Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

Ja de teluerstelligen en angst dat t lang gaat duren zijn pittig en zwaar. Maar het ermee bezig zijn vind ik ergens ook wel leuk vooral omdat we een pauze hebben ghad. Maar als t aan manlief ligt zit er denk nog wel 1 of 2 pauzes aan te komen :cry: hoop dat ze s el laten weten da t huis dit jaar af is :pray: :pray: Tja hoop doet leven…

Haha dat met die maanden en uitstellen. Herkenbaar. En wat lz zegt na meerdere teleurstellingen kan t je gestolen worden haha. Ik heb liever ook geen kindjes in jan(ben ik zelf jarig en vlak na de feestdagen) , feb(tho.massie is dan al jarig) dus dan pas vanaf maart een beeje. T liefst beetje lente/zomer haha maarja er valt nix te plannen dus laten we maar eerst hopen op een goede zwangerschap :doh:

Balen lz. Weer niet dus :frowning:

Jemig. Laat mei dan maar een super vruchtbare maand worden… :hug: :-*

Hey wat leuk Patricia. Wij denken ook heel serieus na over een derde kindje en ik dacht goh hoe zou het op KOK zijn en daar zie ik dat jullie ook voor een derde gaan. Super leuk. Als we de trend voort zetten dan ben jij eerst en volg ik na zo’n maandje of 2 a 3…

Wij of eigenlijk vooral ik fantaseren bijna dagelijks hoe het zou zijn en van de week was ik op kraambezoek en toen dacht ik met zekerheid ja ik wil heel graag nog een kindje. Mijn vriend is 9 jaar ouder en die heeft wel zoiets van pff daar gaan we weer, maar eigenlijk wil hij ook nog wel een kindje. Baby tijd hebben wij als heel mooi en goed ervaren alleen dat gepeuterpuber vonden wij heel zwaar. Vooral onze oudste was een drukke. Maar goed alles raakt in een rustiger vaarwater. Vaste contracten zijn binnen, studie bijna afgerond en peuterpubertijd ten einde.

Wij gebruikten al die tijd helemaal niets maar ik hield het wel bij. Nu zouden we dus gericht moeten gaan klussen.

Welkom jane. Wat leuk dat je komt meeschrijven.

Ik lees nog een lichte twijfel in je bericht?

Hey Jane wat leuk!!

Voor de andere meiden, jane en ik kennen elkaar van de okt 2006 stoppers. Ik kreeg toen mijn dochter in aug 2007 en jane haar zoon in oktober 2007 als ik me niet vergis?

Ik zit weer in de wachtperiode. Heb al getest ook vanmorgen :oops: Hoe erg en hoe dom, zit nu 7 dagen na mijn ei dus aaaaaaaaals het al raak zou zijn dan is er nog geen hcg waarneembaar op een test volgens mij. Maargoed, mw ongeduld. En maar blijven staren en tuiren naar die test.

:mrgreen: Kansloos!

Jane is de knoop wel definitief door dan?

Lz, jouw klusperiode komt er weer aan! zet m, op! :smiley:

Oh moet ff verder op werk… Laterssss

patricia

Hoi allemaal een lekker weekend gehad?

Jammer zeg dat het hier zo stil is.

Niemand wat te vertellen? Jane hoe gaat t met jouw jongens?

Ik zit 5 dagen voor nod en denk van alles te voelen. Mn bh zit ook een beetje strak, maar aangezien dit de eerste ronde na pilloze menstruatie is kan het ook van het ontpillen.zijn??

Vanmorgen in ieder geval negatief getest met zon goedkope action test.

Als ik dit gevoel blijf houden ga ik.dinsdagochtend testen met kruidvat 2v5.

Ik hoop wel maar verwacht niks zo snel. Ben gewoon zo ongeduldig!!!

Xx patricia

He patricia,

Ja tis hier jammer genoeg behoorlijk still.

Nu draag ik daar behoorlijk aan bij. Maar zitten in nieuwbouw en lopen vereeeel afspraken op moment en geregel en gedoe dus zooooo druk :doh:

Wat balen van je negatieve test. Haha en al die kwaaltjes heb ik ook regelmatig gehad. Heeel vervelend!

