Wie gaan er in Juli 2006 voor???

Welkom allemaal!

Als de "nieuwkomers ook nog even hun leeftijden doorgeven dan kan ik het lijstje bijwerken…Als jullie dat willen tenminste :mrgreen:

ff voor liz… ik lust geen chocola…

en hoehet nu gaat, ik ben ontzeeeeeeettend emo. ik heb de halve dag gejankt :cry: en gemopperd (ook op mijn werk :shock: ) ik moest vanalles regelen voor de lening van de auto ,en ik kan je wel vertellen dat doe ik nooooooit weer als ik ongi ben.

ik riep al heel hard: bestaat er geen automakelaar! want ik weet het ffies allemaal niet meer,en wat blijkt die bestaat ook nog hahahaha :mrgreen:

en sil is zoooo lief voor mij :inlove: hij zegt vanmiddag : mama… moet ik even een kruikje maken voor je buik ? dan gaat de bloed ook wel weg… het is ook zooooooooooooooo"n skattie!

oohh meis bel dan even!!! voortaan als je weer een huilmoment hebt dan heb je mijn telefoonnr oke!!!

ajoh lizje, als ik in zo’n bui ben wil je mij echt niet kennen hoor :wink:

jacco(voor de andere lezers ,mijn man) zei al huh… weet je zeker dat het je ongi is ? ben je niet al zwanger? hahahahaha

nou dat was wel heeeeeel snel geweest he dat kan helemaal niet(jacco denkt dat superzaad heeft ofzo hahaha)

maargoed de bui is over en ik heb heerlijk geslapen,dus ik ben weer my happy self!

Noortje en Friemeltje welkom!

jacco denkt dat superzaad heeft ofzo hahaha)

Hahaha dat denkt Marcel ook altijd! Nou we zullen zien........

Eigenlijk moeten we natuurlijk rond september zwanger worden want dan heb je lekker het voorjaar en de zomer zwangerschapsverlof :wink:

Gisteren naar de fotograaf geweest omdat mijn moeder graag een foto van haar kleinkinderen voor haar verjaardag wil hebben. Mijn zusje heeft drie kids (7, 5 en 1,5). Die twee kleintjes moesten op een stoeltje zitten en net als de een zat dan liep de ander weer weg :roll:. Ben benieuwd of er een leuke foto bij zit........

ben ok benieuwd ja als kindje stil moeten zitten of moete nblijven zitten doen ze het niet

nou word spannend nog een week en dan me NOD

wel erg leuk zo’n foto met de kids hopelijk zijn ze goed gelukt

spannend he ik denk dat we de zelfde nod hebben kimmiejj over 7 dagen is de 19 dat is ook mijn dag :slight_smile:

trouwens san ik denk dat zwemmen maandag niets wordt aangezien omdat de plek waar de moedervlek was nog niet genezen is ik bel je zo nog wel even

hahahaha dat is toevallig tot zo san!!!

hihih… :mrgreen: en geen mns hier weet wat er aan de hand was :smiley:

nee dat is ook wat moois…

Waar kennen jullie elkaar van?

Ja bekenden van elkaar :?:

wij zijn al 5 jaar beste vriendinnen :smiley: en toevallig gaan we tegelijk voor een tweede ik begon er al steeds over en toen belde san laatst en die zei wij gaan ook voor een tweede :mrgreen:

dus heb ik tegen haar gezegd dat er een geweldige forum is waar ik al een tijdje mee tik dus vandaar

dus we hopen dat we tegelijk zwanger worden

maar als dat niet gebeurd vind ik ook niet zo erg maar het zou wel heel leuk zijn

en met dat liz haar berichtje tikte ,belde ik haar net dat ik ff kwam koffie(ijsthee) leuten,dus dat was er aan de hand hahaha

leuk zeg

pff ik ben nu al ongeduldig ik wil ZWANGER ZIJN!!!

sorry dames :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

hahha erg he als je er eenmaal weer mee bezig bent denk je het schiet ook niet op :mrgreen:

Ik zou vandaag mijn NOD dag hebben, maar nog niets…Ik denk ook de hele tijd zou het nu al???

Ik wacht nog af tot zaterdag en als ik dan nog geen :evil: :evil: heb dan ga ik testen :pray:

Wauw Annemarie dat zou wel erg snel zijn (en geweldig natuurlijk). Haha ik zou vandaag gelijk al testen, ik heb nooit geduld om op dingen te wachten.

@Anne-marie wrote:

Welkom allemaal!

Als de "nieuwkomers ook nog even hun leeftijden doorgeven dan kan ik het lijstje bijwerken…Als jullie dat willen tenminste :mrgreen:

tuurlijk doe ik dat even

30 jaartjes jong :dance:

Volgens mij is het toch nog gekomen :evil: , alleen het is niet echt bloed, maar beetje bruinsig, sorry hoor klink nogal smerig…toch nog eventjes aankijken, of het doorzet!

Morgen gaan we uit eten met de buren, mijn buurvrouw had voorgesteld om te rijden zodat ik een wijntje kon nemen…

En ik houd heel erg van carpaccio, dus als het zo blijft ga ik toch voor de zekerheid maar testen.

De vorige keer was het ook de 2e ronde al gelukt :wink: :wink:

ben benieuwd ann spannend