Haha ja, wil nog steeds onwijs graag, maar even paar maandjes later is gewoon wat handiger, wil niet nu al mijn laatste zwangerschap aftellen, heb nog zo’n klein beebje om van te genietne.
Maar uhm… Nog steeds geen ongi :shifty: moet ik hier nou mee? Als t nog een week duurt moet ik toch misschien weer testje doen komend weekend :doh: want sja ik dacht vorigr week ik wordt over 4/5 dagen ongi dusssss, jaaaa uhm … Je snapt t wel hoe langer mijn cyclus hoe groter die kans weer :wall: :lol: denk t niet hoor, denk dat ik wel binnen4 dagen ongesteld wordt maar ergens heb ik t gevoel dat t niet komt :shock: :doh: :lol: achjaaa die test was zondag(ochtendurine ook nog) wel spier en spierwit, dus kans is nog maar heul klein haha
Ghehe succes! Al maken die testen t wel dat je er nog meer mee bezog bent omdat die streepjes zo langzaam donkerder worden haha, maar wel fijn te weten wanneer, hoe en wat.
Hm ja dat is nog wel spannend ja. Maar dit is de eerste cyclus na het stoppen met de pil toch? Of ben ik nou in de bonen? :think: Als je komende weekend nog niet ongesteld bent zou ik wel even testen ja…
Mijn jongste is al bijna 2 dus al lang geen klein beebje meer
Die testen geven ook wel een beetje onrust ja, maar mijn cyclus is nog niet zo regelmatig dus dan geeft het wel steun om te weten wanneer ik ongeveer ovuleer. Aan de andere kant wordt de spanning daarna natuurlijk weer heel groot omdat je dan weet wanneer het evt raak zou kunnen zijn en dat je dan heel erg let op tekenen enzo. Tja. Het is nu eenmaal zo denk ik dan… Hoop gewoon dat het gauw raak is
Succes daar!
Nee 2e cyclus, werd 3 weken na stoppen met de pil heeeel heftig ongesteld :wall:
Sja vind wel erg spannend nu!
Hihi nee das geen klein beebje meer, dat zijn eigenwijze dreumesjes hihi heb dr ook een rondlopen :inlove:
Ja snap je wel hoor! Heb ze zelf ook gebruikt toen we half jaar bezig waren, je weet gewoon inderdaad waar je aan toe bent ook weer fijn! Hoop ook dat je snel zwanger bent :-*
Enórm eigenwijs ja
Zo eigenwijs - met name ook bij het inslapen - dat het even duurde voordat we weer konden denken aan nog een broertje of zusje erbij, haha. Echt een pittig meiske!
Hmja 2e cyclus dus… Heb je wel de rust om af te wachten met testen? Hoe voel je je dan nu? Idee dat het raak zou kunnen zijn?
Hihi herkenbaaar!
Gelukkig gaat t slapen 1/2 maanden voor de geboorte van zijn broertje goed, pfiew.
Kleine broer gaat nu ook met slapen sinds deze week :dance:
Uhm ik begin nu zenuwachtiger te worden hoelanger na die test hoe nerveuzer, lieft wil ik NU testen, maarja heb er nog maar 1 liggen en wil die anders van t weekend gebruiken, en als die negatief is sja zegt t miss ook weer niets omdat ik zondag pas getest heb… En daar ook niet zekerder van werd…
Ik heb niet t gevoel ongetseld te worden :doh: :shifty: ik weet t niet, afwachten, als vrijdag nog nix is denk ik dat ik dan weer testje ertegenaan gooi :silenced:
Maar wil t graag NU weten wel of niet zwanger :roll:
He he , eindelijk! Ongesteld :shifty: :roll: :lol:
Over paar maandjes denk ik er anders over :doh:
Fijn dat er duidelijk is voor je En het gevoel erbij zal vast anders worden in de komende maanden Maar nu nog even niet dus?
Hier weinig nieuws nog natuurlijk - veel zwangeren om me heen, dat wel :shock: Ik hoop er gauw ook bij te horen…
Hoe is het hier met alle dames? Nog nieuws?
Hier gisteren eindelijk weer pos OT… schuif weer aan op het wachtbankje…
Lz, goed benut? :mrgreen:
Nog 1,5 week wachten? Spannend hoor.
Gisteren en vandaag nog gezellig gesproken over onze derde kinderwens :inlove: wordt er weer ongeduldig van :lol: maar wil zeker nog tot minimaal dec wachten, en das al snelllll!!! :inlove:
Maar t voelt ook gewoon al zo, dat er een derde komt en bij hoort :inlove:
Nu stiekum hopen dat t een meisje wordt, en gezond is uiteraard! Manlief wil OOK zo graag een dochtertje :inlove:
Maar verder dus nog geduldig hihi :mrgreen:
Ja hoor, we hebben ons best gedaan hoewel het wel even spannend was aangezien we natuurlijk net tóen onenigheid kregen :think: Maar goed… prioriteiten stellen
Afgelopen twee avonden weer rug- en buikpijn gehad zoals bij voorgaande cycli dus heb niet heel veel goede moed. Verder ook nog geen tekenen van het een of ander. Kan natuurlijk nog alle kanten op maar het voelt toch niet goed.
Nog een klein weekje geduld.
Leuk dat jullie voorpret hebben - heerlijk. En ik kan me dat best voorstellen, dat jullie op een meisje hopen. Ik was ook erg blij toen de tweede een meiske was. Ook al is het andere natuurlijk ook goed, het is toch wel bijzonder om zowel een jongetje als een meisje te krijgen.
Morgen wordt ze twee trouwens! We vieren het zaterdag (nota bene mijn NOD) maar de dag zelf is toch altijd wel leuk. Ze is ineens flink gaan praten, zo grappig. Probeert echt zinnetjes te maken.
Nouja, goede maandag verder
Moooii, oh jee dat moet je ook niet doen he :naughty: haha prioritetien stellen, mooiiiii hihi
Oh balen, je hoop al weg… maar t hoeft nix te zeggen
Ja maar tis wel iedere keeer de vraag aan mij zal ik wat bescherming pakken? :lol: :doh: ohowww niet aan mij vragen, je bent er zelf ook bij :lol: de grapjas.
Ja precies wat je zegt zo leuk om van beide re hebben, had ook lichtjes teleurgeeteld geweest als ik alleen 2 meiden had, dan had ik toch echt graag een jongetje willen hebben erbij. Maar nu dus andersom haha.
Snap wat je bedoelt dus
Aan de ene kant zou ik nog 2 meisjes erbij wel leuk vinden, voor t evenwicht :lol: maar eent tweeling lijkt me toch wel erg heftig met onze kleintjes en voor je lijf :shock: dussss gelukkig heb je daar zelf geen keuze in hahaah
Ohhh wat leuk, alvast gefeliciteeerd! :inlove:
Mijn oudste wordt volgende maand alweer 2 dus hier ook dat geklets :inlove:
Fijne maandag
Hmmm dus je man/vriend vindt het wel prima allemaal geloof ik!? Wel lastig als hij het dan telkens bij jou neerlegt…
Het hoeft allemaal niks te zeggen inderdaad, maar afgelopen avonden weer rugpijn zoals eerder. Verder geen andere klachtjes die hoop zouden geven. En ik ben nu eenmaal best wel ongeduldig. Hoewel ik wel geduld kan hebben, maar telkens weer die combinatie van hoop&teleurstelling houdt me erg bezig - op een niet zo fijne manier. Buh!
Nu heb ik gewoon geen zin in de komende dagen, omdat ik weet dat ik toch ga hopen, en dat de kans groot is dat ik gewoon ongesteld word, en dat ik daar dan weer van baal. Hoewel ik me er ook wel weer vaak snel bij neer kan leggen - kan ook niet anders natuurlijk.
