Wie gaan er in Juli 2006 voor???

denk ik ook wel.... waar begin ik aan? Het is toch allemaal goed zo? Moet je weer midden id nacht eruit enzo... (erg he?)


Dat denk ik dus ook heel vaak :oops: Dacht ik zelfs toen ik weer terug zwanger was, en ik heb me daar na de missed abortion ook soms schuldig over gevoeld. Ik denk het nu vaak nog :oops: Máár gelukkig lees ik hier dat het vrij normaal is zo te denken....

Bij mijn zoontje was ik ook na 2 menstruaties zwanger. De vorige keer was ik pas na 8 maanden :shock: Ik hoop dat het nu ietsjes sneller is!

Mooi lijstje hoor Annemarie! Ik ben trouwens 30 jaar, en mijn NOD is onduidelijk nog na de curretage. Vandaag was dag 26 en dat was voorheen altijd mijn NOD dag. Vandaag dus niks gebeurd, dus ik neem aan dat ik nu een cylus van 27 of gewoon 28 dagen ga hebben. Of nog langer, dat kan ook natuurlijk. Ik ben dit keer niet zwanger want ik ben ongeduldig geweest en heb vorige week getest :oops: Die was negatief, en ik heb ook al een paar dagen menstruatie pijntjes dus het zit er (helaas) aan te komen.

Maar eh, ik ga even douchen!

Groetjes, Eveline.

He Eveline hoe is het nu op Mallorca, hier is het nu ook hot hot hot. We hebben in september weer 2 weken vakantie en misschien pakken we nog een weekje vliegen, misschien wel weer Mallorca…

Nu kan Tijn nog helemaal gratis hè, dus nog effe profiteren!



Ik ga je leeftijd vermelden en als NOD dag dan maar 6 juli doen??

Hoi!



Het is hier super, super heet…echt niet leuk meer! Als ik niet in het zwembad lig, dan douche ik mezelf wel 4 keer per dag :roll: Het is echt “te” heet. Je kunt s’avonds ook niet zonder airco slapen. Maar ik lees dat het in Nederland ook aardig heet is he! Dat benauwde weer uit Nederland is hier trouwens ook heel normaal hoor. Hier op Mallorca is een hele grote luchtvochtigheid en dan komt die benauwdheid dus. BAH!



Leuk dat je misschien weer terug komt in September. In september is het altijd nog super lekker weer. Wil je dan weer terug naar Cala D’or?



Tja, doe als NOD maar 6 juli. Ik hoop echt niet dat hij langer gaat zijn dan 28 dagen!



Groetjes, Eveline.

Anne marie, ik ben 27 jaar en ik durf mijn nod niet te zeggwn, wanr ik had altijd een cyclus van 34 dagen, maar he echt geen idee hoe het nou is.



Oh meiden, wat een warm weertje he!!

Ikke is al zo lekker bruin :thumbup:

Michar, leuk dat we weer samen schrijven hier he! Laten we hopen dat we beide meer geluk hebben deze keer!

@eveline wrote:





Leuk dat je misschien weer terug komt in September. In september is het altijd nog super lekker weer. Wil je dan weer terug naar Cala D’or?







Groetjes, Eveline.




Misschien nu naar Alcudia, daar zijn we geweest met de auto, vond ik ook erg leuk, en lekker vlak om te fietsen!!

Mocht je interesse hebben in Sa Coma, ( ligt in de buurt van Cala Millor en Porto Cristo ) én in een huurhuis, dan moet je het maar even laten weten. Ik ken namelijk veel mensen die hun vakantie huis verhuren. Dit is zeker een voordeel als je met meerdere mensen gaat. Nadeel is dat je zelf moet koken natuurlijk :roll:

Heb je enig idee wat daar de kosten van zouden zijn?

We gaan denk ik maar met zijn drieen!! Is Sa Coma ook redelijk toeristisch, met meer dan genoeg restaurantjes en een lekker strand. Heb je dan ook een zwembad erbij?

hey… dit ging toch over zwanger worden… nee hoor.

Begrijp dat jullie elkaar kennen?



Hmmm… lekker vakantie! Wij gaan over drie weken naar Spanje (inmiddels over 2,5 week) met moeder, tante, man en Demi.

Heb er super veel zin in!



Misschien kom ik wel zwanger terug?



