Wie gaan er in Juli 2006 voor???

Nou meiden, wij zijn er klaar voor, van ons mag er nu toch echt een tweede komen.



We zijn met anticonceptie gestopt en een dezer dagen is mijn eisprong, dus mss wel nog net in juni maar ik ga even uit van juli.



Wie doen er mee???

ik nog niet :mrgreen:

maar ik vind het wel hartstikke leuk dat jullie ervoor gaan!

succes!

Geweldig nieuws anne-marie! Maar helaas, wij beginnen over een maandje pas :wink: Dan mag bij mij het spiraaltje eruit! Veel succes met klussen!

He Jennifer das lang geleden, waar heb jij uitgehangen???

Overal en nergens :wink: Nee hoor, ik had er even geen zin in, heb het heel erg druk gehad, beetje rot tijden achter de rug. Het is nu weer allemaal een beetje rustig, en aangezien we weer voor een 2de gaan, was ik benieuwd of er misschien al Augustus stoppers waren. Dus vandaar, ik ga weer een beetje beginnen, op mijn gemakkie! :wink:

Hey Anne Marie!

Wat grappig zeg, eerst help je me bij de dreumessen (ben niet zo fanatieke schrijver maar lees wel vaak mee) en nu hier!!!



Wij twijfelden nog enorm over een tweede kindje, maar willen het stiekem toch wel. En ja, dan dus niet te lang tussen nr 1 en 2, dus wij hebben nu ook 'besloten’de 'rubbers’de deur uit te doen…



Altijd wel weer spannend hoor (klinkt net of ik dit voor de tigste keer doe, ha ha!)



Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en zo, bij de eerste was het na stoppen pil 7 maanden. En bij jullie?



Nou we spreken elkaar nog wel!

groeten

muts

He Muts, hoe is ie, jij gaat met mij bij de juli stoppers schrijven? Of bij schreef je al bij de juni stoppers???

Anne-Marie,



Vanwege mijn nieuwe baan, willen wij nog even wachten tot november/ december.

@Anne-marie wrote:

He Muts, hoe is ie, jij gaat met mij bij de juli stoppers schrijven? Of bij schreef je al bij de juni stoppers???




Wil wel met je schrijven hier bij juli stoppers hoor! Het is immers juli en hier is het nog lekker rustig (zal wel niet zo blijven…)



groeten

muts

Ik wil erg graag meetypen!!Wij zijn er ook weer helemaal klaar voor.

Zelf heb ik nog geen idee hoe mijn cyclus verloopt, dus dat moet ik even afwachten, maar weet wel dat alles weer van binnen kriebeld :mrgreen:

Nou, laat mij ook maar weer mee doen! Zijn er helemaal klaar voor! Dat waren wij al langer maar ja…eigenlijk al sinds juli 2005! Maar heb er 8 maanden over gedaan om zwanger te worden, en daarna een missed abortion gehad met 9 weken…Dus eigenlijk begin ik deze juli 2006 gewoon opnieuw!



Net als Michar weet ik nog niet hoe mijn cylcus verloopt, de laaste keren na mijn curretage liep die namelijk nog zijn eigen gangetje, maar deze keer loopt hij al weer beterder want ik zit nu op dag 26 of zo.



Maar eh…Leuk hoor Annemarie dat je er weer voor gaat! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent :-*



Groetjes, Eveline.

Juli 2006 stoppers!!!



Ik ben een juli 2005 stopper en ben nu inmiddels bijna 6 maanden zwanger. Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag raken.



:pray: :pray:

Leuk en ook een allemaal bekenden tot nu toe zo te zien, Muts, Michar, Eveline.



Misschien kan ik zoals ik bij meerdere topics zie een leuk plaatje knutselen, waarop onze namen en NOD datums etc vermeld staan./



Geef even de dag door wanneer je niet ongesteld wilt worden (heet toch NOD hier op KOK), dan ga ik een leuk lijstje maken.



Ik hoop dat het net zo snel gaat als de vorige keer, toen heb ik nog 2x gemenstrueerd, en was al aangeteld.

goed gelukt hoor dat lijstje!



Twee maanden? Dat is snel zeg, ik dus zoals gezegd 7 maanden maar wel na stoppen pil en die heb ik nu al lang niet meer.

Ga voor de vakantie wel iets halen om menstruatie uit te stellen, dus misschien moeten we nog ff wachten? Aan de andere kant is de kans dat het meteen raak is zo klein dat ik me daar denk ik weinig van ga aantrekken.



Meteen een twijfel erbij want hoe leuk ik het ook vind en Demi echt een brusje gun denk ik ook wel… waar begin ik aan? Het is toch allemaal goed zo? Moet je weer midden id nacht eruit enzo… (erg he?)

Nou ja, dat had ik met Demi ook en dat is ook allemaal goed gekomen, helemaal verliefd en nog steeds.



Ik denk stiekem al na over namen… hoe erg ben ik? Een jongensnaam is niet moeilijk want die hebben we nog 'over’een meisjes naam wordt moeilijker. Iets wat bij Demi past? En daar hebben we al zo moeilijk over gedaan… Suggesties zijn dus welkom!



Groeten!

muts

Hi hi dat heb ik ook hoor dat ik al een beetje mijmer over een naam!



Dat twijfelen, heb ik ook, maarja ik wil toch graag 2 kids, en dan beter nu dan pas over 4 jaar, dan ben je er helemaal uit.



Trouwens wij hebben aan Tijn echt een wondertje (volgens vriendinnen die ook kids hebben) hij is zo ontzettend makkelijk, slaapt goed, slaapt uit, eet goed, niet eenkennig, kan zichzelf goed vermaken, kortom heel relaxed. Dus ik ben al gewaarschuwd door verschillende vriendinnen, dat dat ons waarschijnlijk geen 2e keer is gegund.



Ik ga bij voorbaat al uit dat het zwaarder zal zijn, wat het zowiezo natuurlijk is omdat er al een rondloopt…



Muts, ik weet niet of je met je echt naam bekend wilt worden, vandaar dat ik in het lijstje je nickname heb gezet, geef je je NOD dag door en leeftijd dan kan ik het bijwerken.



Geld ook voor de anderen natuurlijk!

Ik ga toch nog een ander lijstje maken, ik ga knutselen!

NOD dag is over twee dagen dusss uhmmm 6 juli (denk ik hoor, moet ff afwachten is niet altijd helemaal precies zonder pil)

Leeftijd! Dat vraag je toch niet aan een dame! Ha ha, jawel hoor, ik ben 31 jaar jong…



Naam laat idd maar onder nickname staan, je weet nooit wie er mee leest… (paranoide?)



Demi is trouwens ook supermakkelijk hoor, vandaar dat ik denk… waar begin ik aan? Wij waren helemaal niet zo zeker voor een 2e maar we kennen onszelf en wsl gaat het er toch wel van komen. Dan idd maar liever nu zodat het verschil niet té groot wordt.



Groeten

muts

Ik pas het aan en ik heb een nieuw plaatje gemaakt. De foto is van mijn zwangere buik!!!

CREA BEA!



Van je vorige zwangere buik neem ik aan? (of heb ik iets gemist… :roll: :lol: )



Heel errug mooi, ook grappig dat het allemaal 2e kindjes zijn. Kunnen we de titel van het topic aan gaan passen… O nee das niet eerlijk natuurlijk



Ik ga naar bed



SU!

Muts

Hahaha de vorige buik inderdaad :wink: :wink:



Ik ga nog niet slapen hoor, heb het nog druk met 2 schilderijtjes, beter nu dan morgen overdag!

Wij gaan trouwens meestal pas rond middernacht naar bed!