Wie gaan er in Juli 2006 voor???

Voor alle nieuwe meiden, HALLO!!!

Gezellig met zijn allen kleppen :thumbup:



Ik ben gisteren sinds zeer lange tijd ongesteld geworden, pfffff wat een buikpijn.

Maar goed, dan heb ik dat straks maar gehad :mrgreen:

Hoop het iig niet te vaak meer te worden.

Goh meiden, als we allemaal nou een beetje snel zwanger worden, hoor je mij niet klagen.



Tot snel, ik zal ff mijn konijnenhok verven.

En aangezien het mooi weer is, hoop ik het hok vandaag klaar te krijgen.

En dat mijn konijn snel jongen heeft :mrgreen:



Kusje :-*

Wordt je maar zo weinig ongesteld dan Michar? En is het konijnenhok mooi geworden?



Dank Annemarie voor het toevoegen. Ik hoop dat je snel een geboorteschilderijtje voor mij moet maken :wink: , alhoewel misschien ben je dan zelf wel even uit de running ivm met je bevalling hahaha zou grappig zijn.

Tja wie weet :smiley:



Ik heb trouwens dankzij de schilderijtjes voor je werk al meer opdrachten gekregen, van vrienden en kennissen van je collega’s :wink:

:thumbup: zo hoort het! Ze zijn ook fantastisch.

Anne-marie ik heb even op je site gekeken en ze zijn echt leuk!! :thumbup:



wat voor kleur heb je de konijnenhok geschilderd? wij hebben ook 2 konijnen maar wel allebei dames :smiley:



vandaag heb ik een moedervlek op mijn buik weg laten halen hij was zo groot en de kleur veranderde ook nu begint de verdoving uit te werken voelt niet echt fijn :frowning:



leuk dat er steeds meer aanmeldingen zijn vorige week deden we voor het eerst zonder voorboudsdingen en nu heb ik steeds zal ik al zwanger zijn of niet tuurlijk kan het haast nog niet omdat het te snel is maar elke keer als ik me een beetje raar voel denk ik nou :oops:



ach de twijfels van wel of niet komen er weer aan ik probeer zo nuchter mogelijk mee om te gaan maar vind het wel spannend

@Anne-marie wrote:

Tja als je er aan toe bent dan moet je je door niemand tegen laten houden denk ik…maar er zullen vast weleens bedenkelijke gezichten zijn getrokken, of valt het mee?



Hoe oud was je dan toen je zwanger raakte? Ik weet ook niet of je in een grote stad woont ofzo, want ik woon bijvoorbeeld in een klein gehucht…waar laatst ook een jongen en een meisje zijn getrouwd, die waren 17 en 18, en zij was zwanger…tja en dan gaat dat bij ons in het dorp nogal snel rond…en niet altijd positief. Best l**ig want wie weet is dat ook gewoon allemaal gepland. Ach ja mensen moeten toch altijd wat te kletsen hebben hè :roll: Ik zal daar zelf ook vast weleens aan mee hebben gedaan :oops:



Dan is je moeder ook vast een heel jonge oma :wink:


sja wij wonen ook in een klein gehucht en hier is het ook zo geweest hoor.dat iedreen me raar aan keek,als ik trots met me dikke trommel liep,Maarja ik had er voor gekozen,ik moet er voor zorgen niet andere mensen he :wink:

@kimmiejj wrote:

,Maarja ik had er voor gekozen,ik moet er voor zorgen niet andere mensen he :wink:
:thumbup:

ik heb het gehad omdat mijn vriend 16 jaar ouder is dan ik als je even niet in een normaal plaatje past word er al gauw geroddeld



maar dat doe ik ook zelfs als iemand ook een oudere partner heeft denk ik ook ja hoor :mrgreen:

Marion en Gerrdiwen, Welkom!



Heb weinig te melden vandaag. Ben gaan shoppen met mama en zus. Heb een jurk gekocht. Maar aagezien mijn zus hem niet leuk vond, en toen ik hem thuis aan mijn man liet zien, hij hem ook afgrijselijk vond, breng ik hem morgen maar terug…



Verder hoop ik morgen vroeg ook mijn internet koopjes te ontvangen :mrgreen:



Groetjes, Eveline.

We hebben een vakantie geboekt voor maar 29 euro pp. Naar Fuengirola aan de Costa del Sol, kijk ook in dit topic, waar ik ieders mening vroeg. Ik ben zeer benieuwd wat het is!!!



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=23209

zo dat is lekker goedkoop wou dat wij dat ook konden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tis natuurlijk wel een klein risico dat het soort van “oplichting” is, maar op zich denk ik dat het wel goed zit!!!

Gedurfd hoor Annemarie, ik zou het toch geloof ik niet doen. Maar aan de andere kant, net wat je zegt, als het niks blijkt te zijn zoek je daar gewoon zelf een hoteletje.



Mm Lizzy, vervelend dat het pijnlijk werd. Ik heb 2 jaar geleden ook moedervlekken laten weghalen (je ziet nog steeds de littekens als je bruin wordt) maar daar heb ik helemaal geen last van gehad gelukkig.

gisteravond ongi geworden ,maar wauw… het stroomt eruit das heel lang geleden voor mij,met de pil was het normaal altijd maar een klein beetje dus ik hoop dat dit snel weer stopt… :cry:

ik ben dus vandaag echt in een rothumeur :evil: en ik heb ook nog koppijn …



zo ff van me afgezeurd … dat lucht op…

Tja San dat heb ik inderdaad ook sinds de geboorte van Kian en nadat ik gestopt was met de borstvoeding. De eerste twee dagen zijn echt net zo heftig als vroeger mijn hele periode :shock:

Succes vandaag :wink:

thanks :roll: leuk vooruitzicht… nee hoor grapje ik kom er wel weer door ik heb net heerlijk ffies een uurtje geslapen(sil is aan het overblijven) en nu gaat het wel weer met het humeur en de hoofdpijn…

en zo rol ik wel weer door de dag heen :wink:

Succes San met de :twisted: Ik hoop dat de kwaaltjes snel weer weg zijn, en dat het voorlopig de laatste keer was…



Annemarie, ik begrijp dat je niet naar Mallorca komt! Jammer! Maar het klinkt wel heel aanlokkelijk daar! 8)



Ik ga, want krijg visite!



Eveline.

hoe gaat ie san? berg chocolade doet wonderen :wink: :mrgreen:

Nee dit jaar niet meer, maar we gaan er denk ik nog weleens terug…vind het heel geschikt voor kleine kinderen 8) 8)

zo wij zijn ook gestopt



ik heb gisteren 11 07 06 me laatste pil ingenomen nu maar eens kijken hoe en wat

ik krijg nu as zaterdag me ongi op bezoek en dan maar kijken wanneer we moeten klussen als ik het goed heb is dat tussen de 26 en 30 ste mog ik het fout hebben dan hoor ik graag



onze eerst ronde voor de eerste

Hey!



Ik heb mijn laatste pilletje op 30 juni 2006 geslikt…

Dan ben ik ook een Juli-stopper, toch?

Wij doen eerst een maandje rustig aan en dan

geven wij er gas op!



Friemeltje