegaan met 10 weken en daar was ik nog niet).
We mochten gelukkig na de 10 weken nog een keertje voor een echo komen, ook om te zien of het meegroeide met de termijn, want hadden natuurlijk geen menstruatie om als richtdatum te nemen en hij deed het prima.
Dat verrassingsei is inmiddels bijna 3 en zo’n heerlijk kereltje :inlove: .
Verrassingsei :mrgreen: :mrgreen:
Haha die opmerking; “echt waar?!” hebben wij ook ooit uitgeroepen, maar dan bij de VK. Dat was toen ze zei; ik zie hier een hartje, en hier nog een! :mrgreen:
@miranda79 wrote:
In mijn geval: mijn laatste twee kids hebben niet echt gangbare namen (nouja, de laatste…) Dus zeker in combi met elkaar zullen mensen mij sneller kunnen vinden…
Niet door je banner in ieder geval, Google pakt de kok banners niet