Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

@ Marjon wat vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit. Hoop dat je snel meer weet.

Hoi meiden,

Ik zag dit topic en vroeg me af of ik met jullie mag meeschrijven?

Mijn man en ik hebben besloten om dit jaar voor een derde kindje te gaan :dance:

Ik heb nog wel steeds een Implanon staafje in mn arm, maar deze ga ik binnenkort laten verwijderen…Eerst wilde ik nog even wachten, maar het begint nu weer zo erg te kriebelen, hihi… En bij manlief ook,hihi…

Ik zal eens even gaan teruglezen om te kijken wat hier allemaal gebeurd, maar Marjon, jeetje wat een onzekerheid voor je allemaal… Hopelijk heb je na de echo meer zekerheid!

lz. kort gezegd geen ongesteldheid geen positieve test. niks. maar wel last van me buik rug en heupen/liezen zeg maar. dus nu morgen afwachten waarom me lichaam doet wat ze doet

lz. kort gezegd geen ongesteldheid geen positieve test. niks. maar wel last van me buik rug en heupen/liezen zeg maar. dus nu morgen afwachten waarom me lichaam doet wat ze doet

Lz lukt t loslaten een beetje?

Marjon dat is niet zo fijne update. Hoprlijk komt alles goed en ben je snel van de pijn af. Hoe gaat t nu ermee trouwens?

Welkom minimouse! Tuurlijk mag je hier ook meeschrijven! T is namelijk nogal stil topic hihi

Carretje ook weer in de wacht!?

Hier ook weer wachten tot volgend weekend. Vind t nu wel super spannend en heb ineens geen geduld meer haha

Nog steeds twijfel ik beetje aan de planning(aan t wanneer. Niet aan een derde :wink: ) haha. Maar we gaan t zien.

Heel stom telkens als ik ongesteld ben geworden weet ik t zeker. Nu wil ik en dan heb ik mijn vruchtbare week gehad en ga ik twijfelen hahaha

Marjon, dat is heel irritant zeg! Die onzekerheid…

Vandaag al meer duidelijkheid?

Hier min of meer halverwege cyclus. Ditmaal geen OT gedaan, het werd allemaal zo gefocust daardoor, mn richting de NOD veel spanning dus nu maar even ietsjes afstand genomen, alhoewel ik er natuurlijk wel mee bezig blijf. En manlief ook wel… Zelf kan ik maar moeiijk de hoop vasthouden, geloof niet zo zeer meer in een positieve test op korte termijn. Weet ook niet waarom, maar sterk gevoel

:? terwijl het verlangen zo groot is.

Ondertussen is #10 hier wel zwanger. Te bizar, al die mensen net in het half jaar dat ik het wil en het niet lukt! “gelukkig” verwacht ik geen nieuwe meer, dat scheelt, al moet ik wel dealen met al die groeiende buikjes/buiken om me heen.

Hoe is het verder hier? En welkom minimouse. Natuurlijk schrijf je mee!

Oh haha chantal ik had je bericht nog niet gezien :slight_smile: heb getypt met grote pauzes / zoon die aandacht vraagt :wink:

Loslaten lukt deels, maar ondertussen… Ook weer niet… Tja… Het is nu eenmaal zo.

Grappig je twijfel (mits je er niet teveel last van hebt natuurlijk). Zo’n derde kort op de 2e is nu eenmaal ook niet niks, hoewel dat hoe dan ook zo is!

Hoewel ik dus niet zeker weet of ik al echt op het wachtbankje zit, voelt het wel zo en dat is idd weer superspannend!! Die onzekerheid vind ik maar niks :think:

hier vandaag te horen gekregen dat ik pcos heb. wat betekend dat ik te veel eieren heb waardoor er geen een springt. even helemaal uit het veld geslagen nooit gedacht dit

Hè jeetje, marjon, dat is vervelend nieuws! Kan me voorstellen dat dat je uit het veld slaat… Heb je steun in je omgeving?

En wat is het plan nu? En was je de vorige keren wel snel zwanger? (zoiets staat me bij, maar weet het even niet meer, sorry).

Sterkte!

maandag gaan ze waarschijnlijk mijn lichaam gereset met een hormoon kuur. en dan starten met clomit ( medicatie om je eisprong te srimuleren) maar hoe raar en erg dit miss klinkt maar we zitten een beetje na te denkeb of dit is wat we willen zh in en uit hoop kosten stress en niet zekerheid hebben dan het lukt. pffff

Nou Marjon, ik kan me dat wel goed voorstellen hoor, dat je daar even over na moet denken. Neem die tijd ook maar! Het is niet te voorspellen hoe het traject eruit gaat zien, als je er in stapt, het kan meevallen, het kan tegenvallen. Wellicht helpt het om na te denken over onder welke omstandigheden je het wil proberen? Tot welke prijs (letterlijk/figuurlijk)? Als die grenzen van tevoren af zou kunnen bakenen, dan is het ook net iets minder lastig om er uiteindelijk mee te stoppen, mocht je er mee beginnen.

Sterkte!!

ja inderdaad lz even bekijken hoe of wat. ik denkdat we zoiezo willen proberen met tabletten of mij lichaam er op reageerd. zo ja dan willeb het een paar maandjes proberen denken we nu. maar we willen waarschijnlijk niet de hele rataplan doen

Jeetje Marjon, wat een ongelooflijke tegenvaller! Dit is wel het laatste waar je op had gerekend! Pfff…kan me voorstellen dat je dit even moet laten bezinken en inderdaad, net wat LZ zegt, echt goed nadenken of je dit allemaal wel wilt…alhoewel ik me goed kan voorstellen dat je besluit om er alsnog voor te gaan…

LZ, wat frustrerend voor je zeg! Nr 10 al… Kan me voorstellen dat je daar gillend gek van wordt!! Wel fijn dat je het wat van je af kan zetten, maar het lijkt me toch frustrerend om al die zwangeren te zien. Hopelijk heb je straks toch onverwacht een positieve test in je handen…

Wij gaan ook geen OT doen, ik ga eerst braaf wachten tot de rode duivels weer ontwaken na verwijdering van de implanon en dan maar er voor gaan…

Doordat ik al een tijd niet meer ongi ben geweest vanwege de implanon ben ik benieuwd hoelang dat gaat duren.

Bij de eerste keer was ik na verwijdering binnen een maand zwanger, maargoed dat was ook 10 jaar geleden…

Dat klinkt als een goed plan, Marjon! Hopelijk gaat het een beetje goed komen op niet te lange termijn.

Tja, MM, echt goed van me af zetten lukt niet echt hoor. Ik wil het wel maar het is eigenlijk gewoon te lastig. Gisteravond weer herkenbare PMS pijnen dus dat helpt al helemaal niet. Ik zal ZO blij zijn als dit allemaal achter de rug is en ik hopelijk gezond zwanger kan zijn en een gezond kindje op de wereld mag zetten…

@MM wanneer ga je de implanon laten verwijderen? En wat een groot leeftijdsverschil dadelijk :slight_smile: Heb je meteen een oppas :wink:

Je hebt groot gelijk, LZ

Het klinkt allemaal zo makkelijk, maar je blijft er constant mee bezig zijn…

We gaan voor je duimen! Hopelijk helpt dat :wink:

Ik denk dat ik ergens in maart pas de implanon laat verwijderen… Het is nu ontzettend druk op werk, werk op een reisbureau en de maanden jan/feb/mrt is bij ons echt hoogseizoen! Vandaag ook weer van 9.30u tot 21.00u gewerkt, dus deze maanden heb ik geen zin in vreselijk ongi pijnen enzo…

Na maart mn lichaam maar weer ff tot rust laten komen en dan beginnen met proberen…

Ik word dit jaar 35, dus hopelijk gaat het voorspoedig…las op internet weer allerlei verhoogde kansen op risico op deze leeftijd, blegh! Maar niet teveel naar kijken :roll:

Ja, Justin is uit mn vorige relatie, maar ondanks dat is hij erg trots op zn kleine zusje, hihi…hij helpt ook wel een handje, dus indd, mn prive oppas is geregeld :wink:

MM: dus bij jou voorlopig alleen nog maar de voorpret? Ook leuk :slight_smile:

Fijn dat de oudste alvast een beetje mee kan helpen, en zo maken ze het tenminste ook nog eens enigszins bewust mee.