Ik zit nu op 7 dagen voor Nod. Dus heull spannend.

Lz hoe issie daar?

Jane weet jij t al zeker of jullie er weer voof gaan?

Hey hallo en welkom Jane ook!

Ik heb nu twee weken vroege zomervakantie (laatste jaar voor het hoogseizoen), en zit met een dik vest aan binnen terwijl we in Toscane zitten!!! Helaas pas eind volgende week goed weer voorspeld, dus we moeten er een andere draai aan gaan geven. We zitten wel in een heel fijn huisje op een agriturismo.

Verder is idd de klustijd aangebroken patricia! Heb alleen niks meegenomen (OT of thermometer) en daar heb ik nu spijt van, aangezien er wel een week verschil in mijn cycli zit. Tja. Aan de andere kant heeft dat afgelopen jaar ook geen verschil gemaakt, maar het is toch fijn als ik weet wanneer het niet meer “hoeft”.

Na deze cyclus pakken we de draad op bij de poli gyn. Ben benieuwd. Heb nu het boek “waar blijft de ooievaar” doorgekeken en mn voor de “belevingskant” vind ik het wel een aanrader. Bizar hoe ook hier weer, net als thuis, iedereen zwanger is. De eerste ochtend, bij het ontbijt in het restaurant hier, mcht ik meteen getuige zijn van hoe iemand vertelde 8 weken zwanger te zijn. Tsss.

Jullie veel succes op het wachtbankje! Laatste week is telkens zo spannend, en ik herken het eindeloos staren naar omowitte testresultaten (“zie ik dan écht niks?!?”)

Ik ga weer even verder lezen (ander boek :slight_smile: )

Groetjes!!

Nou dat is ook wat, zit je in Italie is het koud. En juist nu vandaag hier een lekker zonnetje schijnt!!

Van al die zwangere vrouwen om je heen herken ik maar al te goed. Niet zo zeer in de zin van dat het bij mij lang duurt (wij zijn nog maar net bezig natuurlijk), maar wel in de periode dat mijn man dus (nog) niet wilde. Het heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd om hem over te halen :smiley:

Lz jammer dat je je temp niet bij kan houden, maar misschien is dat juist in je voordeel? Hoe vaak hoor je niet dat vrouwen zwanger worden juist op het moment dat ze er niet zo erg mee bezig (kunnen) zijn? Kom op! :thumbup:

En last but not least… Ik had een licht positieve test vandaag… Moest goed kijken, maar het is echt een roze streep. Durf nog niet helemaal blij te zijn, mijn NOD is pas donderdag of vrijdag. En ik voel me zooooooooo lullig tegenover al die vrouwen die al zo lang bezig zijn.

:roll: :cry: Ik had ook nooit verwacht dat het zo snel al zou lukken?? Ik ging uit van 4 tot 6 maanden (wat ook al relatief snel is natuurlijk)

Dit is de foto… Nu al goed opgedroogd. Streep is duidelijk te zien, maar eerste half uur was het veel lichter hoor.

Hey Patricia,

Wat zie ik nu…!!! Wauw, geloof echt dat ik je mag feliciteren of niet?!! :inlove:

Sorry voor de inbreuk meiden, maar ik heb met Patricia en Jane samen gekletst alleen kwam ons mannetje beetje te vroeg in september 2007.

Maar Patricia, gefeliciteerd meid!

Hey Tilly wat leuk!!!

En jij al bijna de 4e! Gaaf zeg. Gaan jullie door voor een meisje hahahs

Hoe gaat t met je?

Weer getest. Streepje staat er. Na paar minuten al. Maar het blijft vrij.licht, dat maakt me wel onzeker… :?

Wow patricia!! Gefeliciteeerd!!! Streep is een streep. Hoe licht dan ook. En je test nog VOOR je nod ook!! Dus miss over 2 dagen vet dikke streep!

