Wow sweet jij ook al! Gefeliciteeerd!! Wat gaaf!
Ik snap je/die onzekerheid/twijfel heb ik ook. :?
Maar hcg schijnt iedere 48/72 uur te verdubbelen ofzoiets.
Ik had precies tzelfde maar dan dat de teet van donderdag beter opdroogde dan die van zaterdag… Niets anders te doen dan afwachten :-* :hug:
Het voelt wel goed, Zeg maar… Dus we zullen zien!
Jij ook nog x gefeliciteerd !
Xx
Oh gelukkig! Dat heb ik ook :inlove:
Bedankt! :-*
@Sweet-Love wrote:
Ik wil graag jullie mening
-kruidvat was vrijdag middag
-clear blue vrijdag avond
-merkloos gister morgen .
Deze van vanmorgen :
Hartstikke zwanger…ik heb toen met mijn meisje maar 1x getest op een middag en dat zat ook goed.
Dus bij deze gefeliciteerd en laat die onzekerheid maar lekker varen en ga heerlijk genieten :mrgreen: :inlove:
Ik moest de laatste test nog even opmaken en omdat ik toch al wat onzeker was omdat ik bij de eerste 3 altijd erg misselijk was en nu nog niet heeft deze test me absoluut gerustgesteld. Hij is zeker donkerder : test na afleestijd:
Inmiddels heb ik me aangemeld bij de vk en ook voor M.vM
Deze of volgende week kr.aamzorg ook weer aanmelden :inlove: :dance: :inlove:
@LZ wrote:
Chantal gefeliciteerd!! Wat fijn voor je zeg!! Ik ben een tijdje niet online geweest dus heb de aanloop hier naar toe gemist. Goed nieuws. Hoop idd dat het dezelfde uitwerking heeft als vorige maand en dat ik je sporen volg, maar het lijkt vooralsnog nog nergens op. Nu anderhalve week al om de dag echo maar er rijpt nog geen follikel goed uit. Het is nu dag 16 dus het kan nog wel, maar de onzekerheid is wederom killing. En zelfs al is dit een ovulatieloze cyclus dan kan dat ook een eenmalig iets zijn en niet onze wachttijd verklaren. Samenlevingstest was wel positief trouwens.
Kost al met al handenvol energie. Nog bij HA geweest en doorverwezen naar psycholoog. Zeker icm werkdruk en onzekerheden kan ik een beetje steun wel gebruiken geloof ik, alhoewel ik er wel tegenop zie… Tja, wat een contrast wederom he? Ik hoop me gauw te voelen zoals jij - mits alles goed verloopt bij je natuurlijk, want dat blijft ook altijd weer spannend…
Thnx lz.
Jeeje wat een domper dat er geen ei volgroeit. Hoe is t nu?
Fijn dat de samenlevingstest wel goed was.
Miss dus telkens later je ei dan je dacht dus darom gemiste kansen?
Hoop dat je me deze maand lekker opvolgt hoor :-*
Hey zwangere dames gefeliciteerdddddd :thumbup:
Wauw!!! Chantal :inlove:
Ben super blij voor je! Ge-wel-dig!
Hoe voel je je?
X
@miek1982 wrote:
Wauw!!! Chantal :inlove:
Ben super blij voor je! Ge-wel-dig!
Hoe voel je je?
X
:inlove: thnx!
Ik voel me nog steeds bijzonder goed…
3 keer achter elkaar misselijk geweest. Deze keer slaan we dat over ofzo haha. Ben gewent aan de hormonen denk ik haha. Verder ook echt nergens last van… Jawel moeeeeeee
Gefeliciteerd!!! Duidelijke strepen waren het hoor!!!
Chantal, wederom ongekende “loyaliteit” hier…
Eindelijk, na ontelbare omowitte testen, nu twee streepjes !!
Het is nog pril, het streepje is licht, ik ben officieel nog net niet over mijn NOD, maar beter dan dit kan het nu niet zijn zucht…
We (man en ik) fantaseren, dromen, zijn blij, maar natuurlijk in de wetenschap dat we nog “even” een goede echo moeten afwachten - de volgende mijlpaal…
Oohhhh wowwww lz wat super goeddd!! Bizarrr whahah nou bij mij zit t goed dat weet ik gewoon duss uhh :lol:
Wat bizar zeg dat je nu precies 2/3 weken na mij toch ineens zwanger bent! Hihi lijkt echt alsof t loyaal zijn aan mij werkt hihi
Gefeliciteeerd!!! :inlove: :dance: :-*
Ik heb 1 aug eerste echo via vk dus nog maar 2 weekjes aftellen :inlove:
Wat lees ik LZ wat leuk!! :thumbup: Van harte gefeliciteerd :inlove:
jane, kom jij hier nog wel s?
Dank jullie wel
Vanmorgen nog een test en het streepje wordt (langzaam…) iets donkerder. Maar nu ook eigenlijk net 4 wk en een paar (2?) dagen.
HSG vanmorgen afgezegd :dance: en een andere afspraak omgezet… waarschijnlijk 7 aug eerste echo (nog bij gyn) en dan hopelijk een kloppend hartje en door naar de VK… Zo verschrikkelijk spannend.
Ben al de hele week om 05.30 wakker terwijl ik normaal zo lang mogelijk slaap. Kan gewoon niet meer slapen maar wel moe. Herkenbaar??
Hoe gaat t met de meiden hier?
Lz hoe is t bij jou!?
Hier vandaag alweer 12 weken!! :shock: :inlove: :dance: