Wie gaan er in Juli 2006 voor???

Testen!!! Ik heb alvast een voorraadje thuis liggen. Heb ik via internet besteld

http://www.zwangerschapstest.nu

he liz, spannend joh!

ik zou gewoon gaan testen je weet maar nooit! :pray:

ik ga vandaag een test halen en ik test morgen want ik heb mijn ochtendurine niet opgevangen :oops:

Bij de tests die ik heb hoef je niet perse ochtend-urine te gebruiken :!:

Volgens mij is dat achterhaald, de testen zijn tegenwoordig zo sterk dat ze zelfs 4 dagen voor de te verwachten menstruatie al gebruikt kunnen worden :!: :!:

Dus je zou vanmiddag al kunnen testen :wink:

haha nou dan ga ik straks als senna wakkeris een test halen en testen ik ga straks ook varen met senna op de boot waar ik op werk en anders test ik vanavond wel

ik durf eigenlijk niet zo goed te testen stel je voor het is te vroeg ik had het toen voordat ik senna had ook elke keer dat ik ging testen een dag later werd ik ongi

en als ik nu zwanger ben was het 1 keer raak :doh: bij senna duurde het langer dan een jaar vind het echt spannend

liz ga nou testen wij zijn nieuwschierig!!! :pray: :shifty:

nou kom op testen!!!

nog 3 dagen mijn NOD!!!1

ben wel misselijk hoor bah :?

:lol: ik ga morgenochtend testen ben zo straks even na de apotheek gefietst en die zei nog tegen mij zonder dat ik het vroeg wel met ochtendurine doen hoor

dus ik ga het morgenochtend doen hoewel ik nu op ben van de zenuwen

oke ok eik kon het dus niet laten en heb getest negatief :frowning: als ik over een paar dagen nog steeds niet ongi ben ga ik het met ochtendurine doen

he liz ,balen… maarja je zegt zelf al dat was ook wel heeeeeel snel geweest…

nou ik heb ook weer wat hoor… ik heb gordelroos op mijn been, het doet me zooooooooo zeer dat ik er gewoon ziek van ben… :cry:

ik ga ffies op de bank en dan maar weer proberen te slapen (mijn been staat in de fik , dus ik weet niet of het gaat lukken)

en morgen werken… ik weet het nog niet hoor ik kijk wel hoe ik me voel :?

o liz balen,naja kom op je ben no gniet ongie hoor :dance:

Breekt in

Anne-marie…Leuk dat jullie er weer voor gaan…Veel succes, voor de rest van de dames natuurlijk ook…

Breekt uit

Hey meiden, ik heb weer heel wat gemist hiero :wall:

Spanned spannend.

Wat betreft de tampons?

Nou ik haat die dingen, gebruik ze alleen als het ECHT nodig is :mrgreen:

Ik ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld wordt, ben het net geweest, maar hoop dat alles snel weer op de rit is.

Ik kan ook niet wachten tot het zover is, ik wil zo graag nog een kindje haha.

Nou ik zal ff verder lezen op kok en dan op bedje.

Kus voor jullie :-*

hihihi … ik heb net de dokter gebeld of we nog wel mogen klussen ,ivm mijn gordelroos… :oops:

enne… dat mag gewoon! want tja dat moet vooral nou gewoon doorgaan he :mrgreen:

Balen zeg Sanne gordelroos maar goed het klussen mag dus gewoon doorgaan :stuck_out_tongue:

Pff spannend Lizzy.

Tampons…ik gebruik overdag altijd tampons. Ik heb altijd het idee dat maandverband zo ruikt…en bovendien ben ik dan ook bang dat het gaat lekken naast het verband ofzo… 'S-nachts gebruik ik wel maandverband omdat ik het toch geen lekker idee vind om 8 uur met een tampon in te liggen.

Ik ben zaterdag 35 geworden en mijn streven is om ook nog voor mijn 36ste ons 2de kindje te krijgen :smiley: (als alles goed gaat en de natuur het zo wil…).

Was best gezellig, we hebben met de hele familie in de tuin ge-bbq-ed.

Zondag heerlijk aan het water gezeten met wat vrienden. Kian heeft zich opperbest vermaakt met modderzand en water…

Nou ik ga maar weer eens aan het werk :oops:

zo gelukkig mag je nog gewoon klussen want dat moet idd doorgaan ja hihi

hier gebeurd het om de dag!of ik nou zin heb of niet!

majaaaaaaaaa donderdag me nod !!!duimen jullie voor me :pray:

WE GAAN ERVOOR!!!

Mark heeft gister het verlossende woordje JA gezegt! Morgen-ochtend om 8:40 gaat mijn spiraaltje eruit.

Kan het nog steeds niet geloven haha!

Jaaa weer een erbij!!!

welkom jennifer!!!

Hi Jennifer welkom hier!

Ik zie dat jullie 21 september 2007 gaan trouwen! Je mag dus wel zorgen dat je snel zwanger wordt zodat je niet met je bolle buik in je bruidsjurk hoeft :stuck_out_tongue: (en omdat je dan 2 bruidskindjes hebt dan natuurlijk…)

Ik hoop dat het snel gaat gebeuren! Volgens mij gaan we niet echt meer trouwen hoor, misschien nog een jaartje wachten … We zullen zien! Vanaf morgen wil ik ook gelijk stoppen met roken. Vandaag nog even wel, als het ding eruit is niet meer! Ik hoop dat het gaat lukken! Zie jullie later weer eventjes! Zal ik me ook eventjes voorstellen… xxx