Wie gaan er in Juli 2006 voor???

Ik heb ook al 4 zwangerschapstesten in huis! :o Wij wonen in een kleine gemeenschap, en ik moest ook foliumzuur kopen, dus dat heb ik maar tegelijkertijd besteld :smiley: Met zwanger worden van de eerste heb ik niet zulke goede ervaringen gehad met romed testen, dus heb nu 1 goedkope en 3 digitale CB’s… hi hi! Kan niet wachten tot ik ze mag gaan gebruiken! :stuck_out_tongue:

Vandaag nog geen plannen verder. Ligt er aan wat het weer gaat doen. Misschien maar weer even fiesten, iig wat boodschappen halen. Ik zie het wel!

Succes met schilderen van het kamertje!

Euh meiden… het ziet er naar uit dat ik jullie misschien moet gaan verlaten… :frowning: Je mag maar 1 account hebben hier, en aangezien ik al een hele poos onder een andere naam schrijf,… Ik heb al gevraagd of het misschien… maar nee… ze moeten er erg streng in zijn… dus voordat ze me misschien gewoon eraf gooien, dan weten jullie het als ik ineens verdwijn. :smiley:

Vind het zelf erg jammer, want ik heb er altijd veel aan gehad om bij een zwanger worden forum te schrijven. Het is een erg spannende periode en je hebt veel aan elkaar.

Ik probeer zo lang mogelijk te blijven hoor! En geef de moed ook nog niet op… :wink:

haha ik kan ook niet wachten tot ik ze mag gaan gebruiken …

je kan ze maar beter in huis hebben.

ik als iemand die errug ongeduldig is, moet gelijk een test doen haha …

puk : heel veel plezier met fietsen.

wat jammer zeg :frowning: ook stom dat je dat niet mag dan.

vind je het dan vervelend om je toch bekend te maken?

mij maakt het niet uit hoor :wink:

maar omdat je het zelf zo leuk vind om toch te blijven schrijven.

iemand al wezen testen??

kim jij al misschien, hoe is het met jou en de kleine??

marion : als je maar klust rond je vruchtbaarste periode, dan is er niets aan de hand, toch??

dit zijn de testen die zijn uitgevoerd bij kevin …

leuk om weer eens te zien.

:inlove: :inlove: :inlove:

Leuk gezicht die testen! Ik heb ze ook nog op foto van mijn dochter.

Nee, ik kan mezelf niet bekend maken want zelfs mijn zus weet dat ik hier schrijf… :oops: Vind het ook erg jammer… :frowning: maar tot nu toe ben ik er nog! :stuck_out_tongue:

dat is erg jammer :frowning:

maarja als er niets anders op zit, dan kan het niet!

en idd, je bent er nog, en dat is het belangrijkste … :mrgreen:

Nou, het was van korte duur meiden…

deze acount moet opgeheven worden :frowning:

Als ik zwanger ben en mijn naasten het weten dan kom ik me zeker bekend maken :wink:

Tot dan… tabee! :-* Duim voor jullie allemaal! :thumbup:

nou dat was zeker snel :frowning:

bedankt alvast voor het duimen, ik zal ook voor jou duimen.

helaas kan ik je niet in de gaten houden, maar het zal allemaal wel goed komen.

:-*

nou, het is hier wel erg rustig zeg …

is iedereen druk aan het klussen??

wij zijn vandaag hier vlakbij ons op de dam geweest, naar de caravan van mijn ouders kijken.

vanavond verder met de kozijnen van kevin …

hier een mooie foto van kevin, vandaag gemaakt …

leuk om die testen weer te zien he?

ik heb ze hier zelfs nog in de kast liggen(alle 4 :oops: :oops: )

ik kan ze ook niet wegdoen, veel te zonde.

nou afgelopen maandag ben ik ongi geworden, dus netjes een paar dagen na het stoppen met de pil.

iemand enig idee wanneer nouy je vruchtbare dagen zijn???

is dat ongeveer 2 week na de 1e dag van je ong???

ik hoor het wel.

oh wat een knappe vent heb ik hier voorbij zien komen zeg.

die ogen…smelttttttttttttttttt :inlove: :inlove:

ik heb van iemand van kok een zwamgerschapstest gekregen, ze had em zelf niet meer nodig en ze heeft em opgestuurd, echt enorm lief.(pleun nogmaals bedankt)

:-* :-* :dance:

Nou ben nu superverkouden, echt heel erg vervelend.

ga nog even verder neuzen hier.

liefs joyce :-*

je kan hier je vruchtbaarste dagen uitrekenen, zo deed ik dat ook met kevin.

je kan het iig even proberen.

http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

vervelend dat je zo verkouden bent, heel veel beterschap :-*

lief dat je zoiets hebt gekregen, zo help je elkaar een beetje, ze zijn ook zo duur.

ik heb ook allebij de testen nog hoor, kan ze niet wegdoen, is leuk voor later …

jammer puk misschien tot bij de negen maanden mama’s dan zeg je natuurlijk wel wie je bent :mrgreen:

jij ook veel succes :thumbup:

leuk die testen ik had er toen ook veel ik heb ze allemaal ingeplakt :mrgreen:

en wat een mooi mannetje die ogen :inlove:

joyce beterschap :-*

ik ben ongi en niet zo klein beetje ook ppfff en een pijn moets nog werken ook steeds vandaag ook alweer 12 uur achter elkaar ben best moe

trouwens sinds vandaag kan senna kruipen :dance: :inlove: geen lange stukken maar best een stukje vooruit hij was de hele week al bezig met oefenen maar nu kan hij het.

en in mijn mailbox stond een berichtje van de fotograaf die laatst foto’s maakte

Hallo Lizzy,

hierbij mail ik je de foto die we afgelopen week hebben gemaakt. Ik

vindt het een heel leuk beeld geworden, jij staat er lekker spontaan op

en Senna keurt de bos zonnebloemen… helemaal goed!! Zo goed zelfs,

dat het de coverfoto wordt van het jaarverslag 2005 van Woonconcept!!! Waarschijnlijk duurt het nog wel even dat het jaarverslag klaar is, maar

als ie er is krijg je er een van mij.

Nogmaals, waanzinnig bedankt voor jullie medewerking en mocht ik voor

een project nog weer eens modellen nodig hebben

zal ik je zeker bellen, want ik vond het erg leuk en met een perfect

resultaat.

Groeten,

Jurjen.

Jurjen Poeles Fotografie

ging wat fout

stoer he hahaha ik op een cover :mrgreen:

foto is nu niet zo duidelijk omdat ik hem flink heb verkleint maar dan zien jullie het een klein beetje

ik ga dousche

groetjes en na hoeveel dagen van je ongi is het je vruchtbaartste dag ppff wat een woorden sorry dat ik het verkeerd schrijf het is laat ben moe

groetjes

inderdaad gaaf lizzy, het is ook een hele mooie foto.

vervelend dat je zo ongesteld bent, is echt geen pretje, lekker rustig aan doen dus.

ik heb trouwens een paar berichtjes terug een link neergezet, kan je kijken wanneer het je vruchtbaarste dag is.

wat stoer dat senna kan kruipen, nu gaat het zoooo hard, en voor je het weet gaan ze beetje bij beetje staan.

ik ga vandaag even naar de winkels, een nieuwe vogel kopen.

kijk eens op www dan zie je mijn log, kan je gezellig meelezen …

voor de rest gaan we weinig doen, oja misschien nog even kevins kozijn afverven, heb ik gister niet gedaan :roll:

hoe is het met de rest :?:

lizzy wat een prachtige foto zeg!!! echt mooi zomers :thumbup: :thumbup:

Zo vandaag een beetje een verveeldagje denk ik, ben nog snotverkouden dus we gaan niet veel byzonders doen vandaag.

en nu ik me niet lekker voel, komt er ook niet veel van het klussen terecht :wall: hoop dat het snel beter is. wat kun je je dan lamlendig voelen he?naja genoeg gezeurd :silenced:

fijne dag allemaal.

liefs joyce :-*

je zeurt niet hoor :wink:

is gewoon heel erg vervelend, jij ook maar lekker rustig aan doen, en ziek maar goed uit.

en klussen, dat komt ook wel weer goed!!

jij ook een fijne dag … :-*

oh helemaal vergeten, knap senna hoor dat je kruipt :clap: :clap:

joëlle kruipt sinds dat ze ruim een jaar was, en idd dan gaat het zooooooooooooo snel :shock: :shock:

jennifer, veel shopplezier, wat voor vogel gaat het worden??? een voor binnen of buiten???

voor binnen, een kanarie of een parkietje, kevin mag hem uitkiezen :mrgreen:

leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, en vooral heel leuk dat kevin em mag uitzoeken zeg :thumbup:

veel plezier :-*

wat leuk een vogeltje parkietjes kan je tam maken he veel plezier

ben benieuwd wat het word wel showen he jullie nieuwe aanwinst

joyce zeuren doe je niet hoor je kan ook behoorlijk lamlendig voelen als je ziek bent fleur je een beetje op :smiley: doe maar lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen :mrgreen:

thks voor de link alleen ik weet niet wat mijn Gemiddelde cyclus dagen zijn ik ben heel onregelmatig :twisted: