Ja he! Thnx! Ja KV test!
Oh balen van die negatieve test
Oh grappig zeg! Kom je me misschien nog wel eens tegen
oooo Chantal :inlove: :inlove: :inlove:
@mayo28 wrote:
oooo Chantal :inlove: :inlove: :inlove:
Whaaaa mayo!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Kun jij t geloven!!!? :inlove:
´t is je gegund meis :-*
en natuurlijk ga ik je stalken nu :inlove:
@mayo28 wrote:
´t is je gegund meis :-
en natuurlijk ga ik je stalken nu :inlove:
Thnxxx :-
Yessss!!! :lol:
Ooh Chantal ik zie ook heel licht een streepje…die eersten niet maar de laatste wel :dance:
Volg je hier ook altijd…en dan word het nu denk ik een maart kindje :think:
@Nikita wrote:
Ooh Chantal ik zie ook heel licht een streepje…die eersten niet maar de laatste wel :dance:
Volg je hier ook altijd…en dan word het nu denk ik een maart kindje :think:
:inlove: :inlove: morgen of overmorgen doe ik nog een test.
Maar inderdaad maart kindje.
Maar mijn banner snap ik niet. Je bent toch 4 weken op je nod ?
Die is pas vrijdag…
Op de laatste foto zie ik ook een heel licht streepje hoor chantal :inlove: :dance:
Spannend hopelijk wordt de streep steeds duidelijker.
Als ik heel goed kijk zie ik zelfs op de 1e en 2e foto ook heel vaag een lijntje… :dance: :dance:
Ooh en die banners klopten bij mij ook nooit, ach heb je een dagje extra, word straks bij de vk toch weer verzet want die komen altijd op een andere datum uit :eh:
Nog gefeliciteerd meid, tis je gegund.
Was trouwens nog vergeten te zeggen. Ik heb onze oudste zoon het mijn man laten vertellen gisteren whahhaah
Ik dacht das veiliger en erg leuk. Dus ik zei. Zeg maar tegen papa dat mama baby in de buik heeft. Dus mannetje vertellen “mama baby n buik, mama baby buik” maar papa hoort dat weer niet arghhh
Dus neem ik hem mee naar buiten en vraag of die t nog keer wil vertellen aan papa want papa had t niet gehoord.
Komt manlief naar buiten lopen. Zegt de oudste. Papa zusje!
Dus hij zegt wat zeg je? Suus??:? Haha
Neeeheee zusje, papa baby!! Manlief kijkt verbaasd zusje/baby?
Dus ik zeg ;Ja vraag me wel af of we(voor vanavond) genoeg eten hebben voor zijn vijven <3
Nou toenn drong die helemaal door, hihi <3
En smurf!! Wat ben je alweer verrr!! En meisje dacht ik ergens gelezen te hebben he!!?? Gefeliciteerd nog!!
Nikita kun je nagaan die eerste 2 fotos zijn de exact dezelfd test maar dna minuuje eerder en vanuit andere hoek genomen haha
Haha nee maar die banner is even voor mij. En wordt ik straks 5 dagen achhteruit gezet ipv 4 haha
Thnx. Vind t zooo leuk! En onwijs spannend. Ben beeje bang voor de volgende test. Straks is die negatief!?
Morgenochtend doen ik er nog 1.
Manlief zei als je vrijdag ook wer wil testen moet gewoon ff nieuwe kopen!
Ligt eraan hoe dik de streep is denk ik. Als die moegen eraf knalt dnek ik dat ik t welgoed vind
De test blijft hartstikke wit. Geen zwangerschap. Snap dr nix van. Maar baal ontzettend
Ja wel iets een nog dunner lijntje dan eergisteren…
Edit :dit was reactie na t aflezen binnen 5 min ipv na de 5 min zoals op pak staat…
Testen van deze ochtend (10 min geleden)
Kan t zijn dat ik nog steeds veel te vroeg test nog? Had 16 juni mijn ei… Heeft mijnnlijf bij zwanger zijn wel die 2 weken nodig ipv de standaard dag dat ik normaal ongi wordt?
Oh ja en na 15 min ziet de test er zo uit:
Streepje zie ik wel, Miss test je te vroeg dat kan.
Ik zie wederom op de 1e en 2e weer een vaag lijntje maar de 3e is duidelijker.
Denk dat het wel goed zit maar dat je lijf gewoon nog de HCG moet aanmaken…tis ook elke keer weer anders natuurlijk. Ms dit weekend nog een keertje testen.
ooow chantal het blijft nog even spannend dus
Ik zie op de 3e test ook een lijntje
Ik heb er geen ervaring mee, heb nooit getest voor NOD
Mijn duimen draaien overuren!!!
:-*
even inbreken, maar chantal, ik zie toch echt op elke test een streepje hoor… hopelijk test je gewoon te vroeg!
Thnx meiden!
Ik heb er vertrouwen in. Ienieminie 3 onderweg.
Dat er meiden zijn die op de eerste 2 testen een streepje zien is goed teken want dat was de foto van de afleestijd de ander is 5/10 min daarna. Dus iets meer ingedroogd.
Ik ga zaterdag nog een testje doen. Hopelijk is de streep dan wel dikker :inlove:
Komt helemaal goed hoor :thumbup: maar ik ga nog wel even lekker voor je duimen
@Nikita wrote:
Komt helemaal goed hoor :thumbup: maar ik ga nog wel even lekker voor je duimen
Lieffff!! :inlove: :-*
Nou absoluut geen twijfel. Zwanger ben ik. Mijn temp bevestigt alle testen en gevoelens. Op NOD hoog! :inlove: :inlove:
Ik vermoed dat ik van mazzel mag spreken dat die 2 testen positief werden en t nog eventjes duurt voor de streepjes echt dikker worden :mrgreen: