Oh men het is weer spannnend!
Gisteravond ontzettende buikpijn waarbij ik meestal de ochtend erna ongesteld word… En nu is er nog niks… Waarschijnlijk komt het vandaag of morgen, want de pijn was zó typisch… Maar het zet me toch wel aan het hopen. Zeker nu er wéér(!) iemand zwanger blijkt te zijn. Nummer 2 van deze maand. Nummer 7 van afgelopen 4/5 maanden…
Bij jullie spannend?
En lz al nieuws tekenen?
Hier niet meer o een enorme rugpijn gelukkig. Morgen zit ik op dag 28 van me cyclus. Tot nu toe tussen 28 en 30 ongie geworden. I hope so
Ja… gisteren neg getest en vannacht ongesteld
lz jeetje zeg wat ontzettend balen :hug:
Yep, dat is balen ja… Maar uiteindelijk is het wel fijn om duidelijkheid te hebben. Hoewel ik dat liever in een andere vorm had gehad.
Op naar weer een volgende ronde, nog precies tijd voor een positieve test voor de kerst. Zou mooi zijn…
Bij jou nieuws?
hier nog steeds geen nieuws. tot nog toe langste cyclus sinds ik gestopt ben met de pil. miss dat het deze morgen nog komt.
Oeh spannend, veel succes!
Lz wat balen zeg!
Spannend voor jou marjon!
Hier ook weer heeeel klein beetje spannend :shifty: :lol:
Maar moet voor de werkelijke spanning dinsdag of woensdag pas te zijn hihi
voor jou ook een spannende tijd dus chantal.
hier geen ongie gevoel helemaal niks. alleen wat gevoelige borsten. afwachten maar weer.
Meld me ook even aan hier. Tijdje niet geschreven op het forum omdat ik een miskraam heb gehad. Maar nu hebben we weer groen licht gekregen en mogen we weer gaan voor een 3e kindje.
Ben benieuwd hoe snel het deze x gaat.
Carretje, wat fijn om iets van je te lezen. Hopelijk ben je snel opnieuw zwanger
April is geen goede mnd gebleken…vanaf eind dec hopen wij ook weer groen licht te hebben.
@ Smurf… oh ik dacht al waar ken ik je van. Ik las niet meer mee met de april mama’s omdat ik er alleen maar verdrietig van werd.
Maar jemig meis wat is er allemaal gebeurd. Wat verdrietig dat je kleine niet meer leeft. Wens je heel veel sterkte toe. Mooie naam heb je hem gegeven. Hoop dat je het een plekje kan geven.
smurf ik zal duimen voor je dat je snel groenlicht zal krijgen.
carretje hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben.
en natuurlijk heel veel sterkte met het een plekje geven.
smurf ik zal duimen voor je dat je snel groenlicht zal krijgen.
carretje hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben.
en natuurlijk heel veel sterkte met het een plekje geven.
Euhm… Marjon… 3 dagen over tijd? Heb je inmiddels ook al een positieve test in hadden gehad? Ben benieuwd…
Welkom carretje!
En smurf hopeljk snel weer groen licht!
Nou hier gisteren toch nog ongi geworden.
Nu komt de maand dat we misschien zouden willen proberen… Vind zo spannend. Twijfel ook nog om te wachten of niet haha. Ben benieuwd wat manlief seint over 2 weken :lol:
Marjon jou banner staat ook weer aan t begin
ja helaas dag 34 kwam ineens uit het niks de ongesteldheid en niet zo een beetje ook… pfff echt balen.
ook leuk nieuws we hebben een kitten gekocht heb altijd honden gehad maar ivm drukte 2 kindjes en miss straks 3 vonden we een pup erg druk stel ik word wel zwanger en bekkeninstabieliteid had bij mijn 2de zwangerschap met 20 weken al rust op gelegd mocht ook al niet meer werken. dus nu een kitten en het is echt een schatje. mr meiden vinden hem helemaal geweldig.
Dat is balen Marjon!! Hopelijk volgende ronde raak…
Hier al weer klachtjes door aankomende ovulatie. Test nog niet positief.
Inmiddels is mijn zus ook zwanger, en mijn zijbuurvrouw ook. (had ik al gezegd dat er veel mensen zwanger worden op het moment? :-S) Ik kan nu werkelijk geen kant meer op of ik kijk tegen een zwangere aan. Ben wel erg blij voor mijn zus want het is haar eerste en dan is het wachten toch wel extra spannend. Maar verder begint het nu wel echt een beetje irritant te worden. Probeer er goed mee om te gaan maar soms heb ik gewoon geen zin meer om mensen te zien en alle zwangerschapsverhalen aan te horen. Het stomme is dat ik weet dat het allemaal weer anders wordt zodra ik zelf zwanger ben.
Anyway, nu even richten op sinterklaasvoorbereidingen. Heb net een mooie wikkeldeken gemaakt voor mijn (je raadt het al) zwangere schoonzus. De ene kant gebroken wit fleece en de andere kant groen met witte sterren. Best leuk!
Goed weekend allemaal en fingers crossed de komende weken. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen deze maand, Chantal.
He meiden hoe is t?
Lz hier breken nu spannende 2 weken aan :shifty: :silenced:
Hou t verder evrn kort. Hele gezin verkouden/grieperig en schoonvader is gister na een treurig ziektebed overleden
Ohjee gecondoleerd!! Succes deze dagen.
Hier weer een lange cyclus :roll: maar uiteindelijk do/vr pos test. [edit: ovulatietest he] (donderdag positief en vrijdag nog positiever; van welke moet ik dan uitgaan?) We hebben dagelijks feest gehad rondom deze dagen Nooit geschoten is altijd mis zeg maar We maken er maar een hoop grapjes om. Ondertussen hoop ik maar dat het nu echt eens raak is. Mijn stemming begint er een beetje onder te lijden en daarnaast zit het ook in de weg tussen mij en al die zwangeren om me heen. Vermijd ze steeds meer en dat vind ik niet leuk. Verder ontzettend veel zin in de vakantie. Het is voor het eerst sinds juni dat ik weer echt vrij ga hebben en het is nodig; verval momenteel van het ene virale kwaaltje in het andere.
Hoe zitten jullie qua verwachte NOD?