Hier weer een spannende week aangebroken. Donderdag verwacht ik op zijn vroegst mijn menstruatie, maar het kan ook nog 5 dagen later zijn :? (en dan is het waarschijnlijk sowieso niet raak want op het laatst is het er niet meer van gekomen, drukte met werk, buikpijn enzo)

do en vr avond flink buikpijn gehad, sindsdien niet meer. Vr en za overdag een beetje bleh gevoel, maar ook weer niet echt misselijk. Vandaag echter helemaal niks meer gemerkt. Het kan in principe nog alle kanten op, maar ben zo bang voor de teleurstelling weer. Wat wel grappig zou zijn is dat als het nu raak is, ik eind september uitgerekend zou zijn. De oudste is van augustus, de tweede van oktober, deze zou er zo precies tussen passen :wink: Grrr… ik wou dat ik alvast even kon gluren, dat deze onzekere dagen er niet hoefden te zijn…

Marjon hoe is het bij jou? Morgen een spannende dag?

Fijne avond!

zeker weten lz zou er mooi tussen passen. ik duim voor je hoor.

minimouse spannend hoor blijft zoiezo spannend of het nou nummet 1,2 of 3 is.

hier nu op dag 2 bezig met clomid. tot nu geen bijwerkingen gelukkig. hoopt dat het werkt voor mij. vandaag belde de huisarts mij dat het verslag van de gyn binnen is en dat ik magstarten met de clomid. als ik 10% van mijn lichaamsgewicht kwijt ben en als dan mij menstruatie op gang is gekomen. maar goed dat ik zelf actie heb ondernomen want als ik op mijn huisarts moest wachten dan zou er niks gebeuren. terwijl de gyn van mijn eigenziekenhuis. meteen zei ik zie geen reden om te wachten je menstruatie is er nu dus gewoon starten. en hij zei ook je gewicht kan mee spelen maar dat denk ik niet omdat je bij je andere kinderen zwaarder was. pfff

zeker weten lz zou er mooi tussen passen. ik duim voor je hoor.

minimouse spannend hoor blijft zoiezo spannend of het nou nummet 1,2 of 3 is.

hier nu op dag 2 bezig met clomid. tot nu geen bijwerkingen gelukkig. hoopt dat het werkt voor mij. vandaag belde de huisarts mij dat het verslag van de gyn binnen is en dat ik magstarten met de clomid. als ik 10% van mijn lichaamsgewicht kwijt ben en als dan mij menstruatie op gang is gekomen. maar goed dat ik zelf actie heb ondernomen want als ik op mijn huisarts moest wachten dan zou er niks gebeuren. terwijl de gyn van mijn eigenziekenhuis. meteen zei ik zie geen reden om te wachten je menstruatie is er nu dus gewoon starten. en hij zei ook je gewicht kan mee spelen maar dat denk ik niet omdat je bij je andere kinderen zwaarder was. pfff

Marjon, spannend! En gelukkig dat je geen bijwerkingen hebt! Wat een stomme huisarts zeg! Indd, gewoon lekker naar de gyn luisteren, hihi…

Is ook zo,het lijkt ook steeds spannender te worden, hihi…heb er echt alweer heel veel zin in! Mn vriendin gaat eind maart ook weer een ivf behandelingstraject in, dus wie weet dat we samen zwanger zijn, dat zou wel leuk zijn! Bij nr 2 was ik ook samen met nog 2 vriendinnen zwanger.

LZ, spannend ook weer voor je! Zou inderdaad wel perfect qua planning uitkomen! En inderdaad, op de momenten dat je er niet op rekent zal je net zien dat het zo is.

Ik ga lekker slapen, heb vanavond paardrijles gehad, dus ben lekker afgemat! Truste! :zzz:

Hmmm… gisteravond weer herkenbare flinke buikpijn - PMS achtig… Dus ik vrees dat ik eerdaags weer ongesteld ga worden… Duimen jullie mee dat dit NIET zo is?

Slaap ook weer onrustig, dromen, wakker, piekeren, en vervolgens chagrijnig vanmorgen. Had ik al gezegd dat ik blij ben als ik weer zwanger ben, bright and shiny, en daarna (hoogswaarschijnlijk) dit hele gedoe niet meer ga doen? :?