wat een skeetie zeg :inlove:
mijn nod was 14 juli dus ben al een aardig wat dagen overtijd of ik word deze maand gewoon niet ongi
ppfff ik heb boven mijn computer en hier is het overdag echt niet uit te houden vandaar dat ik weinig achter de computer zit
net water gevecht gehad met mijn vriend erg lachen was dat nou ja van het 1 komt het ander en zo zag ik de trap en het bed van dichtbij maar helaas hij kwam te vroeg en niet in mij!!! en dat noem ik echt zinloosgeweld!! :evil: :mrgreen: ppff in deze warmte is echt geen pretje
gisteren is de vader van mijn buurman overleden 62 jaar echt heel sneu ik ken die vader ook best goed maandag een begravenis van ik heb dit is de derde in 3 maanden tijd om de 4 weken heb ik een begravenis dat moet nu toch echt stoppen
Is het zo rustig dan??? Kom net terug van mijn vader’s verjaardag, dus excuus als mijm typen niet helmaal lukt…ik heb een paar roseetjes op!!!
Carlo was om 23.00 al gegaan met Tijn maar ik ben nog even gebleven, het was zooo gezellie, toen ik thuis kwam trof ik de pc nog aan, dus heb ik effe gecheckt op mail…
Morgen vrij gelukkig met dit weer!!!
wat ik doe met dit weer? nou om eerlijk te zijn helemaal niks!
ik kan namelijk niet zo best tegen de warmte(wordt nogal :twisted: ) als ik me druk maak …
ik heb al twee dagen niet meer gestofzogen alleen maar geveegd,en de was …gaat alleen 's avonds aan de lijn… oftewel als mijn schoonmoeder mijn huis nu eens zal zien dan :shock: hhihihi…
hoi
ik weet niet if ik het hier niet moeten zetten maar anders zou je dan de vraag kunnen verplaatsen
zoals jullie weten ben ik ook een juli stopper
ikheb me ongi de 16e gehad normaal had ik het de 15e moeten wordenmaar komt denk ik door het weer dat het water later is gekomen hiihi 1 dagje maar we gaan dus voor de eerste ronden nu zeg de een je moet bij je eerste ongi dag 14 dg erbij optellen en de ander weer nee tussen de 26 en 30
pppffff wat nu
hebben jullie het antw voor me en evetueel andere tips ahahahah
liefs noortje
Ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie heb je een eisprong (ovulatie), en 28 dagen na de eerste dag van je menstruatie, komt als je volgende menstruatie. Dit verschilt natuurlijk van vrouw tot vrouw, maar het zijn gemiddelden…Je zou bij jezelf moeten nagaan wat je cycles is…Bij mij klopt het wel aardig, maar als we zoals nu voor een brusje gaan dan klussen we zeker rond die eisprong wel minimaal om de dag.
Een eitje is maar 24 uur vruchtbaar, en zaadcellen leven 48 uur.
Dus om de meeste kans op zwangerschap te hebben, zou je het om de dag moeten doen, vanaf dag 10 tot 20 :think:
@Anne-marie wrote:
Ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie heb je een eisprong (ovulatie), en 28 dagen na de eerste dag van je menstruatie, komt als je volgende menstruatie. Dit verschilt natuurlijk van vrouw tot vrouw, maar het zijn gemiddelden…Je zou bij jezelf moeten nagaan wat je cycles is…Bij mij klopt het wel aardig, maar als we zoals nu voor een brusje gaan dan klussen we zeker rond die eisprong wel minimaal om de dag.
Een eitje is maar 24 uur vruchtbaar, en zaadcellen leven 48 uur.
Dus om de meeste kans op zwangerschap te hebben, zou je het om de dag moeten doen, vanaf dag 10 tot 20 :think:
hahah ik ben blond hoor maar wat bedoel je met dag 10 tot 20 welke data is dat dan 26 tot 5 aug???
