Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

Succes Kiara!

Wij willen ook voor een 3e gaan! We zijn nu op vakantie en dan na de vakantie mijn spiraal eruit! Ik vind t spannender dan bij nr. 2. Heb wat medische historie en bij de bevalling van de 2e ben ik heel veel bloed verloren. Dus ben wel nog aan t twijfelen. Bovendien vind ik 2 kindjes af en toe al heftig :oops:



Maar wil t ook wel weer heeel graag!

Hallo!



Wij gaan ook voor een derde. Mijn zoon is bijna 4, dochter 1 jaar en 9 maanden. Nu in eerste ronde na weghalen van spiraaltje. Spannend. Hoop zo dat het meteen raak is (en dat terwijl ik aanvankelijk nog twijfelde over nummertje 3!). Eerder duurde het 3 en 7 maanden dus het zou wel bijzonder zijn. Maar met een beetje fantasie voel ik natuurlijk al weer vanalles :wink:



Succes allemaal!

Spannend! Ik ben benieuwd!

Leuk meiden!



Hier is de derde onderweg :inlove: :wink:

Al een héél eind op weg dan! :slight_smile:



Ik zit nu (schat ik) 1 week voor NOD en ben één brok ongeduld… Zondag- en maandagavond menstruatie-achtige pijn in onderrug en onderbuik. Gistermiddag ineens misselijk. BH zit niet lekker, ik voel mijn borsten (of wat er dan van over is na 2x BV).



Kan allemaal helemaal niks zijn natuurlijk, en te maken hebben met verwijderen Mirena ofzo, maar het zet me wel aan het denken en met name aan het hopen natuurlijk…

He zonnete bij jullie dus nog niet definitief afgesloten.



En mosje en lz welkom en succes!!! Hoop dat jullie allemaal en lekker vollop zwnager zijn en matsjo uiteraard al bevallen voor ik de pil weer laat liggen :mrgreen: :-*



Vraag me af of t ontpillen bij deze pil ook zo lang gaat duren als de eerste keer :shock: :shifty:



Hihi lz. Ja als je er eenmaal voor gaat wil je t gewoon meteen!! Dan ga je vanalles voelen :mrgreen: Maar soms is t ook echt zo dus afwachten en dan testen isde enige betrouwbare :wink: :stuck_out_tongue:

Afwachten en testen ja… Wat duren dagen ineens lang :slight_smile:

Opgezette buik anders dan anders (zelfs volgens uiterst nuchtere man): die buik wordt óf mijn trots óf een reden om straks even extra op de balans te letten :-S

Helaas, hier waarschijnlijk de laatst van de twee opties.



Vandaag onverwachts licht gaan bloeden, terwijl dat helemaal niet klopt met ovulatie(test). Zou pas wo of do moeten… Staat alles dan zo op zijn kop na verwijderen Mirena? Snap het niet, maar als het doorzet is er tenminste gauw weer een volgende ronde in zicht :slight_smile:



Bij anderen nog nieuwe ontwikkelingen??

Hè LZ wat jammer zeg! Heeft t doorgezet? Of is er nog ren sprankje hoop :wink:



Manlief zei gisteren dat we maar eerst btr moeten ontpillrn. Dus ik maak de strip af en stop over 2 weken alweer :shock: :inlove: Vind wel spanned zeg!!

Maar gaan er niet gelijk voor hor :mrgreen: Eerst even paar? Maandjes ontpillrn en dan komt er vanzelf wel een momet dat we er helemaal voor gaan :inlove:

Wat leuk, Chantal! Spannend!



Hier geen sprankje hoop meer hoor :slight_smile: Maar dit is wel lekker duidelijk en ik kan me ineens weer een stuk beter concentreren op mijn werk. Zat volgens mij in een hormonale achtbaan (niet ont-pillen maar ont-spiraliseren :wink: ) en ik hoop nu op een normale cyclus. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Hè lz wat jammer! Je zit inmiddrls al in je vtuchtbare periode?!

Hoe gaat t?



Eergisteren laatste pil genomen :shock:

Ben benieuwd hoe mijn lijf t gaat oppakken maar daar heb ik veel vertrouwen in :thumbup: Over paar maandjes gaan we er gewoon alweer voor :inlove:



Mosje hoe is t bij jou??

Vandaag spiraal eruit laten halen :dance: :dance:



Ik vind het nog wel een eng idee hoor. Wat komt er allemaal op je af met een derde. De boel is nu eindelijk een beetje stabiel en dan gaan we het weer totaal overhoop halen. Maar ja, het blijft kriebelen.

Toen ik mijn twijfels aan hubbie uitte toen zei hij: ja, maar ik had me er al op ingesteld dus ging ik er vanuit dat we voor een derde zouden gaan.



Haha terwijl ik hem juist eerst over moest halen.



Hoe gaan jullie dat doen met kamers etc. Ik merk wel dat ik makkelijker wordt. We gaan, als het zover is, aan de oudste voorleggen of ze een eigen kamer op de 2e verdieping wil of dat ze samen met d’r zusje op een kamer wil. Kunnen we nu moeilijk vragen, dan weet straks de hele wereld dat we een derde willen …

Leuk dat jullie er nu ook voor gaan, of cruciale stappen daartoe hebben gezet! Ik vind het ook nog erg spannend hoor, en herken wat je zegt over dat het nu stabiel is en dat je dat weer overgoop gaat gooien (en hoe!). Tja. We zullen zien.



Kamers weten we nog niet. Op zich kunnen de kinderen voorlopig dan wel samen op een kamer als het zover is, wat wel fijn zou zijn omdat we dan niet enorm hoeven te gaan schuiven. Mijn man vind het eigenlijk wel leuk om ieder een eigen kamer te gaan geven, maar dan moeten we wel flink gaan schuiven en proppen. Ik heb ook nog een tussenoplossing voor ogen waarbij de nieuwe aanwinst dan een deel van de kamer krijgt waar nu onze klerenkasten e.d. staan, maar ook dat zou tijdelijk zijn.



Maar eerst maar eens zwanger raken :wink: Ik ben al een week bezig met de OT, en gisteren leek de streep al iets donkerder te worden, maar nog niet overtuigend :? dus het wordt een lange cyclus…

Hmmm ik verlies best wel heel wat bloed. Kan toch nooit een ongesteldheid zijn?? Heb pas net mn spiraal laten verwijderen. Alhoewel ik me dit ook nog kan herinneren van de vorige keer.



Wat ik dus niet meer weet na hoeveel tijd ik (na het verwijderen van het spiraal) daadwerkelijk zwanger was en of ik eerst mijn cyclus heb afgewacht. Stom he. Bij alle twee de meiden weet ik het niet meer.



Ja dat met de OV testen. Ik had altijd het idee dat ik te vroeg begon en het daardoor op een gegeven moment opgaf. Ik ga eerst eens ff zonder proberen.

Meiden, ik heb vanmorgen positief getest! Hier is dus een derde onderweg :inlove:

Smurf gefeliciteeerd!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :-*

Van harte gefeliciteerd!! :smiley: Spannend!!







Ik wacht nog steeds op een positieve OT :?



Het is al weer dag 19. Heb de gevoelige testen van sensitest maar daar zie ik al anderhalve week een streepje maar nooit “volle bak”. Zondag (dag 15) twijfelde ik even maar toen dacht ik “als ik twijfel, dan is het geen goede streep”. Heb nu maar de gewone (niet extra gevoelige) OT bijbesteld - wellicht is onderscheid dan wat duidelijker (piek of niet). Het wordt een lange rit deze cyclis denk ik…

Mosje ik zie nu pas jouw bericht. Ik had ook een paar dagen na het verwijderen van mijn spiraal een paar dagen licht bloedverlies. Ongeveer een anderhalve week later was ik gewoon echt ongesteld.



Cyclus afwachten kan (dan heb je een duidelijkere “startdag” van je cyclus) maar hoeft volgens mij niet. Als je toch niet gaat testen met OT, dan maakt het niet zoveel uit. Ik heb de eerste rond niet officieel afgewacht, maar die volgde toch onverwacht snel :slight_smile:



Wel zo relaxed zonder OT lijkt me. Enerzijds geeft het wel wat extra lading/stress, zeker nu het zo lang duurt, maar aan de andere kant ben ik nu wel blij dat ik weet dat mijn cyclus kennelijk zo lang is, want anders had ik waarschijnlijk gedacht dat ik zwanger was rond dag 28-30 (cyclus voorheen)…



Succes ermee in ieder geval!

Hoe gaat het nu met jullie?





Mijn update: Afgelopen weekend eindelijk positieve ovulatietesten… Dus ik zit inmiddels weer op de wachtbank. Spannend… Ik kan al weer niet wachten totdat het zover is, ook al is er natuurlijk een grote kans dat het niet raak is, maar het zou zo leuk zijn áls… :wink: