Man van 2 welkom, succes met zwanger worden!!
Bij ons staat het even op een laag pitje, wij hebben onze aandacht nu even voor andere dingen nodig, waarschijnlijk gaan we tegen de zomer weer eens kijken of we er dan aan toe zijn.
@Mam van 2 wrote:
en dames , al plannen aan het maken voor 2011 ?
Hier op babygebied ‘alleen’ maar bevallen van ons 4e wondertje :inlove:
En daarna is het hier ook klaar.
Denk dat ik het hele zwanger zijn etc enorm ga missen… dus voor nu geniet ik er nog een paar weekjes heerlijk van :dance:
Ben benieuwd wanneer er hier weer nieuwe 4e kindjes aangekondigd zullen worden in het topic.
@Mam van 2 wrote:
en dames , al plannen aan het maken voor 2011 ?
We gaan begin juni voor 2 weken naar Spanje en dan wil ik ieder geval niet zwanger zijn…
Toen Pete 7 a 8 maanden was, zijn we ook naar Spanje gegaan en was ik 6 weken zwanger toen we erheen gingen. De eerste week ging prima, maar de tweede week kreeg ik last van wat roze/bruin verlies en enorme misselijkheid. Zelfs een slokje water kwam er gelijk uit en eten kreeg ik al helemaal niet door mijn keel, niet handig als het 30 a 35 graden is. De derde dag heeft mijn man mij naar de campingdokter gebracht en heb ik medicijnen gekregen tegen zwangerschapsmisselijkheid. Na een paar dagen ging het wat beter en zijn we iets eerder naar huis gegaan.
Vanaf mei wil ik het onderwerp ‘een vierde’ weer ter sprake brengen, omdat ik vanaf/na onze vakantie wil gaan stoppen met de pil.
Pete is trouwens een weekje logeren bij mijn ouders, met 2e Kerst hebben we hem daar gelaten en met Oudjaar komen ze hem weer brengen. Wat een rust in huis met maar 2 kinderen. Ik maakte daar een opmerking over tegen mijn man en toen haakte er gelijk weer op in om te zeggen dat wat we nu aan drukte minder hebben, bij een vierde dus meer zal worden. Is dat echt zo?
Groetjes Saskia
ik denk dat dat wel meevalt hoor, normaal zit je al in een drukte van 3 kinderen en die vierde zal daar echt niet veel meer aan toevoegen hoor
wij genieten van alle drukte hier in huis, maar oh oh wat is het LEKKER als ze eens uit logeren zijn ja.
Dat is heel normaal hoor.
dat avondje dat ze eens weg zijn is genoeg om weer even op te laden .
Wij zouden het ook erg fijn vinden als hier ooit een vierde mag komen. We hadden het er laatst nog over en we vinden het nu nog wat te vroeg (jongste is 9 maanden) maar idd net als meer dames hier, misschien na de zomervakantie :inlove:
onze jongste is 3 maanden
ook erg sneldus we wachten nog maar even ,maar jeetje wat kriebelt het
oeh echt nu alweer kriebels? Dat heb ik nog niet hoor! Ik wil eerst mijn lijf weer eeeeventjes voor mezelf straks. Ik geef nog bv en wil dat eigenlijk wel minderen. Maar daar denkt meneer anders over Ik zit op 4 voedingen en heb sinds zondag de middagvoeding vervangen door een fles…maar nu wil hij (omdat ie ziek is geweest en nog niet goed eet) ineens weer een nachtvoeding Dus zit ik nog steeds op 4 :think: Maar ik ben wel van plan om er binnen nu en 2 maanden mee te stoppen hoor. En dan even mijn lijf uit de hormonen en lekker van mezelf, lijkt me ook erg fijn Kan ik tegen die tijd weer gaan kriebelen :inlove:
Trouwens, lijkt het nu zo of zijn hier best wel een aantal mama’s van 3 zonen?
ja kriebel de kriebel hoor. Ik wil graag een groot gezin , heeerlijk ! ik vind elke leeftijd leuk maar eerlijk is eerlijk : de babytijd is mijn favoriet hoor.
inclusief de gebroken nachten :mrgreen:
en ik ben 1 van de dames die 3 zoons heeft nu
Ik heb ook 3 jongens :think:
en ik ook! :mrgreen:
typisch…Of misschien zijn jongens zo leuk, dat we er graag heel veel van willen hebben?
en hier ook 3 jongens :mrgreen:
Was me nog niet opgevallen, maar zijn er idd best veel.
Sowieso valt het me op dat er best veel gezinnen zijn met 1 ‘smaakje’. Bij ons in de omgeving tenminste wel… veel met 2 of 3 jongens/meisjes. En ook met 4 meisjes trouwens 2 gezinnen. Afgelopen jaar op de camping ook veel echte jongens- en echte meisjesgezinnen.
Lune heeft 2 jongens en 1 meid toch?
Ben erg benieuwd wat er bij iedereen bij mag komen :inlove:
@Debke wrote:
en ik ook! :mrgreen:
typisch…Of misschien zijn jongens zo leuk, dat we er graag heel veel van willen hebben?
Misschien zijn 3 meiden al te druk :think:
Hier een mama met 3 dochters, dus ook maar 1 geslacht.
De broer van mijn man heeft ook 3 dochters, ik denk dat mijn man alleen dochters kan produceren :mrgreen:
Wat er bij komt maakt me overigens niets uit hoor, ik ben meiden gewend en nog eentje er bij is zeer welkom!! (een jongen zal ook vast leuk zijn, maar ik kan me daar geen voorstelling bij maken hoe dat zou zijn )
even omhoog hoor, wat is het stil hier
Allemaal nog de beste wensen voor 2011 !
hopelijk dit jaar een vierde voor jullie in de planning/maak :mrgreen:
Hier twijfel ik heel erg of het er voor ons dit jaar inzit.
Ik wil een aantal maanden niet zwanger raken ivm verjaardagen van de andere kinderen en dat zou betekenen dat ik ruim voor onze jongste verjaardag zou moeten beginnen en dat zie ik ook weer niet zitten . Dus dan zou het pas tegen zijn 2e verjaardag zijn en dat is 2012 pas
Joh als het alleeen om die verjaardagen gaat… Dat maakt toch niet zoveel uit…?
Lees net pas over de mama’s van drie jongens, grappig idd! Ik heb idd 2 jongens en 1 meid, ben heel benieuwd wat het nu is
Drie jongens lijkt me iig best pittig… als ik zie hoe die 2 van mij elkaar van het weekend in de haren vlogen :shock:
ik heb een tik met data
verjaardagen zijn exclusief dus probeer ik daar wel ’ rekening ’ mee te houden. :oops:
Drie jongens valt wel mee hoor, tenminste, als je die van mij hebt :inlove: Ze zijn vrij rustig van aard, de middelste is alleen wel een enorme ontdekker en die kost me ook het meest energie. Maar verder zijn t echt schatjes hoor :inlove:
haha ja maar die van jou zijn klein, toen vond ik het ook nog aaaaltijd schatjes :lol:
Nu meestal ook hoor gelukkig, maar de ruzies worden zo heftig bij die jongens (hoewel ik er ook wel eentje heb die erg opvliegend is, deels natuurlijk gewoon karakter).
Dus een beetje tegenwicht van onze rustige dame is helemaal niet gek hier in huis.
ah, het wordt dus anders :shifty: Ik hoop het niet! Eerlijk gezegd verwacht ik het ook niet echt, want mijn man en ik hebben beiden een rustig karakter…Maar hoe oud zijn jouw kinderen dan, als die van mij nog zo klein zijn?
Bijna 9jr , 7,5 en 6 De jongens zijn de oudsten.
Ach, het zal ook wel erg van het kind afhangen, zoals ik al zei is mijn middelste wel echt flink opvliegend. En een beetje ruzie/geknok hoort er toch ook wel bij he, tussen broers en zussen! Bij jongens gaat het er gewoon wat harder aan toe