Sorry voor het gezeur hoor :?
Iets leukers: gisteravond een berg traktatie-koekjes gebakken :drool: Het hele huis rook ernaar…
Hier ook weer even update van mij’ zitten inmiddels in ronde 2. vrijdag moet ik ongie worden dus erg spannend. Waarom word het wachten niet makkelijker?? En omdat ik van beide meiden snel zwanger was nu toch wel erg Zenuwachtig haha.
Hier stille wens voor een jochie na 2 meiden heel stiekem hoor
Lz spannend ook voor jou ik zal met je mee hopen hoor.
Spannend marjon!
Houd ons op de hoogte!
Snap ik wel marjon :inlove: jongetjes zijn ook heulll leuk :inlove: :inlove:
Grappig dat jij precies andersom hebt, hopelijk komt onze voorkeur uit :-* ik vind een voorkeur hebben mag!
Ja hier was ook een voorkeur voor een derde en graag een meisje maar krijgen een 3de en 4de jongetje… En nu is het genoeg straks dus hier geen meisjes meer bij… Straks als de mannen gaan daten ik gok over en jaartje of 8 dat de eerste wel begint…
Nou vind ik inderdaad ook hoor, meisje is net zo welkom en zal met alle liefde van de wereld op de wereld gezet worden. Maar heel stiekem zou ik het leuk vinden om een jongetje te krijgen. En ik wil niemand afvallen maar ik geloof dat iedereen wel een keertje gedacht heeft ik hoop dit of ik hoop dat. Jammer vind ik ook dat als je het uitspreekt dat mensen denken dat je het andere geslacht dan niet leuk zou vinden. Is natuurlijk onzin.
Mijn schoonmoeder wou ook graag een meisje nu dan maat 2 schoondochers en 2 Kleindochters. Heb mijn schoonmoeder ook gevraagd bij de 2de bevalling omdat mijn Moeder bij beide was en merkte aan alles dat ze het wel jammer vond dat ze zelf geen dochter had om dit soort dingen mee te beleven.
Dus wat inge ook zegt de jongens of meiden komen er vanzelf bij haha. (Voorlopig nog niet natuurlijk hahaha) en anders krijg ik ooit miss wel een kleinzoon haha.
Inge “jammer” dat t niet je voorkeur is, maar gelukkig maakt t je niet minder grlukkig om je kindjes :inlove:
Ga er eigenlijk ook al vanuit dat we nog een jongentje krijgen, maarja heb nog zat leuk en lief spul liggen voor een jongen :inlove: :inlove:
Heb zelf 3 kleinere zusjes (nu tussen de 6 en 13) dus dat heeft mijn voorkeur beinvloed :mrgreen: plus altijd de wens voor 3 kindjes en zeker een meisje en een jongentje maarjaaaaaaa ben allang blij dat we gezonde kindjes mogen hebben :inlove:
Marjon, jij ook succes met afwachten! Zijn er goede “tekenen”?
Hier blijft de rugpijn en soms buikpijn 's avonds. Verder niks. Heb er een hard hoofd in deze cyclus, alhoewel ik wel blijf hopen…hopen…hopen…
“Gelukkig” is het jongen/meisje-verhaal voor mij erg gemakkelijk… Gezien de luxe dat we beiden al hebben gekregen maakt het me nu écht werkelijk niks uit. De vorige keren wisten wat het werd - ik ben benieuwd of ik dat ditmaal ook zou willen weten; misschien wel helemaal niet. Heeft ook wel wat :inlove:
Maar eerst maar eens zwanger worden, ahum
ja hier wel wat van die vage tekenen die alles kunnen betekenen. afscheiding en gevoelige borsten. en inderdaad rug en buik klachten. maar ja kan ook aan komende menstruatie betekenen
:? Ja inderdaad…
De tijd zal het zeggen…
Fingers crossed!