Ja ergens tussen de 26e en de 5e ben je vruchtbaar (tenminste als het goed is), dus dan om de dag klussen, geeft de meeste kans (als je zin hebt met die hitte :mrgreen: )
Om precies te zijn zou je eisprong op 30 juli zijn, maar omdat je dit niet zeker weet neem je een wat ruimere marge
@Anne-marie wrote:
Ja ergens tussen de 26e en de 5e ben je vruchtbaar (tenminste als het goed is), dus dan om de dag klussen, geeft de meeste kans (als je zin hebt met die hitte :mrgreen: )
Om precies te zijn zou je eisprong op 30 juli zijn, maar omdat je dit niet zeker weet neem je een wat ruimere marge![]()
![]()
maak niet uit hoor de hitte we hebben heerlijk airco door het hele huis behalve op zolder snik snik en daar is het nu wel het heets als ik me was moet doen maar ja hem een ventilator neer gezet en dan gaat het wel
okelidokie ik weet nu welke data’s dank je
ihihhii ja je heb ook zoveel vragen he als het je eerste is en er voor de rest met niemand bekends over wilt hebben gelukkig zijn jullie er :inlove:
Heel handig toch zo’n forum
:-* :-*
inderdaad super handig :thumbup:
Wat een leuke foto van Kevin daar zo op de dijk Jennifer…
Zo nou hier is het vandaag bewolkt en er waait een stevig windje. Het zal in huis alleen niet goed afkoelen denk ik want ik heb vanochtend alles in huis dichtgedaan omdat ik bang was dat het zou gaan regenen.
Verder zit ik weer lekker koel op mijn werk…
Wat was het gisteren warm! Alleen een beetje in de schaduw in de tuin gehangen en om 17.00 nog even een uurtje met Kian naar het zwembad. Maar ik klaag niet hoor, eindelijk eens een beetje mooie zomer
hier misschien iets wat wel makkelijk is, zo heb ik toen de tijd met kevin ook mijn eisprong berekend, en het was nog goed ook.
het geeft natuurlijk geen garantie, maar het is het proberen waard!
http://www.predictor.nl/content.asp?page=641
het is ook heel moeilijk om dit weer iets te doen hoor.
vandaag heb ik maar weer gewerkt, was blij dat ik weer weg kon.
is niet uit te houden bij oude mensjes thuis.
vandaag ga ik ook lekker weinig doen,
ga zo met kevin even lekker naar bed, hij heeft ook nog niet geslapen.
marion : hier staat er ook weer een klein windje, maar met af en toe toch een beetje zon.
is toch ook wel lekker, het is nooit goed in nederland, ik vind het wel lekker zo hoor.
noortje : succes met uitrekenen. die link is wat voor jou!
lizzy : leuk hoor een water gevecht haha, wat daarna komt meestal veel leuker.
het zou verboden moeten worden al dat zinloos geweld hahaha!
spannend dat je al zolang overtijd bent, ik zal voor je duimen.
anne-marie : er was niets met je tikken hoor haha!
maar altijd lekker toch? met deze warmte voel je het zo zitten!
fijne dag allemaal xx
deze is voor jou noortje :
Wat is je vruchtbare periode
Laatste menstruatie: 16 juli 2006
Cyclusduur: 28
Meest vruchtbare dag: 29 juli 2006
Eisprong dag: 30 juli 2006
Innesteldag: 4 augustus 2006
Positieve bloedtest mogelijk 9 augustus 2006
Positieve thuistest mogelijk 13 augustus 2006
Alle data zijn alleen indicatief, voor meer informatie kan je het beste je huisarts raadplegen.
@Jennifer wrote:
deze is voor jou noortje :
Wat is je vruchtbare periode
Laatste menstruatie: 16 juli 2006
Cyclusduur: 28
Meest vruchtbare dag: 29 juli 2006
Eisprong dag: 30 juli 2006
Innesteldag: 4 augustus 2006
Positieve bloedtest mogelijk 9 augustus 2006
Positieve thuistest mogelijk 13 augustus 2006
Alle data zijn alleen indicatief, voor meer informatie kan je het beste je huisarts raadplegen.
dank je wel
:inlove:
graag gedaan :mrgreen:
en nu heel veel plezier met klussen 8)
hallo dames, ik wil mij graag bij jullie aansluiten.
ik ben joyce 24 jaar en heb een dochter van ruim 13 maand.
vandaag(op hub zn verjaardag) hebben we de pil aan de kant gedaan en gaan nu voor een 2e kindje.
lijkt me gezellig om hier af en toe mee te kletsen :dance:
hopen dat het voor iedereen hier snel raak mag zijn.
liefs joyce
Welkom Joyce, hopelijk ben je snel zwanger :thumbup: :thumbup:
dank je wel, enne natuurlijk geldt dat voor jullie allemaal :-*
wat een prachtig kereltje heb jij trouwnes :inlove:
:oops: :oops: :oops: Thanks hij is ook nog eens een schatje van een menneke :inlove: :inlove: :inlove:
uhm is hij nog vrijgezel??? :lol: :lol: :inlove: