Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

Hiiii lz!! Fijn dat de ov testen toch nog een ei gespot hebben. Spannende weken dan weer. Maar waarom weing kans? Toch evenveel als iedere andere maand :wink: :stuck_out_tongue:



Hier is t rustig. Zit zowiezo nog op t wachtbankje :wink:

Aan de ene kant vind ik dat helemaal niet erg aan de andere kant wil ik ook wel weer graag. Maar toch ook liever niet nu al hihi. Is me toch wat te snel allemaal. Dus heb er veel vrede mee dat t nog paar maandjes duurt. BEn wel benieuwd wat mijn lijf en cyclus doen. Merk wel dat ik weer afscheiding heb dus zal wel weer vruchtbaar(der) zijn hihi

Chantal, grappig hoe het zo dubbel aan kan voelen he? Succes met deze nieuwe fase :slight_smile:



Je hebt gelijk over die kansen, maar het is nog nooit zo snel gegaan, dus vandaar dat ik een beetje behouden ben. Maar ik hoop het wel hoor :slight_smile:

Even spuien: gisteravond enorme menstruatie-achtige buikpijn en rugpijn… Kon er niet van slapen… Los van de pijn ook omdat ik natuurlijk dacht dat het wel eens de innesteling kon zijn :wink: maar evengoed dacht dat het het net zo goed niet kon zijn :?

Hoi meiden,



Mag ik hier mee komen kletsen? Ik ben Loesje, heb 2 schatten van kinderen van 3,5 en bijna 18 maanden en wij willen er graag een brusje bij.



Man en ik zijn heel lang aan het wikken en wegen geweest, want dat we een derde willen zijn we eigenlijk al sinds onze 1e geboren is uit, maar vanwege de financiele crisis hebben toch heel wat beren onze weg gepasseerd. Inmiddels hebben we afgelopen weekend besloten om er gewoon voor te gaan. We denken dat we alle doemscenarios wel de baas kunnen.

Ook willen we toch echt niet al te veel leeftijdsverschil ertussen hebben, dus dan begint t wel weer tijd te worden (vinden we zelf teminste). Dus afgelopen weekend mn laatste pil genomen. Vanmiddag nog ff snel naar de apotheek, want aan foliumzuur had ik nog niet gedacht.

We zouden eigenlijk nog ff wachten zodat als het in 1x zou lukken ik niet dit jaar op mn werk hoefde te vertellen dat ik zwanger was (ben in februari pas weer begonnen na revalidatie na bi) maar inmiddels hebben we bedacht dat dat bijzaak is. Ze vinden t vast nooit fijn dat ik zwanger ben dus dan maar proberen vanaf dat wij het willen.



Dus, ik hoop vandaag ongesteld te worden en dan zijn we begonnen :inlove: Vorige keren was ik binnen een poep en een zucht zwanger, dus we houden er rekening mee dat het deze keer ook zomaar kan zijn. Snap ook dat het deze keer heel lang kan duren, maar dat hopen we toch niet, ben niet zo geduldig :wink:

Welkom loesje! Wat leuk!

Hopelijk hoef je nu weer nie zo lang te wachten :mrgreen:



Nou hier kwam dr een behoorlijke verrassing 2 weken terug, 3 weken na t stoppen van de pil werd ik zwaar ongesteld, woooww, iedere 2 uur lekte ik door :shock: Nouja gelukkig duurd edat maar 2 dagen en was t daarna nog 2/3 dagen normaal.

Ben benieuwd hoe t de volgende keer is. Hopleijk is t dan normaler en ook normale cyclusduur :think:



Lz hoe is t met jou?

Welkom Loesje en succes!



Chantal dat is erg irritant ja. Same here. Ik ben dus nog niet zwanger en werd (heel gek) nog zelfs binnen twee weken na positieve OT al ongesteld (te vroeg dus) en ook nog eens zo hevig. Heel irritant want ik was net op weg naar het buitenland voor mijn werk. Voordeel was dat de cyclus 33 dagen was ipv verwachte 37. Nu net weer pos OT gehad en ben benieuwd hoe het deze ronde gaat… Nog twee weekjes wachten dus… fingers crossed! Zitten we dus ongeveer in hetzelfde ritme, niet?

Oh nee das balen!

Grappig inderdaad, als mijn lijf nu normaal doet had ik afgelopen weekend ovulatie En er is een mini kansje dat we zwanger zijn :shock: :shifty: :wall:

Dan lopen we inderdaad ongeveer gelijk! :mrgreen:

Ah spannend dus ook!



Maar hoezo mini kansje?

@LZ wrote:

Ah spannend dus ook!



Maar hoezo mini kansje?


Onbeschermde seks en waarschijnlijk wat zwemmertjes ontvangen :wink: :doh: :lol:

Oh haha



Ik was even vergeten dat dat nog niet helemaal de bedoeling was :wink:



Ach… een gelukje zit in een klein hoekje!

Hahaa ja ach zo is Thomasje ook erbij gekomen :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Dus mijn man zat al meteen te tellen haha, ja juni zegt ie!

Ik helemaal in de wolken(eerste kindje :**: was in juni uitgerekend), kijk op de calc. Komt uit 1 juni. Mja dat maakt de kans groot dat t mei word… al waren beide knullen te laat :roll:

Maargoedddd lekker op de feiten vooruit gelopen hahaha

Zal dubbel gevoel zijn over 2 weken, wat ook de uitslag is :doh:

:slight_smile: Dat klinkt alsof de wens voor nú in ieder geval duidelijk is gegroeid! Spannend!



Hier gisteravond flinke menstruatie-achtige buik- en rugpijn… aiai… Volgens mij had ik dat de vorige cyclus ook en dat werd niks, dus baal er een beetje van ook al hoeft het niks te zeggen. Ik vind het sowieso een rare timing voor pijn: afgelopen vr en za pos OT… “Vroeger” had ik hier nooit zo vroeg al last van.



Jullie ervaring hiermee?

Hey!



Hoe gaat het met de rest? Nieuwe ontwikkelingen? Nog meer mensen vol spanning af aan het wachten?



Hier niet veel bijzonder nieuws; nog wat avonden buikpijn gehad, een paar keer misselijk maar ik heb ook wat last van maag dus het kan ook daarvan zijn. Ben er wel meer mee bezig dan me lief is, zo irritant. Dan zegt manlief ook “Hoe erg is het dan als het nog een paar maanden duurt?” Dat snap ik wel, maar het is juist die onzekerheid dat je het niet weet die het zo lastig maakt, en ondertussen heb je ook nog een lichaam met allerlei signalen :-S



Nahja, vast wel herkenbaar voor sommigen onder jullie?



Voor nu: binnen een weekje zou ik meer moeten weten… fingers crossed… en ik probeer wat geduld te vinden…

hallo Allemaal.



zal me hier ook even voorstellen,

ik ben marjon 25 jaartjes jong uit utrecht en getrouwd met jelle.

wij hebben 2 dochters,

Cyrelle van 2.5 jaar en Jaylina van van 13 maanden.

nu zitten we in de eerste ronde voor een 3de kindje.

erg spannend en zeker heel erg leuk.

dus eigenlijk wou ik met jullie mee kletsen.

Hallo Marjon en welkom! Klets vooral mee - het is hier nog best rustig!



Hier helaas weer geen succes geboekt, balen balen… Na een paar dagen misselijkheid voelde ik ineens bekende pijntjes die narigheid voorspelden. En vanmorgen werd ik dan ook ongesteld…



De tijd vóór het daadwerkelijk zwanger worden is niet echt aan mij besteed. De onzekerheid en teleurstelling is dan echt killing.



Maar goed. Dag 1 van een nieuwe ronde. Geduld en vertrouwen zijn sleutelwoorden geloof ik :slight_smile:



Anderen nog nieuws?

Welkom marjon!



Ohhh lz wat balen! Ja herkenbaar hoor(niet nu, maar eerder zw.schappen)

Nu ik nog :shifty: zal wel zaterdag komen, helemaal volgens planning :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Maar nog geen enkele aanleiding voor ongi of zw.schap :roll: :lol:

Uiteraard de kleine dingetjes dat je denkt goh zou k zwanger zijn , ruik ineens weer zo goed, of dingen smaken anders, hmzz ben ik dan miss zwanger :think: :doh: haha maar tegelijkertijd weet ik dat ik t maar weer allemaal extra voel en denk te voelen mdat er een kans is :lol: dit weekend meer helderheid :wink:

…oeh, spannend Chantal! :inlove:

@Memmie wrote:

…oeh, spannend Chantal! :inlove:


Ahhh wat doe jij hier :o :wink: :-*

Moet in ons topic nog steeeds updaten :doh:

Zooo hier is t ook niet meer spannend :dance: negatief getest :slight_smile:

Sja begon hem. Toch wel te knijpen, wil graag toch even wat wachten, wil de (hoogstwaarschijnlijk) laatste zwangerschap niet nu al aftellen :shifty:

Nu nog ongi worden :eh:

Haha Chantal ik ben blij dat jij blij bent met een negatieve test :wink:



Ik had bijna verwacht dat je het juist wel jammer zou vinden. Maar dit is beter natuurlijk - of in ieder geval gemakkelijker. Inmiddels ook ongesteld?



Hier weer een beetje alles back to normal. “Genieten” van de zorgeloze eerste helft van de cyclus! Doet me er wel aan denken nieuwe OT te bestellen :wink:



Tot later!