Ben wel jaloers hoor haha. Al ziet manlief t nu toch even niet zitten met t huis enzo :roll: maak ik me meteen weer zorgen als ik wel zwanger ben… Maarja zal toch wel weeeer niet :frowning: :doh:

Lz spannend en fijne vakantie!

Balen he dat waar je ook heen gaat iedereen dan zwanger is!!?

Vind t hier tot nu toe wel meevallen. Dus ben dr even niet zo heel erg mee ebzig haha. Huisje neemt de tijd even in beslag haha.

Net een cb digi gedaan. En ja hoor zwanger 1-2!!! En dan met de 4e plas van de dag! Nu ben ik overtuigd.

Leek wel een eeuwigheid te duren voor de uitslag verscheen!

Heb er nog 1 dus die bewaar ik voor volgende week om te zien of mijn hcg indd stijgt.

Kan het nog niet geloven hoor zo snel! Heb ook wel het gevoel dat ik voordring nu :?

Dames kom op!!

Hoi hoi,

Ja hoor patricia wat een feest haha Van harte zeg. :dance: :dance:

Ja alles is goed met de jongens Owen gaat goed op school en is lekker ondernemend en Lenn wordt al echt groot, hij is net 3 geworden en een heel wijs ventje.

Tsja ik heb wel wat twijfel, maar dat past wel bij me. Eigenlijk wil ik het heel erg graag. als ik er aan denk dat er geen kindje meer zou mogen komen word ik helemaal paniekerig. Ik wil ook niet te lang wachten vanwege de leeftijden van ons, maar het idee dat het nu moet gebeuren vind ik ook wel vreemd. Werk, opvang etc etc.

Tilly ook hier :dance:

Hihi dank je wel jane!

Lijkt hier wel een reunie zeg :smiley:

Hoe is het met de andere dames?

Ik besef het nog steeds niet helemaal. We hebben ook besloten om het niemand te vertellen tot na de eerste echo. Vorige 2x hebben we het directe familie wel al heel snel verteld. Laatste tijd zo veel nare dingen in onze omgeving (veel ma’s), dat we liever voor het zekere gaan.

:-*

He patricia is t nieuwd al wat meer geland? :inlove:

Hoe voel je je? Al “last” van hormonen?

Ik wil t juist de volgende keer vroeg gaan vertellen aan familie en vrienden. Juist omdat het de laatste keer is :slight_smile:

Helaas hier weer niet. Baal dr flink van want zie dr steeds weer een maandje bijkomen. Op moment komt t wel beter uit omdat over 9 mnden misschien even niet zo handige planning en iedere maand later stelt manlief meer gerust. Hoop dat we deze week horen dat de oplevering stuk eerder is dan februari en dan gaat ie hopelijk ook rustiger de volgende ronde in.

Ik vind t echt niet leuk :cry:

Lz hoe is t bij jou? Hoop dat jij wel gewoon positief test en niet loyaal aan mij blijft :wink: :lol: :-*

Hoi!

Ja ben geland hahaha… De test van CB gaf vanmorgen 2-3 aan, dus het hcg stijgt. Das fijn om te weten. Verder voel ik me prima en eigenlijk niet zwanger.

Jammer dat het bij jou niet gelukt is…

LZ? waar ben je?

:-* Patricia

Nog altijd in Toscane… Nu eindelijk voor t eerst de lange broek uit en even in de zon. Heerlijk.

Gefeliciteerd Patricia, goed nieuws voor je.

Ik ben minstens net zo jaloers als chantal vrees ik, het blijft toch altijd wat wrang als anderen wel (snel) zwanger worden, maar dat mag jouw pret niet drukken.

Hier nog geen nieuws, weet niet eens of ik al in “wachtpositie” mag. Weet wel dat na deze maand we dingen gaan veranderen. De moetjes doen wat mij betreft mijn libido de das om, dus de enige oplossing is de touwtjes laten vieren, hoe lastig dat ook is. Een jaar in de maat klussen heeft overigens toch niks op geleverd…

En balen chantal :frowning: rot rot rot!

Dames hoe is het hier???