Wie gaan er in Juli 2006 voor???

o muts we wachten gewoon af

ha, daar waren ze vanochtend, dus toch…

ojee jammer maarja je zei zelf al dat je weinig geklust had en nog met condoom ook

hop naar de volgende ronde

welja, hebben geen haast ofzo. Vorige week zondag pas besloten tot deze actie, dus…

oo nouja is pas de eerste maandjoh :slight_smile:





wij klussen op het moment ook niet veel

heb er geen zinin voel me totaal niet in me hum

He Kimmiejj, ik zag dat je nog zo jong bent! Misschien een brutale vraag hoor maar was Damian gepland, ben benieuwd naar je verhaal :oops: :oops:

Ikzelf was namelijk pas heel laat aan kinderen toe. Zelfs tot op het moment dat ik werkelijk zwanger was, dacht ik vaak genoeg “ojee waar ben ik aan begonnen”.



Sorry als ik zomaar met deze deur in huis val, als je het niet wilt vertellen ook prima natuurlijk!!

ja damian was gepland ja

Mensen zullen dat vast raar vinden,maar het is echt zo

we hebben namelijk 9 maanden voor hem geklust

Tja als je er aan toe bent dan moet je je door niemand tegen laten houden denk ik…maar er zullen vast weleens bedenkelijke gezichten zijn getrokken, of valt het mee?



Hoe oud was je dan toen je zwanger raakte? Ik weet ook niet of je in een grote stad woont ofzo, want ik woon bijvoorbeeld in een klein gehucht…waar laatst ook een jongen en een meisje zijn getrouwd, die waren 17 en 18, en zij was zwanger…tja en dan gaat dat bij ons in het dorp nogal snel rond…en niet altijd positief. Best l**ig want wie weet is dat ook gewoon allemaal gepland. Ach ja mensen moeten toch altijd wat te kletsen hebben hè :roll: Ik zal daar zelf ook vast weleens aan mee hebben gedaan :oops:



Dan is je moeder ook vast een heel jonge oma :wink:

nou wij gaan er ook voor ,dus flink aan de klus!

6 juli is bij ons de pil in het vergeet hoekje gegooit ,en nu maar afwachten he… :slight_smile: o en voor de nieuwschierigen onder ons…ik ben 26 en onze zoon is 4 en een half en we zijn 4 augustus alweer 6 jaar getrouwd dus ook jong en alles in een sneltreinvaart(al gaat dus een tweede zwangerschap met het boemeltreintje :lol: )



heel veel klusplezier iedereen ,groetjes sanne

hoi hoi



ik meld me hier ook aan.

ik ben lizzy en ik ben 25 jaar

7,5 maand geleden is onze zoon geboren en we willen gaan voor een brusje.

toen senna 6 maanden was hadden we er vaak over alleen ik had steeds een beetje twijfels.

maar nu gaan we het gewoon weer proberen dus hup de ballonnen weg.



ik wordt maar 1 keer in de 2 maanden ongi en dat is best lastig om te weten of ik nou zwanger ben of niet.



ik wens iedereen veel succes en klusplezier



:-* lizzy

als ik het goed heb is mijn nod dag 18 juli

de eerste dag van mijn laatste ongi was 18 mei

leuk he liz… en nou maar hopen dat we ook een keertje samen zwanger kunnen zijn ,dat lijkt me zoooooooo leuk!

ja dat lijkt me ook geweldig maar dan moet je niet verhuizen :frowning: iedere geval niet te ver

nou dat zal dan toch pas na een zwangerschap wezen want ik zie verhuizen tijdens echt niet zitten! dus wees gerust we blijven nog wel ffies plakken!

gelukkig :mrgreen: hahaha dan moeten we volgende maandag nog ff genieten van 2 kids om daar mee te zwemmen misschien gaat het volgend jaar heel anders 4 kids :doh: :mrgreen:

Welkom Lizzy en Jacsansil! Ik hoop dat het snel raak mag zijn!



Als ik het zo ( zonder terug te lezen ) goed heb, zijn we allemaal al mama he?



Verder geen nieuws hier. Menstruatie loopt raar. Ben woensdag nacht ongesteld geworden en nu ( zondag ) lijkt hij alweer voorbij te zijn! Verder heb ik op het internet 10 vruchtbaarheids testen én 10 zwangerschap testen gekocht :shock: voor 30 euro. Ik hoop dat ze sowieso aankomen en als ik ze dan heb, dat ze dan functioneren!



Groetjes, Eveline.

ïk ben de san in het jacsansil gedeelte hoor hahaha en ja wij hebben inderdaad al 1 knul van dik 4 jaar :inlove:

Hey,



Ik meld me ook aan. Wij zijn deze maand gestopt met anticonceptie en gaan voor ons eerste kindje!

Ik ben (sinds eergister) 32. Was afgelopen week ook al weer 10 jaar getrouwd.



edit: nu nog even een mooie avatar…

Ik geloof dat ik me (schoorvoetend) ook aanmeld. Na lang twijfelen (en nog wel een beetje hoor) zijn we er nu (bijna) zeker van dat we een brusje voor Kian willen.



Ik ben Marion, wordt 15 juli 35 jaar en heb dus een zoon van 7 november 2004.



Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden en heb meestal een cyclus van rond de 28 dagen. Mijn volgende NOD is dus rond 2 augustus…

He Marion alweer een bekende die mee doet, leuk…spannend hè!

Ik ga je toevoegen!