Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

@LZ wrote:

Hier dus toch door naar ronde 10! Buh…

:frowning: :hug:

Dankje!!

Het gaf in ieder geval duidelijkheid :? :slight_smile:

Vrijdag toch maar eens informeren bij de HA wat de mogelijkheden zijn om iets meer duidelijkheid te krijgen over mijn kansen, of dat er bijv. misschien iets relatief eenvoudig “op te lossen” is. Waarschijnlijk moet ik gewoon veel geduld hebben, maar ook als de kans heel klein is dan weet ik dat liever.

Jij succes met nog een maandje overslaan - of gaat je man weet iets vergeten :doh: :smiley:

Zooooo ik doe weer mee. Wel nog eerst even ongesteld worden maarvanaf nu AC de deur uit :dance: yesss!! Hihi

Regelmatig (lees:wekelijks) kijk ik naar mijn gezinnetje/kindjes en bedenk of ik t erbij kan hebben nog zo’n kleintje en t gevoel blijft :inlove: mijn hart heeft nog een plekje(dat wist ik al) en ik kan t aan :inlove:

Lz hoe is t met jou? Nog langs de HA geweest?

En de rest van de meiden??

Volgens mij zouden er een aantal ook rond deze maand beginnen?

Zijn er verder nog meiden zwanger? …

Dag Chantal; welkom weer!! Herken je gevoel (plekje over) en ik hoop dat we dit plekje snel ook mogen gaan benutten :pray:

HA was erg begripvol en heeft me doorgestuurd naar kinderwenspoli. Morgen eerste afspraak maar dat zal niet veel meer dan een intake zijn. Toch wel spannend. Ze had zelf al wel wat Lab gedaan waar gelukkig niks uit kwam (maar nog geen geslachtshormonen getest). Voelt wel dubbel; enerzijds wil je dat er niks mis is, anderzijds ook weer wel mits het iets kleins is wat gemakkelijk is op te lossen…

Tempen gaat goed; probeerde het te combineren met OT, alleen was ik de OT op het moment supreme vergeten toen ik even met de kids bij mijn ouders logeerde. Vermoedelijk had ik een pos OT op de dag vóórdat mijn temp ging stijgen, wat doet denken dat de ovulatie op de dag van pos OT was, terwijl ik dacht dat het na een pos OT meestal nog even duurde voordat de je ovuleert. Maar dit lag dus vermoedelijk heel dicht op elkaar (zelfde dag). Ben benieuwd wat de gyn erover zal zeggen. En juist vanaf die ene dag t/m 2 dagen erná had ik “ovulatiepijn”… Tja…

Hoop (wederom) zó dat dit de laatste ronde is…

He Lz. Balen dat je nog steeds niet zwanger bent :frowning:

Fijn dat de HA begrip toonde. Spannend morgen dus.

Nou toen wij in zkh waren omdat t zwanger worden niet wilde vlotten raakte binnen 4 maanden spontaan zwanger :smiley: (manlief vond t nog te snel om zijn zwemmertjes al te laten checken vandaar dat we even gewacht hebben na de eerste bexoeken in t zkh, en uiteindleijk was t ook niet meer nodig :slight_smile: )

Fijn dat t tempen wel lukt.

Bij mij ook weer en ik merk dat ik ook ovulatiepijnen heb ongv 2 dagen op of rond de eisprong. Nog nooooit gehad of opgevallen haha.

Ja ovulatietesten hebben een piek vlak voor je ovulatie. Kan denk ik indd zomaar dezelfde dag zijn. Dat jij test 1/2 uur voor de ovulatie en dan pas zakt die hormoonwaarde weer in :stuck_out_tongue:

Hopelijk worden we komende maand saampjes zwanger :pray: :pray: :-*

Succes morgen!

He lz hoe was je eerste date bij de poli?

Ik doe ook weer officieel meee. Al vraag ik me af of manlief niet wil uitstellen ivm ons huisje dat ergens tussen november en februari opgeleverd kan gaan worden :wall: :doh: hopelijk laten ze snel weten dat ze t in november klaar hebben :silenced: :lol:

Hoi Chantal,

Nogmaals welkom weer :slight_smile:

Bij de poli was wel oke. Ik was toch wel erg gespannen, dat wel. Echo was goed; geen gekke dingen vooralsnog. Ze zei ook (terecht) dat de kans klein is dat ze iets gaan vinden, maar we doen iig nog verder bloed- en zaadonderzoek, en dan wordt besproken of ze de cyclus een maand gaan volgen of dat ze dat nog te vroeg vinden.

