Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

Sweet hoe is t bij jou?

Lz hoe gaat t met jou?

:dance: :dance:

:-*

@Vicky S wrote:

:dance: :dance:

:-

:inlove: :-

Chantal, ik test meestal pas met 12 dagen na mijn eisprong positief. Dus het kan heel goed dat je er vroeg bij bent. Gefeliciteerd! :inlove:

@Smurf78 wrote:

Chantal, ik test meestal pas met 12 dagen na mijn eisprong positief. Dus het kan heel goed dat je er vroeg bij bent. Gefeliciteerd! :inlove:

Ja klinkt ook logisch :stuck_out_tongue:

Thnxx! :inlove: :-*

Maar ga morgen ook nog lekker testen hoor :inlove:

Als die streep dikker is ga ik aanmelden bij vk :inlove:

waaaaaaa…dit maakt een saaie grijze vrijdagochtend toch wel erg goed hoor :-*

Geniet ervan :inlove:

@mayo28 wrote:

:inlove: thnxxx, komt helemaal goed! <3

En ja tis een somber weertje blehh. Heb ook helemaal geen zin om IETS te doen. Behalve blij zijn ofcourse haha :inlove:

@mama_chantal wrote:

@mayo28 wrote:

:inlove: thnxxx, komt helemaal goed! <3

En ja tis een somber weertje blehh. Heb ook helemaal geen zin om IETS te doen. Behalve blij zijn ofcourse haha :inlove:

En lekker blij blijven…kom maar op met je derde wondertje :inlove: :inlove:

Leuk hoor elke keer 2 jaar ertussen…kunnen ze lekker met elkaar spelen straks :thumbup:

Chantal gefeliciteerd!! Wat fijn voor je zeg!! Ik ben een tijdje niet online geweest dus heb de aanloop hier naar toe gemist. Goed nieuws. Hoop idd dat het dezelfde uitwerking heeft als vorige maand en dat ik je sporen volg, maar het lijkt vooralsnog nog nergens op. Nu anderhalve week al om de dag echo maar er rijpt nog geen follikel goed uit. Het is nu dag 16 dus het kan nog wel, maar de onzekerheid is wederom killing. En zelfs al is dit een ovulatieloze cyclus dan kan dat ook een eenmalig iets zijn en niet onze wachttijd verklaren. Samenlevingstest was wel positief trouwens.

Kost al met al handenvol energie. Nog bij HA geweest en doorverwezen naar psycholoog. Zeker icm werkdruk en onzekerheden kan ik een beetje steun wel gebruiken geloof ik, alhoewel ik er wel tegenop zie… Tja, wat een contrast wederom he? Ik hoop me gauw te voelen zoals jij - mits alles goed verloopt bij je natuurlijk, want dat blijft ook altijd weer spannend…

Gefelicteeeeeeeerd!!

Ik heb ook getest, morgen nog een x …

@Sweet-Love wrote:

Gefelicteeeeeeeerd!!

Ik heb ook getest, morgen nog een x …

Thnx. Was die test ook lichtjes positief dan?? :pray:

Hoe was je test vandaag!? :pray:

Goedemorgen!

Of ik test nog eeerg vroeg(late innesteling?) of de testen zijn veranderd want alle 3 voorgaande zwangerschappen tewten ik zelfs smiddags nog dikkere strepen…

Maargoed. Na 2 min al zag ik een vaag lijntje en na de afleestijd van 5 min zag die er zo uit:

Het wordt duidelijk steeds dikkerr :inlove: :dance: :inlove:

Deze streep is wel duidelijker dan de vorige. Dit is meestal mijn test met 11/12 dagen na ei. Kan het niet zijn dat je eisprong toch later is geweest dan jezelf denkt?

@Smurf78 wrote:

Deze streep is wel duidelijker dan de vorige. Dit is meestal mijn test met 11/12 dagen na ei. Kan het niet zijn dat je eisprong toch later is geweest dan jezelf denkt?

Ja he! En dit al op de afleestijd :inlove:

Nee heb getempt. Ei was 16 juni. Dus zondag 2 weken. Dus kan wel kloppen die 11/12 dagen na ei theorie :wink:

:inlove:

@mama_chantal wrote:

Goedemorgen!

Of ik test nog eeerg vroeg(late innesteling?) of de testen zijn veranderd want alle 3 voorgaande zwangerschappen tewten ik zelfs smiddags nog dikkere strepen…

Maargoed. Na 2 min al zag ik een vaag lijntje en na de afleestijd van 5 min zag die er zo uit:

Het wordt duidelijk steeds dikkerr :inlove: :dance: :inlove:

Jahaaaa het word steeds beter en gewoon overduidelijk zwanger…heb je volgens mij nog niet gefeliciteerd dus bij deze en een dikke kus, geniet er lekker van :-*

Gaaf hoor, echt super duidelijk!!!

Ik heb dinsdag de eerste inseminatie! Zo spannend weer

Ik wil graag jullie mening

-kruidvat was vrijdag middag

-clear blue vrijdag avond

-merkloos gister morgen .

Deze van vanmorgen :

Overduidelijk positief alle drie en dus zwanger!. Ik ga er van uit dat je twijfel zit in het feit dat de test met ochtendurine gelijk lijkt te zijn als de test van twee dgn terug in de middag? Er zit niets anders op dan afwachten en bijv. over twee dgn opnieuw testen. Ik duim dat het goed zit :pray:

Daar zit idd mijn twijfel. Maar we zullen zien dan.

Heb wel al klachten genoeg. :inlove: