Oh Anne Marie! Dat zou echt wel vlotjes zijn zeg!
Ik duim voor je :thumbup:
Hier niet zo veel spannends. Er wordt bij ons een nieuwe tuin aangelegd en het uitzicht is prima (de tuinman is namelijk nogal een stuk :oops: )
Verder gaat Demi morgen en overmorgen mee kamperen met oma en haar twee neefjes dus een vrij weekend voor ons!
Best lekker, maar ik weet zeker dat ik blij ben als ze zondagavond weer thuis is! Verder hebben we nu vakantie en vertrekken we volgende week zaterdag naar Spanje! Joepie!
succes allemaal!
groeten
muts
En waar gaat de reis heen naar Spanje, welke plaats???
Ben toch wel ongesteld geworden :evil: :evil: Volgende keer beter :thumbup:
joehooooooooooooooooooo! ik is blij!!! we hebben weeeeeer eeen autoooooo!!!
zo dat wilde ik ff kwijt…
Sanne, gefeliciteerd met je auto! Wat voor een hebben jullie?
Annemarie, jammer! Volgende keer beter. Hoe lang is je cyclus nu eigenlijk?
hey san wat goed dan heb ik jullie gisteren zien rijden in ruinerwold rond 16:30 uur ik zag alleen niet dat je er al een zwaailicht op had :mrgreen:
oohh jammer anne-marie
ik ben sinds gisteren zo misselijk we hadden een teamuitje van mijn vriends werk maar we zijn eerst maar even langs een supermarkt gereden voor rennies maar ja of dat wat betekend het kan zo zijn dat ik wat verkeerds heb gegeten.
ik ga even bank hangen kom net terug van mijn werk ppfff van 8:00 tot 21:00 gewerkt
He vervelend Lizzy, maar misschien is het wel een goed teken :dance:
Mijn cyclus is 28 dagen, dus dat is wel okee.
Wil morgen het liefst effe zwemmen, maar ik ben niet zo van de tampons, en jullie???
wahahaha nee hoor liz ,het was niet die ouwe lullebak waar we in ruinerwold mee reden ,die is van mijn schoonouders
we hebben een renault kangoo gekocht, een heerlijke RUIME gezinsauto
1300 liter laadruimte als de bank plat is 700 liter laadruimte als de achterbank omhoog is, enne… er passen wel 3 kindjes in hahahahaha,ik weet niet wat die man van mij van plan is hoor :mrgreen:
oja en wij zijn natuurlijk vrouwen dus de kleur is heeeeeeel belangrijk ! de kleur is …azuur… een beetje blauw groenig…mmmmmmmmm…vind ik niet echt geweldig …but ho cares, we kunnen vanaf woensdag weer rijden!
Ik ben een juli-2005 stopper geweest (officieel pas gaan klussen in november 2005, maar ja)!
En ik wil jullie heel veel succes wensen meiden!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoi!
Spannend hoor die misselijkheid!
Annemarie, toch mooi die cylcus van 28 dagen. Ik dacht dat hij langer was, omdat je overtijd was. Was dat niet zo dan? Even over de tampons…De eerste dag van de menstruatie heb ik altijd het liefste een maandverbandje in, daarna toch echt tampons.
Eveline.
stiekem dank je wel en jij ook succes met de bevalling
oohh sanne ik dacht al wat een rare auto
annemarie ik gebruik ook geen tapons vind ze vreselijk zitten
ik gebruik die tampon raketten( je weet wel met zo"n inbreng geval) en die voel je echt niet zitten hoor,als je de tampon voelt ,zit ie niet diep genoeg.
jak wat een onderwerp hahahaha maarja het hoort erbij he :mrgreen:
We gaan zo toch echt zwemmen, dus die tampon moet erin :mrgreen: :mrgreen:
Nou maar hopen dat het niet gaat “lekken”.
En ja mijn cyclus is volgens mij wel 28 dagen, maar ik wist niet meer exact wanneer mijn laatste mensturatie was, maar volgens mij was dat ook op een vrijdag…
ik ben altijd bang dat de tapon er niet meer uit wil ofzow :oops:
annemarie veel plezier met zwemmen
@Anne-marie wrote:
En waar gaat de reis heen naar Spanje, welke plaats???
Playa de Callafel, tussen Barcelona en Salou, een groot huis gehuurd met zwembad, dichtbij zee en met wasmachine én afwasmachine, dus alle primaire levensbehoeftes… ha ha!
Jammer Annemarie dat het niet raak was, volgende keer beter!
Ik ben trouwens ook niet zo van de tampons, maar soms moet het wel natuurlijk hé?
Veel plezier met zwemmen, wij genieten van een Demi-loos weekend (zal best blij als ze er weer is maar dit is toch ook wel weer een keer lekker!)
ik gebruik altijd alleen maar tampons hou niet van maandverband
Nou meiden we hebben heerlijk gezwommen en gezont 8) 8)
En de tampon heb ik niet gevoeld, ik had dat vroeger weleens gedaan, maar meestal ging ik gewoon niet zwemmen als in ongesteld was.
Het indoen vind ik niet zo erg maar er uittrekken :shifty: :shifty: Vind ik elke keer minder…maarja op deze manier kan je wel naar het zwembad toe!!!
Nou Muts fijne vakantie dan maar, geniet ervan…Wij hadden gisteren een Tijn-loze avond…zijn uit eten geweest…lekker
mmmm…tja… er bestaat geen uitrop geval geloof ik(kunnen ze er aan de top geen stuwraketje inbouwen ofzo? :mrgreen:
een inbreng raket met stuwraket voor het makkelijk verwijderen van ene tampon ,geweldige uitvinding ,ik ga patent aanvragen!
ik heb de vraag ook bij de topic mama vragen neer gezet maar weten jullie misschien wat de Gemiddelde duur van cyclus is als je 1 keer in de 2 maanden ongi word
ik heb 56 dagen gerekend maar euuh :doh: ik denk niet dat dat goed is maar ik heb mijn banner zo wel ingesteld maar misschien ben ik dan overtijd
alvast bedankt :-*
ik snap er geen fluit van :doh: ik heb net even een op een vruchtbaarheidskalender van babybrabbel 2 keer 28 dagen geteld
ik begon vanaf 18 mei te tellen omdat dat mijn eerste dag van mijn ongi was en blijkt dat ik na 2 keer 28 dagen 13 juli ongi moest worden en dat betekend dat ik nu overtijd ben :doh:
wat zouden jullie doen morgen testen of nog even wachten?