Oh leuk een poesje erbij, wij hebben 1 kater. Die is alweer bijna 10 jaar oud. We hadden er ook 2 maar de ander is een paar jaar geleden dood gegaan
Ik vind het nog altijd wel lekker om te hebben hoor…af en toe het badje in…beetje bijkleuren…weer effe kokken…zo komen we de dag wel door hoor
hey meiden en ik weer fff pfffff wat een hitte he
nou ik weet het niet hoor de ene dag doen me tieten pijn en de andere dag niet, ik doe nu ineens samen met damian mee met ze middag dutje :oops: :oops: omdat ik gewoon inslaap kukkel :shock: :oops: :shock: :oops:
Me schaamlippen zijn opgezet :oops: :shock: :oops: :shock: maar hoe het komt ??? :shock:
nou hubby en ik blijven er maar gewoon op los klussen,nog geen ongie op bezoek in ieder geval,ik ga denk ik volgende week testen als ik nog niet ongie ben!!!
Nou veder gaat het met jullie wel zegangetje geloog ik he ???
bah een film kijken nu helemaal geen zin in als ik eerlijk ben,hubby vind het ook niet leuk maar ik zit nu liever ff lekker buiten
damian heb ook rode bultjes wat denken jullie ?zweet uitslag ???
hey hoi
hier ook nog geen :twisted:
kim senna heeft laatst ook rode bultjes gehad ik dacht ook dat het eerst zweetbultjes waren maar het bleek 5 de of 6 de kinderziekte misschien ff koorts opmeten
leuk jennifer een poes erbij is ie heel oud?
spannend lizzy, ik zal voor je duimen :thumbup:
het poesje is bijna een jaartje, is het zusje van onze kater balou …
hebben jullie het ook nog zo warm?
moest net even stofzuigen, poe hee, dat is een karwij nu :?
Ik hou me vnl heel rustig met deze hitte qua huishouden dan :mrgreen: :mrgreen:
ja wij ook haha, maar het moest even gebeuren, had het al 2 dagen niet gedaan :roll:
Huishouden is ook niet mijn hobby met dit weer neeeej!!
ik ben het weekend behoorlijk tekeer gegaan in het huishouden heb alles op zijn kop gehad box verplaatst het was warm maar heerlijk dat het klaar is :mrgreen:
@lizzy wrote:
ik ben het weekend behoorlijk tekeer gegaan in het huishouden heb alles op zijn kop gehad box verplaatst het was warm maar heerlijk dat het klaar is :mrgreen:
jaaaaaa maar jij bent niet goed wies hahaha :inlove:
hahahahaha dat is ook wel weer zo
Ik probeer toch elke dag wel even de stofzuiger er door te halen. Met een hond, twee katten en een dreumes is dat wel nodig :?
Euh… wij leven op het moment gewoon buiten Mocht het weer binnen-leef weer worden, dan zuig ik wel weer!
ik ga morgenochtend temperaturen heb ik een hoog temeratuur ga ik woensdagochtend een test doen ben nu 10 dagen overtijd
ik voel me niet echt anders ik ben wel moe mar ja dat kan ook door mijn werk komen ik werk soms 12 uur per dag
ik ben ook misselijk maar ja dat kan ook door de hitte komen
ik heb behoorlijke opruim woede maar dat kan ook omdat de zon schijnt
wat niemand waarschijnlijk begrijpt hahaha
ppfff word er zo onzeker van ik eigenlijk heel erg maar ik wil ook niet te veel hopen anders is de terleurstelling weer zo groot
nou morgen weer de hele dag aan het werk misschien morgenochtend een test kopen en ochtendurine opvangen en meenemen na mijn werk hihihi zouden ze leuk vinden grapje
hihi dat is maf ik was even mijn zwangerschapsdagboekje aan het lezen
een boekje waarin ik begon te schrijven toen ik stopte met de pil
je weet wel san die ik jouw heb laten lezen en dat je zo las dat ik zwanger was :mrgreen:
maar iedere geval daar in stond in wanneer ik de eerste test deed en die was negatief (test heb ik ook ingeplakt) dat vond ik vreselijk maar de datum was 23 november 2004 1 jaar later werd senna geboren die is namelijk op 23 november 2005 geboren raar he
dat boekje :inlove: … ik vergeet het noooooooit weer!
