Goedesmorgens op deze regenachtig morgen,
Hier vanmorgen negatief getest. Helaas.
Beste Marjon,
Dat is balen zeg! Is de zon nog wel een beetje gaan schijnen?
Ben je inmiddels ook al ongesteld geworden of dat nog niet?
Ik heb gistermiddag neg getest maar moet morgen op zijn vroegst ongesteld gaan worden, dus ik houd me vast aan een klein beetje hoop. Al de hele weeg rug- en buikpijn. Nu nog niet het typische ‘ik moet ongesteld worden gevoel’ maar kan ieder moment toeslaan. Hele dag al wel wat last van rug en buik maar ben ook ontzettend druk geweest (3 taarten, 2 soepen, huis schoon, en dat terwijl een kleine dreumes ook aandacht wilde). Plof nu op de bank.
Veel succes Marjon. Baal je er erg van?
Fijne avond nog!
Haha ja beetje zon gehad vandaag hier nog niks te vinden van ongesteldheid. Wel druk op de onderbuik en rugpijn maar zegt helemaal niets. Vandaag gewoon een beetje een rotdag gehad na een jaar weer is flink zitten janken met mezelf heel opluchtend werkt dat kan ik je vertellen. Haha. Nou balen nog niet zo zeer ik heb bij mijn meiden altijd paar dagen naar nod pas positief getest dus zegt eigenlijk nog niet zo veel.
Mijn moeder en man denken dat het raak is geweest dus we zullen het zien de tijd zal het ons leren.
En jij? Teleurgesteld over de negatieve test? Of heb je nog goeie moed? Is ook nog wat vroeg He? Nou ja wij houden gewoon moed want geen bloed geeft… haha
S6 meiden! Dat jullie maar snel zwanger mogen zijn van de 3e. En chantal, jij in december
Hier alweer ruim 14 weken onderweg. :o Merk wel dat de zwangerschap veel sneller verloopt en je er helaas weinig bewust bij stil staat. Je hebt het druk genoeg met de kids, werk, huishouden etc. Ik hoop dat als ik het straks echt goed ga voelen ik s avonds meer onderonsjes met de kleine kan hebben.
Nog 2 weekjes tot de pretecho, hopelijk weten we dan of we er een meisje of jongen bij krijgen. De oudste wil heeeeeel graag een zusje. Voor hem hoop ik het. Voor ons maakt het niet zoveel uit. Een jongen is heel praktisch en vertrouwd en hebben we alles voor. Een meisje is spannend en nieuw. Zullen zien.
Jammer meiden van die neg testen.
He smurf! Jeetje wat ga je hard!
Spannend hoor ben benieuwd wat jullie erbij krijgen (vind dataltijd zo leuk om te weten :mrgreen: )
Dat is zo, jongen is vertrouwd en meisje isdan nieuw en spannend, wij houden van nieuw en spannende dingen :lol: :wall: gekke ik, maar we zijn wel een gek stel bij elkaar dat mensen graag laat schrikken hihi.
Schoonma hoeft er geen kind meer bij, heeft die ff pech als we geluk hebben :lol:
We hadden t er vanochtend nog over kindje erbij, hadden t over de bedjes en de autostoeltjes :inlove: vind zoooo heerlijk om lekker daarmee bezig te kunnen zijn.
Smurf wat leuk dat je dat hebt onthouden dat wij vanaf dec er weer voor gaan :inlove:
Ahh dat de oudste graag een zusje wil, hoop voor hem dat t uitkomt.
Kan me t gezicht van mijn broertje nog voorstellen toen die te horen kreeg dat hij er NOG een zusje bij kreeg en de laatste keer ook wéér een zusje hihi ahhhh.
Jammer dat je er door de drukte toch minder bij stil kunt staan, dat merkte ik de laatste zwangerschap ook. Maar bij tim werkte ik 40 uur en op werk deden ze beetje raar over de zwschap dus heb er daar ook weinig mee bezig kunnen zijn vind dat nog steeds heeeeel erg, komt nooit meer terug die tijd.
