Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

Ik zag het dat het vorige topic ook aardig vol was en een tijd niet gepost dus bij deze een nieuw deeltje …





wij willen april/mei ongeveer voor een 3de gaan…



en jullie ???

Heeej een topic naar mijn hart!!



Ik sluit me bij je aan hoor! Moet zeggen dat ik al een tijdje kijk bij het topic “gaan voor een derde” maar daar is het al heeeeel erg lang erg rustig…



Ik denk overigens dat we als het straks eenmaal april/mei is… dat er dan wel een topic april of mei stoppers is waar we kunnen schrijven hoor! Ik schrijf ook mee bij de ei rammelaars! Kun je ook komen, is een leuk groepje!



Maar voor nu, ik heb twee dochtertje, eentje van 2,5 en eentje die begin januari 1 is geworden. Lekker klein dus nog… Maar mijn vriend en ik vinden het allebei echt heerlijk die kleintjes en willen allebei graag een derde prachtig moppie erbij!! Ik ben degene die af en toe nog wel eens beren ziet hoor (doen we onze andere twee niet te kort door nog een broertje of zusje te willen, misschien moet het allemaal dan iets minder van de grote hoop, gaat het goed met de auto, kamertje in huis (meiden moeten dan bij elkaar op de kamer (voorlopig)…) Maar wat ik ook soms wel heb… ik vind mijn gezinnetje zo prachtig nu en ben zooo verliefd op mijn meisjes, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik nog een keertje zoveel van een hummeltje kan houden… verstoren we niet een prachtig evenwicht wat we nu hebben??? Mijn vriend vind dit allemaal maar onzin, dat relativeert gelukkig ook wel weer! Maar weet wel dat mijn gevoel voor nog zo’n heerlijk kindje erbij veeeeel groter is!



Bij mijn oudste duurde het meer dan een jaar en heeft een hormoonbehandeling uiteindelijk geholpen met zwnager worden en blijven (2 miskramen en curretages)… Bij mijn tweede was is spontaan (beetje onverwachts) zwanger! Geweldig!!



Nu hebben we besloten om te wachten met er echt voluit voor te gaan dat mijn dochtertje in ieder geval 2 is geworden (belachelijk eigenlijk he haha).

Tja dit is natuurlijk allemaal verstandig geredeneerd, gevoelsmatig zou ik nu direct willen… haha. Vrijdag gaan mijn laatste nuvaring in en daarna geen nieuwe weer, eens mijn cyclus in kaart brengen. En dan vanaf half april eind april begin mei (weet niet hoe het uitkomt) gaan we er weer voor!!

Maar zo hebben we ook wel weer iets om naar uit te kijken! Vooralsnog geniet ik van mijn twee kanjers!!

ja hier word het wel eens tijd… straks de jongste al weer 2,5



bij de eerste was het een verrassing en hebben we totaal niet zien aankomen… …( ik was 17 dus niet echt in de planning) maar goed een planning om heen gebouwd … bij de 2de waren we de 2de ronde zwanger…

ik mag het eigenlijk niet maar verwacht eigenlijk ook wel dat de derde ook wel snel zal gaan… maak me niet zo druk om naar de ervaringen…



en er zal vast straks een stoppers clubje zijn maar wou nu al vast gezellig kletsen :smiley:

wauw moest ff doorbladeren, maar ik zag 4, 2 en 1 wel staan, dus dacht er moet toch ook een nummertje 3 zijn :slight_smile:



Ik ga dus voor mijn 3e, mijn man voor zijn 2e mijn oudste is 16 de jongste is 7, ja best een verschil, maar ja soms loopt je leven nu eenmaal anders.

hier is ondertussen nummer 3 onderweg…

Gefeliciteerd Inge! Gaat alles goed?

Volgens mij wilde je al langer voor een derde gaan, toch? Wat fijn dat het nu gelukt is!!



Ik ben inmiddels een half jaar geleden gestopt met de pil, nog geen resultaat tot op heden.



We hebben -heel rationeel- besloten om tot en met de zomer voor een derde te gaan, daarna stoppen we er zeer waarschijnlijk mee. Als het ons in die tijd niet gegeven is, dan is het zo en leggen we ons er bij neer. We zijn super blij met onze twee mannetjes en het leeftijdsverschil wordt anders steeds groter…

Maar wie weet… :inlove:

Het gaat op dit moment wel goed hier…



Ja ik wou wel langer voor een 3de gaan maar eerst manlief niet en toen nog een tijd gewacht tot dat de tijd zo ver was om er aan te beginnen…



en toen spiraal er uit en daarna raak zo ongeveer…



ik duim ook voor jullie dat er zich snel een 3de mag melden

Hier ook zwanger van nr 3 :inlove:

Heerlijk, mijn gezin wordt er alleen maar completer van en de jongens hebben er ook zo’n zin in, heerlijk!!

Dit blijft toch een stil topic :frowning:

Zijn er nog mensen die voor een 3e kindje gaan?



Trouwens. Gefeliciteer voor de meiden hier die inmiddels al zwanger zijn van een derde :inlove: :dance: :-*

ronde een gehad, nu ff wachten tot de ongi.

Spannend sterredag :pray:



Wij gaan op zijn vroegst eind van t jaar weer voor een kindje. Aangezien ik nu weer aan een pil zit ga ik er weer vanuit dat t langer gaat duren :roll:

Nou die ongi is dus vandaag gekomen, maar dat is ook wel goed, zo weer ik ook een beetje waar het heen gaat met mijn cyclus.



Deze rond heeft 30 dagen geduurd. Wat doet vermoeden dat ik weer terugkom in mijn vorige cyclus van 3 maanden periode (30, 31,29, of was het nou 30, 29,31)



De keer daarvoor was het 4,5,3 weken (of was het nou 4,3,5 weken)



Het nadeel is… mijn komende vruchtbare periode ligt in zijn geheel in onze week vakantie. Sommigen zouden zeggen, nou dat is toch mooi, maar nee hoor, dit is een werkvakantie :slight_smile: we zijn hele dagen druk bezig en liggen gezellig met het hele gezin in 1 tent.



Tja zo aan het begin na het stoppen met de pil is het sowieso nog maar afwachten hoe het gaat lopen. Voorlopig nog geen druk ofzo, maar ivm mijn leeftijd zou ik het wel fijn vinden als het dit jaar nog gaat lukken :slight_smile:

Vreem niet gezien dat er hier weer een nieuwe reactie was :think:

Maargoed



Sterredag fijn dat je toch een regelmatige cyclus hebt.

Hihi ik dacht al werkvakantie kun je toch nog steeds gezellig hebben savonds :wink:

Maar met t hele gezin in 1 tent :lol: Nee dat kan dan weer niet :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Jammer he. Als je ervoor gaat wil je t liefst gisteren nog dan vandaag :wink:

Hopelijk komt jullie wens wel snel of binnen een jaar uit :pray:



Enne fijne vakantie!

Wij gaan ook voor een derde :inlove: Net ronde 1 achter de rug. Keurig een cyclus van 25 dgn.

Hopelijk slaan we volgende ronde over :wink:

Wat leuk smurf!!

Oehhh lekker krote cyclus. Ik hoop t ook voor hullie dat volgende ronde de babyronde is :wink: :inlove: :pray:

Ja echt super relaxed. Altijd al gehad als ik niet aan de pil was. Tijdens de pil menstrueer ik helemaal niet. Ook niet in de stopweek. Dat is echt luxe.

Hoe is jouw cyclus?

Oh bizar! Mar wel relax! Haha



Mijn cyclus was altijd rond de 25/28 dagen. Ook lkkr kort normaal

Maar slik nu de cerazette en gelukkig sindsdien ook geen menstruatie :mrgreen:

We gaan eind van dit jaar waarschijnlijk voor een derde ukje. We hebben nog een heel klein babietje in huis :wink: :inlove:

Hier nog steeds de twijfel, maar ik denk dat dat nooit weg gaat. Er zijn meer negatieve dan positieve punten. Op het moment heb ik al het baby spul uit de kelder gehaald en ga ik op mp en hier zetten. Als het ooit nog zo zal zijn dan kopen we zelf wel weer via mp.



Meiden heel veel succes!!

@mama_chantal



Behalve in een tent, is deze werk vakantie iets waarbij er 24 uur per dag mensen in de weer zijn. De kans dat mijn man en ik op hetzelfde moment aan het slapen zijn alleen al is niet zo groot :slight_smile: en de tenten staan ook nog eens dicht op elkaar, ook dat werkt niet mee. En je bent simpelweg veel te moe als je eindelijk op bed ligt… eh bed… luchtbed :slight_smile:



We kijken of we proberen om een keer gebruik te maken van het hele stille verlaten bos ergen erg laat op de avond ofzo :slight_smile: Maar geen druk enzo hoor, net begonnen.



Ik hoop idd dat ik volgende keer weer zo rond de 30 dagen uit kom. Dat heb ik toch liever dan het verschil van een week van de een naar de ander.





@zonnetje01

Ik heb zelfs heel lang gedacht dat de laatste de laatste zou blijven :slight_smile: Was me zelfs al meer aan het richten op oma worden binnen 10 jaar :slight_smile: Maar ja die pil slikken begon me steeds meer tegen te staan tot ik besefte waarom eigenlijk.



Ik heb toen ook alle spullen weggedaan, behalve wat bijzondere babykleertjes, dus ook hier moet alles opnieuw aangeschaft worden.

Wij gaan voor een 3de :inlove:

Deze maand is ronde 1, dus heel spannend.