Verder niet zoveel te melden eigenlijk… ben blij dat het zo meteen lekker gaat regenen (het onweert al een beetje hier)



groeten

muts

Hahaha ja wij kennen elkaar. Toen we in mei naar Mallorca zijn geweest heeft Eveline me veel tips gegeven, en stom toevallig heb ik haar zelfs gezien in Mallorca.

We gingen naar huis en vlak voordat we in het vliegtuig stapten tikte ze op mijn schouder en vroeg of ik Anne-marie was.



Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapstesten binnen gekregen. Ik heb ze online besteld, ze zijn van Mat Care. Heb ik de vorige keer ook gebruikt. Werken prima!

Hoi!



Ja, dat was wel heel toevallig he Annemarie! Als we elkaar nog een keer toevallig tegenkomen in het vliegtuig, dan vraag ik wel een plaatsje dicht bij jullie aan hoor! Kunnen we gezellig even kletsen :wink:



Ik heb nog eens na geteld in mijn agenda, en als ik uitga van een cyclus van 28 dagen ( heb eigenlijk altijd maar van 26 dgn gehad ) dan is mijn NOD vandaag. Máár ik heb als ongeduldige vorige week al een negatieve test in handen gehad, en vandaag weer een. Ben dus niet zwanger, maar ben ook nog niet ongesteld, en dat vind ik dus niet zo fijn. Na de curretage ( is nu 3 maanden geleden ) ben ik pas 2 keer ongesteld geweest en mijn cyclus loopt nog niet helemaal zoals het moet blijkbaar. Ik wil NU ongesteld worden :twisted: En volgende maand het liefst zwanger zijn :wink: Mijn NOD op het lijstje passen we wel aan waneer ik ongesteld wordt…



Ik zal trouwens eens na vragen hoe duur dat precies is. Ik weet wel dat alle huizen met zwembad zijn. Sa Coma is zeer toeristisch. Er zitten alleen wel heel veel duitsers. Het heeft een hele lange boulevard en een heel lang zandstrand. De winkeltjes liggen niet aan de boulevard, maar pal daarachter.Het is ook zeer vlak in deze buurt. Ik laat je wel iets weten oke?



Muts, waar gaan jullie heen in Spanje? Lekker vooruitzicht trouwens 8)



Annemarie schreef:

We gaan denk ik maar met zijn drieen!!


Of met zijn vieren natuurlijk :wink:

Ik ga hier weer even verder!

Groetjes, Eveline.

Ik hoor graag nog van je! Jammer dat de tests negatief zijn hopelijk volgende maand meer geluk!

meidenw ij gaan er deze maand ook echt voor mijn NOD is 20 juli en het word ons 2e kindje

@eveline wrote:



Muts, waar gaan jullie heen in Spanje? Lekker vooruitzicht trouwens 8)






Calafell de playa (ofzoiets) tussen Barcelona en Salou.
Ken je dit?

Kimmiej wil je ook je leeftijd nog doorgeven?? Vul ik dat ook in!

Kimmiej Welkom hier! Hoop voor je dat het snel raak is!



Muts, ik ken dat plaatsje niet! Nog nooit van gehoord :think: Maar ja ik woon dan natuurlijk ook op een eiland en heb met het vasteland van Spanje weinig te doen! Ik ken alleen Barcelona, en vanuit vroeger met vriendinnen op vakantie gaan; Lloret de mar en Calella… 8)



Groetjes, Eveline.

hey meiden,



Als ik ijn vertrouwde cyclus mag geloven, moet ik 14 juli ongesteld worden.

Dan moet ik ook voor controle naar het ziekenhuis, naar de gyn.

Ik ben er gewoon weer zo klaar voor, heb er weer zo’n zin in!!!



Verder eigenlijk weinig nieuws, ben veel buiten met dit mooie weer





kus

Muts, het is vandaag jou NOD dag! En…???



Mijn nieuwe NOD is overigens 2 augustus.(dat klinkt nog verweg :shock: )



Groetjes, Eveline.

17 jaar (bijna 18.)

ja… wel NOD dag maar nog geen red :twisted: :twisted: :twisted:

Kans dat ik zwanger ben is wel heeeeel klein, maar 1 keer geklust en met condoom… Maar mijn cyclus is ook niet super regelmatig, heb verder ook geen rare dingen (vorige keer waren mijn OO enorm pijnlijk meteen…) dus trek nog maar geen conclusies!



groeten

muts