Wie gaat er binnenkort voor een 4e kindje?

Karin, misschien zijn je borsten nog wat voller omdat je gestopt bent met kolven? Zat nog te denken, een innesteling 14 dagen na je eisprong is wel erg laat…Denk toch dat je cyclus in de war is dan, nog door de BV.

zou ook kunnen idd misschien toch voor de zekerheid testen dan weten we het zeker :mrgreen:

Ik had op dag 29 bij Daan ook het zelfde , pas op dag 35 positief getest

Haha, nou dan houd je de spanning er gewoon even in 8) Wanneer zou je willen testen dan?

@WoLa wrote:

Haha, nou dan houd je de spanning er gewoon even in 8) Wanneer zou je willen testen dan?

ik ga morgen vroeg testen ben ik niet zwanger dan start gewoon eerst tijdelijk met de pil om de boel te resetten, werkte na Ivan ook heel goed

En?

Ja Karin, hoe staat het ervoor?!

Pff tis wel stil hier… :roll:

ja zonde he vind ik ook had al gereageerd hoor dus voor mijn is nu ook ff afwachten heb nu nog niks te melden :slight_smile: nog een dagje clomid en dan zijn we daar ook weer mee klaar

niet zwanger maar heb wel een afspraak gemaakt in het ziekenhuis

Karin, waarom wil je naar het ZH? Je cyclus moet toch gewoon op gang komen?

Ja ik vond het ook al stil hier. Maar het was ook mooi weer he, denk dat iedereen daarvan aan het genieten was :smiley:

Hier de oudste weer naar school gebracht. Straks ga ik als tso-er overblijven, ben benieuwd!

En donderdag mijn eerste werkdag! :shifty: :smiley:

sorry dames voor de stilte… maar die 4e is hier er inmiddels al zolang (nou ja :lol: ) dat ik hier gevoelsmatig ook niet zoveel meer te melden heb eigenlijk.

Al lees ik wel mee om te zien of er nieuwe kleintjes bij mogen komen 8) .

@WoLa wrote:

Karin, waarom wil je naar het ZH? Je cyclus moet toch gewoon op gang komen?

Ja ik vond het ook al stil hier. Maar het was ook mooi weer he, denk dat iedereen daarvan aan het genieten was :smiley:

Hier de oudste weer naar school gebracht. Straks ga ik als tso-er overblijven, ben benieuwd!

En donderdag mijn eerste werkdag! :shifty: :smiley:

omdat ik behoorlijke pijn in buik klachten heb en vanwege 3x ks en cyclus die raar doet wilden ze me toch even zien , ik belde voor advies hoor

Ah berichtjes. :wink:

@Natascha: brutale vraag hoor, en je hoeft uiteraard niet te antwoorden, maar ben jij bij jou andere kinderen ook met Clomid zwanger geraakt. Een vriendin van mij heeft nu al een paar cycli clomid gehad, nu laatst operatie en ik hoop zo dat het bij haar binnenkort ook raak is!!

@Karin: Nou fijn dat ze iig het zekere voor het onzekere nemen! Wanneer heb je een afspraak? Succes!

@mamaMarije: Leuk dat je nog wel mee leest. En zo’n vierde, doe je er die nou met twee vingers in je neus even bij? :smiley: Ik vond nummer 3 na de twins echt een eitje dus ben erg benieuwd hoe het met vier zou zijn.

@Wola: Leuk overblijven, heb ik ook een tijdje gedaan. Maar dat was toen ik nog 1 dag pw thuis mocht werken. Nu mag dat niet meer dus moest ik er mee stoppen. :?

MSJ geen brutale vraag hoor :slight_smile: tenslotte zitten we hier om elkaar een beetje te kunnen helpen en steunen :slight_smile:

Ik ben van 5 kids idd zwanger geraakt door middel van clomid en best snel eigenlijk al ook wel in een hoge dosis met Lina heeft het ook wel even geduurd :slight_smile:

de oudste is spontaan gekomen dwars door een pil heen :slight_smile:

ik hoop dat je vriendin snel zwanger zal zijn :slight_smile: het is best moeilijk hoor of je nu geen kinderen hebt 1 of meer het gevoel is en blijft toch wel het zelfde :slight_smile: vind ik .

He Natascha bedankt. Oh dat is dus goed nieuws. Ja ik hoop zo dat het bij hun snel raak is. Wij hebben tegen hun wel gezegd dat wij bezig zijn voor een vierde. En ik gun het hun eigelijk veel meer dan mezelf! Gelukkig vond ze het wel hartstikke leuk voor ons maar toch, ik vind het wel moeilijk.

ik ben er ook nog hoor, druk druk dus niet echt bezig met een vierde.

Ik twijfel te erg . en zolang ik twijfel gaan we er gewoon niet voor.

nu is de jongste nog jong genoeg :wink: net zoals die van karin ( zaten samen in oktober mama’s )

MSJ Ik ken dat gevoel en dat heb ik ook :slight_smile:

ik weet niet hoe oud ze zijn ?? weet wel dat voor mijn nu een stuk moeilijker is geworden ivm met mijn leeftijd en dat weer samen met pcos maar wie weet mag ik het allemaal nog 1x mee maken .

@MSJ wrote:

@mamaMarije: Leuk dat je nog wel mee leest. En zo’n vierde, doe je er die nou met twee vingers in je neus even bij? :smiley: Ik vond nummer 3 na de twins echt een eitje dus ben erg benieuwd hoe het met vier zou zijn.

1 vinger in de neus... hou ik nog een neusgat over om te ademen :mrgreen: .

Maar tot nog toe hobbelt nummer 4 idd gewoon mee in het ritme EN is hij een uberrelaxte baby die het ook allemaal wel best vindt.
De 3e kon er als mini mensje echt een stuk minder goed tegen als de jongste nu.

Scheelt misschien ook omdat ik nu een draagdoek heb en de jongste daar heel veel in zit en daar ook heerlijke slaapjes in kan maken. Maar ook gewoon in de kinderwagenbak en wieg slaapt hij prima.

Oké kom hier nog maar op terug als die 2,5 is en mega peuterpuber :angel: maar voor nu... doe me er zo nog 1 bij :D .

Haha Mamamarije, lachen! :lol:

@Natascha: ze zijn nog jong, zij is pas 26 dus dat scheelt. PCOS is dat dat je geen eisprong hebt? Want dat heeft/had :pray: zij, wel heel veel blaasjes maar dat werden geen eitjes.

ja klopt dan rijpen er veel eitjes maar niks springt er , de hormoonhuishouding is dan niet in orde waardoor je echt onregelmatig ongi word en dat kan echt flink oplopen .

Ik ga echt hopen dat ze snel zwanger zijn hoor :slight_smile:

Ja idd dat had ze.

Is het hier al spannend aan het worden bij sommige meiden? :smiley: