Ik ben nu voor de eerste keer na het stoppen van de pil na 25 dagen ongesteld geworden…Aangezien wij het eerst een maandje rustig aan zouden doen gaan we nu de eerste ronde in…
Die buikpijn…die heb ik al die jaren absoluut niet gemist…bah…
Friemeltje
we zijn weer thuis van het weekendje camping!
nog 1 week werken en dan lekker vakantie!
welkom terug jacsansil, heb je het naar je zin gehad??
friemel spannend hoor, hoop dat het snel zal gaan.
dat wordt dus lekker klussen, met zijn 2tjes …
en ik heb die ongesteld ook niet echt gemist hahahaha …
Jennifer hebben jullie nu een vogeltje?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we hebben een mooi groen parkietje gekocht …
hij zit al heel de dag op de bodem van zijn kooitje, maar het is even wennen, denk ik dan maar :think:
we hebben vandaag ook piet begraven, in ons voortuintje!!
heb trouwens al een foto’tje gemaakt, maar die doe ik morgen even posten
leuk man een parkietje! ik vind ze zooooo gezellig, je kan ze leren praten he wist je dat?
o enne… we hebben het heerlijk gehad hoor het weekend lekker koel in de bossen dus van het klussen kwam ook weer wat hahaha :mrgreen:
hoe heet je parkietje?
hey san ga je trouwens nog een keer opeen donderdag op de rommelmarkt staan met sil? dan kom ik kijken
nee wist dat niet, maar we zullen wel zien…
en hij heet piet 2 hahahahha!
fijn dat jullie weer lekker konden klussen san, dat moet natuurlijk ook gebeuren he??
ik moet zo voor een uurtje werken, ik denk dat ik even wat boodschappen moet doen…
vannacht zo rot geslapen, de poezen waren aan het mauwen, en kevin lag steeds te woelen.
en hij kwam steeds zijn bedje uit, en kwam toen steeds bij ons liggen.
dus bijna geen oog dicht gedaan.
maarja we gaan er maar weer tegenaan …
fijne dag allemaal xx
zooooooooo, wel 3x steeds gebruikt in één zin hahaha!!
2 zinnen dan :roll:
zo onze klus periode zit erop :oops: maar ja we blijven gewoon door klusseb hoor :oops: :oops: voel me net weer een pubber :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@lizzy wrote:
hoe heet je parkietje?
hey san ga je trouwens nog een keer opeen donderdag op de rommelmarkt staan met sil? dan kom ik kijken
sil gaat wel waarschijnlijk nog een keer zitten , maar dan met een vriendje waar hij dan ook logeert omdat wij eigenlijk de drie weken van de vakantie alleen in het weekend thuis zullen zijn…kom je ook nog een nachtje logeren op de camping? dat lijkt mij wel gezellig!
zeg het maar hoor jac komt je wel halen dan…
Zo meiden weer een beetje afgekoeld. Hoorde op de radio dat het in Limburg en Drente flink tekeer was gegaan. Nou hier heeft het wel geregend maar geen ontzettende hoeveelheden.
Ik was het hele weekend zooooo ontzettend moe!!! En ik heb ook al een hele week hoofdpijn. Pfff hoop dat het snel weer over is… Niet veel uitgevoerd dus dit weekend. Bij mijn schoonouders langs geweest en zondag het huis even doorgewerkt en that’s it.
Goh jammer Puk dat je maar 1 account mag hebben. Maar ik snap heel goed hoor dat je niet onder je eigen naam wilt, we zien je wel weer verschijnen als het zover is…
Hai,
Omdat we afgelopen weekend zijn gestopt met de pil, kom ik hier ook maar eens kijken.
Het klopt dat je maar 1 gebruikersnaam per computer mag hebben. Daarom heb ik mijn oude gebruikersnaam maar laten vallen. Daar schreef ik toch al niet veel meer mee…
O, ja. Ik ben 28 en wanneer mijn NOD dag is weet ik niet omdat we net gestopt zijn :lol: . We doen het gewoon rustig aan en zien wel hoe het allemaal komt. Bij de eerste waren we bij de 1e ronde al zwanger, maar daar ga ik nu echt niet vanuit.
marion : heel veel beterschap met je hoofdpijn!
hier is het trouwens ook niet echt tekeer gegaan hoor, alleen een hoop regen, maar was snel weer over …
secreetje : welkom hier, hoop dat je het naar je zin zult hebben.
heb je misschien ook nog een andere naam?
vind het raar als ik je secreet moet noemen hahahahha :roll:
nou je bent nog net een juli stopper, heel veel klus plezier …
Ik zat me trouwens te bedenken dat Annemarie nog vroeg om iets over onszelf te vertellen, nou hierbij:
Ik ben Marion, 35 jaar. Ik woon samen met Marcel, Kian (onze zoon), onze twee katten en een hond samen in Krommenie. We wonen hier in september een jaar nadat we heel lang in Amsterdam hebben gewoond maar toen we een huis met tuin konden krijgen was de keuze snel gemaakt. Ik werk sinds een jaar bij De Brauw Blackstone Westbroek (een groot advocatenkantoor) als HR Assistant.
Ik werk 4 dagen per week en dan gaat Kian naar Patricia (zij is onze gastouder en een echte schat).
Marcel doet nu via uitzendburo’s verschillende dingetjes en is ondertussen op zoek naar een vaste baan.
We hebben heel veel tegenslagen gekend maar sinds een jaar gaat alles fantastisch (in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk, maar op het gebied van gelukkig zijn met elkaar zeker)
Zo dat was zo ongeveer wel wat mij betreft.
noortje : leuk toch al dat klussen??
die van ons begint vanaf vanavond hihihihi …
en dan 3 augustus is mijn vruchtbaarste dag, we gaan het gewoon extra veel doen :mrgreen:
marion : klinkt goed allemaal,
ik heb trouwens al eens over mezelf verteld, toch??
ik ga de hond van mijn buuv/vriendin uitlaten, dat was ik vergeten te doen :roll:
@Jennifer wrote:
secreetje : welkom hier, hoop dat je het naar je zin zult hebben.
heb je misschien ook nog een andere naam?
vind het raar als ik je secreet moet noemen hahahahha :roll:
nou je bent nog net een juli stopper, heel veel klus plezier …
:mrgreen: Noem me voorlopig maar Miepie. Zo noemt mijn moeder mij ook.
ik zal je gewoon miep noemen dan :mrgreen: :mrgreen:
hey miepie welkom hier, gezellig hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd :dance: :dance:
Jennifer, leuk joh een baby parkiet :inlove: :inlove:
ik vind vogeltjes zo schattig :inlove: :inlove:
Oh ja op onze site kunnen jullie fotos van ons zien.
moet je ff op de www hieronder klikken :thumbup:
Nog steeds snotverkouden, meeeen ben het echt zat hoor, slaap slecht enz… naja hoop dat het snel weg is.
joëlle ligt al lekker op bed, dus we hebben de avond verder voor ons 2en :inlove: :inlove: :inlove:
fijne avond allemaal :-*
ben nog steeds niet ongie ga morgen een test kopen!!!