Maar nu fulltime mama en hopelijk blijft dat zo en hoop ik toch meer tijd voor beebje te hebben ook IN buikje :inlove:
wat is het stil hier?
bij mij ook stil nog geen ongie wel krampjes en rug pijn. en vervelende borsten maar verderniks begin een beetje nerveus te worden haha
Nou damens ik ben ongie geworden
Hier hetzelfde verhaal
Ow meiden super balen zeg!
Wat duurt wachten dan weer lang :doh:
Valt me wel op dat we allemaal beetje in de zelfde week zitten van onze cyclus. Ik wordt als t goed is deze week ook nog ongesteld :mrgreen: :?
Zo… na een tijd van stilte meld ik me hier weer even. Het grote balen van afgelopen ronde is nu weer omgezet in voorzichtige hoop. Nadat nummer 6 van de 8 vriendinnen met actieve kinderwens weer in 1x zwanger werd zakte de moed me in de schoenen. Combi met werkstress hielp niet echt. Nu als het goed is net mijn eisprong gehad. Was niet aan het testen (OT) maar toen ik rond de verwachte tijd buik-/rugpijn kreeg heb ik getest en toen was-ie zo goed als positief. We hebben goed ons best gedaan, zelfs de ochtend (nota bene 06.30) ingezet 8)
Anyway, jullie zullen wel zo’n beetje rond dezelfde koers zitten. Ik zit voor de komende anderhalve week weer op de wachtbank en de spanning zal wel weer gaan toenemen. Brrr… Het zou zo fijn zijn als… En het zal zo rot zijn als het niet zo is… zeker met al die zwangeren om me heen :shock:
Hoe gaat het bij jullie?
Ah LZ pittig als ook nog eens bijna iedereen om je heen zwanger raakt.
Spannende 2 weken dus weer. Hopelijk heeft die extra inzet geholpem :mrgreen:
We lopen inderdaad zo’n beetje gelijk qua cyclus :mrgreen:
Echt grappig
En dan ineens komt dit topic weer voorbij.
Nog geen nieuwe zwangeren. Mijn duimen draaien hoor!
Hier helaas slecht nieuws te verwerken gehad. Hopelijk wordt 2013 ons jaar
Oh smurf echt zooooo verschrikkelijk!
Sterkte :-* :hug:
Smurf wat vreselijk wat jullie moeten meemaken heb het even gelezen
Geen woorden die deze pijn kunnen weg nemen.
Het is zo oneerlijk…
Heel veel sterkte en steun toegewenst. En ik zal vast beginnen met duimen draaien voor 2013.
Jeetje dat is inderdaad ontzettend naar zeg! Veel sterkte gewenst!
En dames??? Jullie cyclussen lopen ook op het einde toch?
Zijn er al tekenen?
Hier zelfde verrekte rug pijn :think: dus denk weer van niet!
Hai!
Nou ik moet ook nog even wachten hoor… Verwacht zo of ma ongesteld te worden, maar dat is alleen als mijn tweede helft vd cyclus nog altijd relatief kort is. Verder geen tekenen nog, helaas. Wel buikpijn gehad maar laatste twee dagen weer weg. Meestal heb ik daar twee weken last van. Maar precies herinner ik het me ook niet helemaal van afgelopen maanden. Kan nog alle kanten op dus. Probeer er niet te gefocust op te zijn en komende dagen nog knetterdruk met werk dus veel afleiding. Maar ik hoop toch zo…
Die rugpijn heb je vaker dan? Spannend allemaal weer he…
ja afgelopen maanden kwam die opzetten paar dagen voor me ongie. ik moet officieel zondag ongie worden heb me ticker verder gezet. ik denk dan begin ik ook later pas met testen haha. maar dat werkt niet haha
Haha dat is iig leuk geprobeerd
Lastig hè, om er niet teveel mee bezig te zijn?
Hier nog steeds niks spannends te melden…
meiden, 3e kindjes zijn :inlove:
Suc6 met zwanger worden