Ik zit nu weer op het wachtbankje trouwens. Nu dag 26; dag 12 PO en normaliter heb ik op dag 12 of 13 PO mijn menstruatie. Vanmorgen nog hoge temp (niet doorstijgend, maar stabiel), maar afgelopen twee avonden flinke menstruatie-achtige buikpijn en moe/chagrijnig. Je begrijpt; ik word opgegeten door de zenuwen. Verder helaas geen enkele positieve tekenen… dus waarsch eerdaags gewoon ongesteld. Maar als je voor me wilt duimen… GRAAG!! Nu word ik ook nog eens 30 :? en dat doe ik liever met een pos test dan met een lab formulier in mijn hand om bloed te gaan prikken…

Anyway - heb je het idee dat je man langer wil wachten nu? Heeft-ie dat gezegd? Lijkt me ook niet leuk om het nu weer langer uit te stellen. Waar zit jij nu in je cyclus? Net begonnen aan nieuwe ronde?

Oh ik zie nu je banner :slight_smile:

Lz: naja gelukkig dat er voor nu nix gevonden is. Hopelijk ben gewoon samen met mij zwanger deze maand :pray: :-*

Oh hopelijk ben je al zwanger? Of inmiddels ook de nieuwe ronde in met mij? :?

Ja hier inmiddels alweer langzaam in de vruchtbare week. Oehhh vind t zoooo leuk. Hoop dat het eens een keer meezit en ook eens in 1 keer zqanger worden.

Ja manlief die wil t liefst wel beetje uitstellen ivm oplevertijd van t huis. Maar hopelijk zitten we daar gewoon dit jaar nog in :pray: :pray:

En inmiddels kreeg ik deze week t idee dat hij t niey meer over uitstellen heeft :inlove: ik kijk er zo naar uit :inlove:

Vind t super leuk om er ook weer mee bezig kunnen zijn(t zwanger worden) ipv dat krampachtige gedoe van niet zwanger proberen te worden en stress omdat t wel bijna zo was terwijl we wilden wachten. En dat terwjl je hart zoooo klaar is voor nog een kindje. Maarja die moeileijke 2 maanden zijn we voorbij :inlove: hoop zoooooo op een 2014 kindje :inlove: :inlove: :pray:

Zijn er niet nog meer mamas die voor een derde kindje gaan?

Het is zooo stil hier hihi

Hoi dames,

Ik wil hier ook graag meeschrijven :inlove:

In 2006 heb ik me voor het eerst aangemeld op dit forum, toen heel aktief geschreven maar sinds de geboorte van mijn 2e in 2010 ben ik hier niet vaak meer geweerst, ik denk nu zeker al een jaar niet meer.

Ik wilde al langer voor een derde kindje gaan, maar moest mijn man nog overhalen :wink: . Maargoed, hij is om en inmiddels heb ik op 9 april mijn laatste pil geslikt!

Ik ben 32, heb 2 dochters N. van aug 2007 en S. van feb 2010.

Als er een derde bij komt zal ook de jongste in ieder geval (net) naar school zijn. Ik had liever wat minder leeftijdsverschil gehad, maar zie hier ook wel de voordelen van. Lekker de hele dag de tijd met de kleine beeb.

Dus, 9 april laatste pil, 13 april pilbloeding van de stopweek. Geen idee hoe mijn cyclus eruit gaat zien, dus ben benieuwd! Ga nu maar even uit van ‘gewoon’ 28 dagen (had ik vroeger ook altijd), dat zou dus betekeken dat ik rond 11 mei mijn NOD heb. Spannend weer!

Groetjes, Patatje

Welkom Patricia! Het is hier redelijk rustig dus wellicht ga je wat leven in de brouwerij brengen :wink: Spannend om er weer voor te gaan lijkt me!

Chantal; helaas was het weer mis hier, heb het zo druk gehad met werk dat ik nu pas weer tijd had om weer op het forum te verschijnen. Afgelopen maandag tel overleg met gyn gehad en ze willen wachten tot ik de officiele 12 mnd grens voorbij ben voordat ze een cyclus gaan volgen. Tja. Ik ben benieuwd wat het verschil gaat maken maar aan de andere kant had ik het ook zo druk dat ik er niet veel aandacht aan kon besteden. Nu ronde 11 dus al weer, wachtende op mijn ovulatie… Voorgevoel dat het weer eens een lange ronde gaat worden… En het vertrouwen wordt wel steeds minder moet ik zeggen. Had nooit gedacht dat ik nu nog niet zwanger zou zijn :? en ik heb min of meer met mezelf afgesproken dat ik uitga van nog een jaar proberen en dan is het klaar. Het kost me zoveel energie/emotie… Maar goed. We gaan het zien :slight_smile:

Bij jou weer vol goede moed aan de slag geweest? :wink:

LZ, ik begrijp dus dat jij al een jaar bezig bent?? :roll: :?

Jeetje zeg, dat is wel lang. Hoe ging dat bij je andere kinderen?

Hier 3x kunenn klussen in de vruchtbare periode… ben dus benieuwd.

Denk dat ik rond 7 mei mijn NOD heb, maar weet t niet zeker, zal eerste echte ongi worden na de pil.

Bij mijn jongste testte ik al 6 dagen voor NOD positief, maar vanmorgen ook stuiekum een testje gedaan en daar was niks op te zien . Dus ik weet nu eigenlijk nog niks haha. Lijkt me ook wel sterk hoor zo in de eerste ronde, maar het kan…

xx P.

Dag Patricia, dat is inderdaad lang ja :? en het is een hele weg om af te leggen. Pittig. Bij de eerste was t de 4e ronde raak en bij de tweede de 7e. Een beetje wachten ben ik wel gewend maar dit is wel erg lang… Hoe was dat bij jou? En nu? Al weer getest?

Ik zit op dag 5 PO… Het lange wachten is weer begonnen… fingers crossed!

En bij Chantal?

Hoi,

Bij mijn eerste was ik in de 2e ronde zwanger (toen totaal nog niet op gerekend haha) en bij de 2e in de 4e ronde. Beide keren vrij snel dus. ?k had toen ook een mirena spiraal gehad en direct mijn cyclus van 28 dagen terug.

?k ben inmiddels ongi geworden op 3 mei. Jammer, maar nu dus wel eerste ongi na de pil. Als ik hier soms lees dat meiden daar al paar maanden op wachten ben ik dus toch wel blij.

En daarbij, hoe verwend, ben ik ook wel blij dat er geen januari baby komt… :oops:

Nu dus afwachten hoe mijn cyclus gaat verlopen en of ik een eisprong kan herkennen. ?k ga maar uit van een cyclus van 28 dagen dus rond 17 mei maar flink klussen.

Zal van de week ff kijken hoe ik weer een banner kan plaatsen.

Succes met wachten LZ! De.moeilijkste week van de maand :lol:

xx P.

Heeee.

Oops. Beetje late reactie.

Zijn druk bezig met ons nieuwr huisje. Ze gaan binnenkort ein-de-lijk beginnen met bouwen!! Yayyy :dance:

Maar t brengt veeeeel geregel gebel en afspraken met zich mee.

Helaas wel de domper moeten verwerken vandaag dat ik nog steeds niet zqanger ben. Heb het er erg moeilijk mee en vrees zoooo dat er straks geen derde komt :cry:

Maar voor t huis komt t even beter uit aangezien de oplevering tussen november en volgend jaar feb/mrt kan liggen :wall: :evil: :cry:

Dus manlief liet t rond de belangrijke dagen om die reden ook even afweten :lol: :doh: tja

Dus helaas lz wer samen ronde verder potver. We kunnen nu wel hoor!! Haha kom maar op! Moet wel zeggen dat ik super trots ben op mijn lijf die t zo goed blijft doen qua cyclus. Doe denk nog deze maand tempen maar als die dan weer op cyclusdag 15(eisprong) uitkomt dan geloof ik heilig dat t standaard is hahah. Wel onwijs handig!

Patricia welkom en wat leuk dat je mee komt schrijven!

Jammer dat je niet meteen zwanger bent geworden nu. Hopelijk dan allesrie deze/komende maand!! Haha

Ik werd na een jaar zwanger van ons eerste kindje :**: 3 maanden na de curretage werd ik zwanger van ons oudste mannetje (dus 1,5 jaar na stoppen) en 6 maanden na de bevalling was ik zwanger van ons 2e ukje. Nu hebben wel al 4/5 rondes achter de rug :cry: verdorie! (Ben sinds augustus weer gestopt met de pil)

Hallo!

Jammer voor jullie beiden! Chantal ik snap heel goed hoe heftig het is. Naar he? Feitelijk kan ik zelf ook met weinig anders meer bezig zijn dan de wens, de hoop, en de teleurstelling. En er zijn maar zeeeeeer weinig mensen die het kunnen begrijpen merk ik. Lastig.

Ik zit nu op dag 10PO, vanmorgen neg test :frowning: Heb ook niet het gevoel dat het raak is, ook al was ik wel een paar keer misselijk. Natuurlijk hoop ik nu toch nog dat het alsnog raak is, maar waarschijnlijk ben ik dinsdag gewoon ongesteld. En ik heb er echt schoon genoeg van allemaal. (Sorry voor het gemekker)

Grappig Patricia, van die januari maand. Met dat soort dingen houd ik me echt niet meer bezig :wink: maar ik snap best dat dat in die fase waar jij in zit nog wel zo is hoor…

succes allemaal, duimen jullie nog even voor me mee deze ronde?

Jeetje wat een teleurstellingen en wat een geduld moeten jullie opbrengen zeg :?

Wij gaan ons best weer doen komende week, maar gister heel raar ineens wat bloedverlies? Kan niet plaatsen waar het van komt.

Zit nu op dag 9.

@patricia; dat heb ik ook een aantal keer gehad; is vanzelf ook weer gestopt. waarschijnlijk was het hormonaal wat ontregeld.

Hier sinds gisteravond weer verkeerd aanvoelende buikpijnen, morgen NOD, maar waarschijnlijk dus een WOD :-S :cry:

Helaas… op NOD+1 alsnog ongesteld :frowning:

Door naar ronde… 12 :? werkelijk zo had ik het me niet voorgesteld een jaar geleden!