Wie gaan er in Juli 2006 voor???

hoezo ga je niet meer trouwen :shock:

het kost een heleboel centjes, en als ik mocht kiezen, koos ik toch voor een 2de wonder!! en dat gaan we dan ook maar doen, later zien we wel weer verder!

mijn naam is trouwens jennifer, met vriend mark en zoontje kevin woon ik in hellevoetsluis. met mark ben ik al 5 en een half jaar samen, toen we in hellevoetsluis zijn komen wonen, kwam kevin eraan. ik werk een paar ochtenden in de week in de thuiszorg, als thuishulp! ik hou van wandelen, films kijken, winkelen, vooral bezig zijn! mocht iemand nog meer willen weten, dat kan natuurlijk altijd nog.

ik zit heerlijk binnen, buiten is het zo warm, we hebben wel eventjes met mijn zusje en nichtje in het badje gespeelt, het was wel even lekker hoor! heel de week moet ik werken, niet echt veel zin in!

weet iemand trouwens hoe het zit als ik morgen mijn spiraal eruit laat halen, of ik gelijk ongie wordt? mijn zusje werd het dezelfde avond nog!!

WELKOM JENNIFER ,EN HEEL VEEL SUCSES MET HET KLUSSEN!

oeps hoofd letters sorry … :mrgreen:

o jennifer dat is lekker dichtbij ik woon in zuidland ken je dat ???

Leuk, tuurlijk ken ik dat!!! Ik kom er dan wel nooit, maar dat maakt niet uit … Ben er vaak genoeg geweest … Kom je weleens in Hellevoet, of ergens anders in de buurt ? xx

@Marion wrote:

Ik ben zaterdag 35 geworden en mijn streven is om ook nog voor mijn 36ste ons 2de kindje te krijgen :smiley: (als alles goed gaat en de natuur het zo wil…).

:-* :-* :-* Nog Proficiat :oops: :oops:

Enne Jen ook welkom natuurlijk, wij kennen elkaar al een beetje van een ander topic, en van de meeting die we daarmee hebben gedaan, succes morgen als je spiraal eruit gaat, en met het stoppen met roken :wink:

@Jennifer wrote:

Leuk, tuurlijk ken ik dat!!! Ik kom er dan wel nooit, maar dat maakt niet uit … Ben er vaak genoeg geweest … Kom je weleens in Hellevoet, of ergens anders in de buurt ? xx

jahoor daar komen we wellis

Hey Jen, leuk dat je er ook bij bent.

Succes met stoppn met roken en hoop dat je snel zwanger bent, maar dat hoop ik voor ons allemaall :dance: :mrgreen:

hoi jennifer welkom

en hopelijk worden we snel zwanger zodat we allemaal tegelijk na de topic van de 9 maanden mama’s kunnen

hier nog steeds geen :twisted: ik heb ook niet echt het gevoel dat ik het word ik ben tot nu toe nog maar 1 keer :twisted: geworden na de bevalling misschien is nog niet alles op gang of zow dat was 2 maanden geleden en een maand geleden had ik een heel klein beetje bruin :oops:

Jeetje wat is het vroeg vandaag! Kevin ligt zelfs nog te slapen, en ik ben al klaar (ahum) wakker. Ben me al gedoucht, toch misschien al een beetje zenuwachtig voor zometeen?? En nu al gelijk niet meer roken, het is volgens mij teveel in 1x haha, maar ja beloofd is beloofd. Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Ik moet om 9:00 voor 3 uurtjes werken bij een clliént. Heb er totaal geen zin in, daarvoor of daarna wat maandverband en vitamientjes halen, en dan maar wachten wanneer ik :twisted: :twisted: wordt. Fijne dag allemaal, en tuurlijk hopen we dat we allemaal snel zwanger zijn, moet nog een beetje inkomen hier!! xx

Ik ben trouwens 23 Anne-Marie, kan je bij het lijstje zetten :mrgreen: Laat mijn nod wel eventjes weten. xx

Ow zie dat je dat er niet bij zet! Jammer :frowning: :wink:

Das zoveel werk om dat iedere week van iedereen bij te houden, iedereen heeft een andere dag waarop ze de NOD dag heeft, is bijna niet bij te houden…maar je kan zelf een banner plaatsen of een onderschrift :wink:

dat zal ik zeker gaan doen!

mijn spiraaltje is eruit hoor, het deed niet veel pijn, wel eventjes, maar was nog te doen.

nu wachten op mijn ongie, maandverband is al gehaald.

dan kan ik gaan berekenen wanneer mijn nod is.

moest ook gelijk beginnen aan de foliumzuur, dus dat ook maar gelijk gehaald.

ga nu even lekker eten, we zijn net binnen, het werken was ook niet te doen joh.

en natuurlijk vandaag gestopt met roken, ow wat wordt ik nog gezond haha.

valt wel even vies tegen!!

nou jen het klussen is nu begonnen voor jou :mrgreen:

mijn nod is morgeN!!!

zeker weten, heb er erg veel zin in, ik hoop vanavond nog eventjes!

misschien wekt dat mijn menstruatie op, je weet maar nooit.

spannend voor jou kim, ik zal voor je duimen hoor,

zijn er misschien nog andere rond deze tijd?

de mijne zal ik in mijn onderschrift steeds neerzetten.

kunnen degene die het willen weten bijhouden :mrgreen:

ik zal vanavond nog even een foto van kevin neerzetten.

kevin is nu even onder de douch, daarna gaan we een lekkere wandeling maken met zijn 3en.

fijne avond allemaal, xx

oohh kim spannend!!! hier nog steeds geen :twisted:

jen hoe gaat het met stoppen met roken?? hou je het nog een beetje vol

het is heel erg moeilijk!

al een paar ruzie’s achter de rug hoor, veelste gespannen,

en zeker ook met dit weer.

wanneer is je nod lizzy? spannend dus voor beide.

ik heb vandaag wat bloed verloren, maar niet echt iets!

dus nog steeds afwachten.

is het nou altijd zo rustig?

of komt het een beetje door de warmte?

ik kan niet veel doen, dus dan maar lekker zitten achter de laptop,

wat doen jullie zoal in deze warmte?

even een paar foto’s, heb nu toch eventjes niets te doen :wink: