Weer terug van vakantie…
Hoopte op een leuk vaderdagcadeautje aangezien ik een paar keer flink misselijk was, maar helaas gisteren weer omowit resultaat Verwacht op zijn vroegst morgen ongesteld te worden, op zijn laatst een week later, dus ik moet nog even geduld hebben. Maar waarschijnlijk kent mijn loyaliteit aan je geen grenzen, chantal
Nou ik duim voor je lz!! :thumbup:
Helaas, vandaag weer einde gekomen aan de hoop.
Ronde 13 gaat in…
Goedemorgen,
Fijne vakantie gehad lz?
Jeetje wat bale zeg van de negatieve test en nu ook echt ongi.
Ik zit in mijn vruchrbare dagen :inlove:
Mijn beste vriendinnetje weet sinds eergisteren dat ze zwanger is dus hoop dat ik snel zwanger mag worden dat we samen zwanger kunnen zijn :inlove:
Zij wilde eigenlijk nog 3/4 jaar wachten en wij waren al bezig dus dat er een kans was samen zwanger te zijn hadden we bijna niet meer gedact(tenxij ik over 3/4 jaar een 4e zou krijgen haha mar zover krijg ik manlief echt niet. Misschien als we de loterij winnen hahahaha)
Maar ze besloot ineens vorige maand geen AC meer te gebruiken en af te wachten. En boem in 1 keer. Niet te geloven!
Haha lz je bent TE loyaal! Voel me schuldig dat ik nog niet zwanger ben. Missvhien volg je dan me dan ook op… :lol:
Ach zo kunnen we er nog een grapje over maken. Maar t is natuurlijk ontzettend deprimerend maand na maand :hug: :-*
Dát is het inderdaad Chantal Gisteren weer stappen gezet: 1) vervolgonderzoek bij gyn gepland. Deze ronde wordt opgevolgd (echo, samenlevingstest) en wanneer het weer niet raak is contrastfoto voor doorgankelijkheid eileiders. Bij mijn man bleek de boel niet helemaal ideaal te zijn, maar dit kon deels komen doordat het potje op enig moment was gaan lekken (ieuw)… Maar daar komen we dan met die samenlevingstest wel achter, of er voldoende actie is Ik hoop bijna dat dat net niet ideaal is zodat we misschien met KI de kansen kunnen vergroten. En verder, 2), heb ik weer een afspr met mijn HA gemaakt om te kijken voor verdere ondersteuning. Afgelopen maanden teveel heftige dipjes om het zelf op te lossen, en ik sta onder behoorlijke werkdruk met veel onzekerheid voor na dit contract, dus alleen maar onzekerheid op ALLE gebieden.
Anyway, levert het voor jou nog gemengde emoties op, dat van je vriendin, Chantal? Of valt het mee? Ik word inmiddels al bijna boos op elke zwangere vrouw die ik zie, ook onbekenden in de stad :think: Ben me er dan ook van bewust dat, mocht ik zwanger raken, andere vrouwen dat ook bij mij zullen hebben, zeker als ze zien dat ik er nog twee heb, tja… Ik zal zeker niet opzichtig gaan lopen pronken denk ik, ook al weet ik ook wel dat ik er enorm van zal gaan genieten, aangezien ik me tot nu toe altijd heel erg goed voelde tijdens mijn zwangerschapppen. Ik kan niet wachten… de buik… het getrappel… weer borsten En de rest neem ik wel voor lief!
Wij gaan hier voor een 3e kindje.
Na 9 maanden proberen mogen we nu beginnen met IUI. Maandag moet ik bellen om de eerste echo af te spreken.
He meiden,
Succes de komende tijd met alle onderzoeken.
Hmz slordig van t lekkende potje(haha jou opmerking iew zorgt er telkens voor dat ik moet lachen) daardoor weet je nu nog niets…
Wat vervelend van je dipjes. Al bij de ha geweest?
Hoop dat je het wat rustiger krijgt in je koppie en lijf.
Nee gelukkig totaal geen jaloerse gevoelens tov mijn vriendin. Ben juist ontzettend blij voor haar en hoop natuurlijk des te meer dat we dan echt samen zwanger kunnen zijn dat hoopt zij ook heel erg dus dat is wel erg leuk.
Tja tis ook wel heel bijzonder. Zwanger zijn. Hoeveelste het ook is. En ik heb dat jaloerse gevoel tov andere zwangeren niet echt. Misschien zijn ze al 10 jaar bezig of zwanger na meerdere miskramen. Neee ik zal niet snel jaloers zijn tenzij ik zeker weet dat t anders zit :lol:
Hoop dat je snel minder rot voelt als je andere zwangeren ziet, maar snap t wel. Duurt ook veel te lang!
Ik had ook beide keren super zwangerschappen. Kijk er ook vol plezier naar uit. En mijn 2 lieve mannetjes die het steeds bewuster kunnen meemaken. I love it!!
En indd dat getrappel en groeiende buik en die echosss leukkk!!
Kiezen er deze keer dan ook bewust voor vanaf begin te delen met familie. Tis de laatste keer en wil er elke dag super veel van genieten.
He ienie welkom! Wat leuk!
Jammer dat t na 9 maanden nog niet vanzelf gelukt is. Wanneer heb je de echo?
Ik heb gisteren mijn ei gehad. 2 dagen ervoor geklust dus tja kleine kans in mijn geval pff. Zo makkeljjk word ik tenslotte niet zwanger. Maargoehoeedd we zullen zien. Volgende week anders alweer ongi…
Aanstaande maandag mijn eerste echo, kijken hoe groot die eitjes dan zijn. Toch wel weer spannend allemaal!
hallo ben ik ook weer even.
lz heerlijk zo dromen over hoe het ook weer was… ik denk er ook bijna dagelijks aan. nog geen jaloerse gevoelens, alleen gevoelens van oh dat wil ik ook weer.
chantal wat een leuk vooruitzicht om dat samen te mogen beleven duimen maar.
lenie wat mooi en fijn dat jullie er ook weer voor kunnen gaan. spannend voor jullie.
ik drink nog maar lekker een wijntje nu kan het nog eens kijken of een banner maken lukt want mijn comp doet raar bij kok site.
Spannend ienie succes vandaag.
Hi jane! Ja zou super gaaf zijn samen zwanger zijn maar haar.
Lz hoe is t met jou? Echo al gehad bij de gyn?
Ik ga binnenkort voor een 3e kindje :inlove:
Ik wil dus heel graag mee schrijven.
Wat leuk sweet-love! Welkom!! En gezellig! :inlove:
Ik heb het idee dat we al eens ergens samen hebben geschreven
Maar volgens mij is je onderschrift en avatar compleet anders? Hihi
We lopen ook al gelijk op! Zijn jullie er al voor gegaan? Is er een kans?
@mama_chantal wrote:
Wat leuk sweet-love! Welkom!! En gezellig! :inlove:
Ik heb het idee dat we al eens ergens samen hebben geschreven
Maar volgens mij is je onderschrift en avatar compleet anders? Hihi
We lopen ook al gelijk op! Zijn jullie er al voor gegaan? Is er een kans?
Er is een grote kans ja. (of dat zo is weet ik ook niet maar dat zal blijken)
Ik ken je naam wel, ik heb sinds kort deze avatar.
Onderschrift stond eerst de namen van de kids
(R.iley en L.una)
Ohhh spannend ook!
Jahaaa dan “ken” ik je wel! Die naampjes en zie al gezichtjes van je kindjes voor me :inlove:
Hahaha, zijn de gezichtjes van mijn kinderen zo voor te halen?
Grappig.
Sorry sweet mijn geheugen is soms eng goed dus ja haal zo de gezichtjes van je kids voor me :inlove: wel iets jonger want tis tijdje geleden. Want je dametje is daar al stukje groter :-*
Maar nu zie ik jou ook erbij dat is ook leuk!
Je woont nog vlakbij ook! En ik ben 25
Edit: ik heb eerst de naam Jane-s gwhad op het forum haha misshien dat je daar nog wat van herinnert?
Nou hier weer niet. Zwanger. Net omowitte test
Edit: hmz misschien zie ik wel Ãets? :think:
Ik hoop t lz dan mag je wel weer loyaal zijn!!
Volge s mij begint t lijntje wat ik dacht in te beelden erop in te drogen :shock:
Zou t dan echtttt!!?? :inlove:
Met deze foto is dan beter te zien dat ik Ãets zag!
*breekt in want volgt
ik denk dat ik iets zie…
:-
is weer weg
@Vicky S wrote:
*breekt in want volgt
ik denk dat ik iets zie…
:-
is weer weg
:inlove: hiii vicky!!!
Ik denk dat we het goed zien! :shock: :inlove:
Gaaaaf chantal! Gefelcteerd Kruidvat test ?
Hier vanmorgen negatief maar niet van kruidvat .
Je woont dichtbij ja, kom wekelijks in Zoetermeer moeder woont daar.