joyce : nog steeds niet beter, heeeeel veeeel beterschap, voor de 3de keer geloof ik hihihihi!
ik ben bezig om wat foto’s neer te zetten van onze beestjes, en nieuwe vogeltje!!
heb trouwens nog even je www gekeken, leuke site joh!
heb je de onze al gezien??
kim SPANNEND, laat je het gauw weten??
ik duim voor je …
hier onze poezen en kater, het zijn trouwens zussen en broer.
zullen ze het zelf nog weten??
vorige week zijn obi en sky bij ons gekomen, omdat ze geholpen zijn.
en omdat mijn zus gaat verhuizen naar een flatje, mogen we sky hebben.
obi gaat weer terug.
het is mijn een stel joh!
ik heb het nog druk met die katten hahahaha!
En dan hebben we hier onze nieuwe verse aanwinst, onze 2de nieuwe piet.
genaamd : PIET 2
:inlove: :inlove: :inlove:
Sorry meiden dat ik zooooo lang niet ben geweest, maar ik kreeg niets meer in mijn mailbox??? Dat gebeurt wel vaker hè???
Nog niemand zwanger??? Zag wel nog een nieuwe juli-stopper op het nippertje!!
Hebben jullie Tijn al gezien met zijn eerste stapjes, heb 2 x een filmpje geplaatst in het showforum!
Ben zooooo trots als een pauw.
Jennifer hihi ja klusdg zitten er voor ons weer op hoor maar ja we gaan wel gewoon door hoor
:inlove: :inlove:
Miepie welkom hierzo en veel klus plezier :thumbup:
Anne marie[/url] fijn dat je weer terug bent hoor misschien dat jij me vraag kan beantw of 1 van de andere klussers
onze klus tijd zit er weer op maar nu heb ik sinds gisteren zo gek gevoel net onder me borts zeg maar me maag :think: zo van ik wil niks binnen krijgen misselijk ben ik ( nog) wat zou dat zijn :think: :think:
Annemarie kan me voorstellen dat je supertrots bent. Ik weet ook nog dat ik dat was en kan me nu al niet meer voorstellen dat hij eerst niet kon lopen, het gaat echt zooooooo snel.
Noortje, ik zou ook niet weten wat het zou kunnen zijn.
Kimmie spannend hoor, heb je al getest?
marion het is net of me maag op zijn kant lig alleen niet misselijk :sick: :think: :think: vreemd hoor
kijk het wel even aan me eigen huisarts is op vak,
dus ik wacht wel
@ Noortje; Geen idee hoor, zou er even mee naar de dokter gaan :think:
noortje, zwangerrr???
kinniejj, wat spannend, heb je al getest??? :?:
Jennifer, jullie ook een erg mooie site zeg!!
en wat een leuke poezebeesten, en wat een prachtige piet :inlove: :inlove:
anne marie, wat zul jij trots zijn zeg. tijn zn 1e stapjes
:inlove: :inlove: knappe vent
nou, wij wilden morgen met joëlle naar sprokjeshof hier, komt er allemaal regen :wall: :wall: vorige week konden we ook al geen kant op i.v.m de hitte en nu dit :wall: :wall: tis ook nooit goed he? :roll:
van t weekend gaan we naar rik zn ouders op decamping, hopen op een beetje droog weer dan maar
ik ga ff koffieleuten met hub :inlove:
doei :-*
anne-marie : tuurlijk heb ik het filmpje gezien?
ben ik vergeten een reactie te geven dan, nee toch …?
lopen heeft zo zijn voor en nadelen, tijn kan lekker overal bijkomen, en jij ken overal achteraan rennen hahaha!
noortje : eventjes aankijken zou ik zeggen.
sinds vandaag ben ik ook lekker misselijk.
vandaag zei zelfs mijn moeder dat ik aan het stralen ben, en dat ik best eens zwanger kon zijn haha!
joyce : alvast heel veel plezier op de camping, hopen dat het inderdaad droog is.
zoals je zegt : het is in nederland ook nooit goed haha!
ik voel me niet helemaal lekker, heb hoofdpijn, en ben erg misselijk!
vandaag ook een beetje rotdag gehad.
bij de hypotheker geweest, omdat we graag een geld bedrag wilden hebben.
maar omdat ik werk op basis van een 0-uren contract konden ze mijn salaris er niet bij optellen.
en dus alleen die van mark, maar hij verdiende net iets te weinig!!
balen dus …
Zullen we een nieuw deeltje openen, we hebben nu iedereen verzameld die mee doet denk ik…
Als iemand zich geroepen voelt om van iedereen de NOD bij te houden, kan diegene het best beginnen met het nieuwe deel, en zelf even wat in elkaar knutselen.
Zo niet dan begin ik wel met het nieuwe deel want dan kan ik het plaatje weer gebruiken!!!
maak maar nieuw deeltje hoor!
Hoi Joyce
ik zou het nog niet weten me nod 12-08-06
dus nog even volhouden
probeerde net weer een stukkie brood te nemen maar het gaat wel moeilijk naar binnen hoor het blijft gewoon hangen :wall: :wall: misselijk ben ik niet wel een branderig gevoel ggggrrrrrrr
liefs noortje
Ik heb vanochtend een beetje bloed verloren, maar mijn NOD is pas rons 13 augustus, innestelingsbloed???
Voel verder niets anders dan anders, maar dat was de vorige keer ook niet.
Toen verloor ik ook wat bloed, maar pas in de 8e zwangerschapsweek!
@Noortje; Beterschap, en wie weet
@Anne-marie wrote:
Ik heb vanochtend een beetje bloed verloren, maar mijn NOD is pas rons 13 augustus, innestelingsbloed???![]()
Voel verder niets anders dan anders, maar dat was de vorige keer ook niet.
Toen verloor ik ook wat bloed, maar pas in de 8e zwangerschapsweek!
@Noortje; Beterschap, en wie weet![]()
he anne marie wij lopen bijna gelijk met onze nod ikke de 12e
ik zou niet weten of het innestelingsbloed is :doh: :doh: :doh: wie weet iemand anders
leifs noortje