Lizzy, wel erug toevallig ja… wel mooi ook vind ik.
en leuk is dat zo’n boekje he! Ik heb het ook van mijn eerste zwangerschap. Moet nu nog even een boekje halen, en dan ga ik het zeker weer bijhouden!
Spannend al 10 dagen overtijd! :shock: Ik duim!
(en euh… nu al last van opruimwoede en schoonmaakbuien?? hint hint)
Kim, bij jou ook spannend… .allemaal voortekenen… maar je weet het nooit. Je lichaam kan je zo verschikkelijk in het ootje nemen. Ik duim ook voor jou dat het wel raak is en dat ook jij 9 maanden mag gaan genieten van een hummeltje in je buik.
Anne-marie… hi hi! Jij vind het weer wel lekker zo… hhmmm van mij mag het echt wel wat koeler. Maar ach, zo hebben we in nederland altijd wel weer wat te zeuren!
Jennifer, nee foutje van mijn kant! Kan dan idd bijna onmogelijk innestelingsbloeding zijn! Euh… misschien een soort ongi?? Ach, ik weet het ook niet hoor! En euh… ik heb het dus ook wel warm hoor!
Joyce, hoe was het bij de tandarts?
hhmm. denk dat dit het wel weer even was… hopenlijk geen belangrijke verhalen/gebeurtenissen overgeslagen/ gemist… hi hi! ben nog steeds zooo dement na mijn vorige zwangerschap… zal er dan straks niet veel beter van worden ben ik bang… hi hi!
Ik heb tegen een vriendinnetje die ook een kindje heeft in dezelfde leeftijd gezegd dat ik gestopt was met de pil, en nu begint het bij haar toch ook wel weer erg te kriebelen. Misschien dat zij er binnenkort ook wel weer voor gaan. Zou lachen zijn! Zijn we weer (gedeeltelijk) tegelijk zwanger (hopen we dan he ;))
Nou, ga maar eens de keuken opruimen… komen nu toch echt teveel vliegen op af … ha ha! :o
Oh btw… op het schitterende lijstje op blz 1… erug leuk!!!
Staan geen NOD’s…??? Is teveel werk neem ik aan? (logisch)
(maar vind het nl altijd wel erg leuk om daar ff te spieken wie waar zit etc.)
Hoi meiden, is er nog plek voor iemand erbij??? Wij stoppen ook deze maand met de pil en willen een broertje of zusje voor onze zoon Mick (nu bijna 9 maanden oud)…
Ik zag al een ‘oude’ bekende: jennifer! Wat leuk dat jullie ook voor een 2e gaan!
Ik zal mezelf wel even netjes voorstellen: Eva, bijna 25, mama van Mick (28/10/2005) en heb een eigen nagelstudio.
Groetjes,
Eva
@#puk# wrote:
Oh btw… op het schitterende lijstje op blz 1… erug leuk!!!
Staan geen NOD’s…??? Is teveel werk neem ik aan? (logisch)
(maar vind het nl altijd wel erg leuk om daar ff te spieken wie waar zit etc.)
Heb ik in het begin wel gedaan, maar is inderdaad erg veel werk, maar als iemand dat gaarg wil gaan bijhouden be my guest!!!
Dan moet diegene even een nieuw deeltje openen, en iets in elkaar flansen…
Enails welkom en suc6 ik zal je nog even toevoegen…
Vanavond weer aan de klus…moet er eigenlijk niet aan denken met die hitte…maarja het is voor een goede zaak :mrgreen: :mrgreen:
hoi hoi
anne-marie veel plezier met klussen al is het bloed heet
enails welkom
leuk dat je een eigen nagelstudio hebt
vannochtend hoog teperatuur nog geen test gekocht de apotheek was al weer geloten
vanmiddag leuk nieuws gehad een paar weken geleden ben ik benaderd door een beroepsfotograaf met de vraag of hij me mag fotograveren voor huis aan huis bladeren bv rabobank
morgen heb ik mijn eerste opdracht :mrgreen: voor woonconcept dat is dacht ik alleen regio meppel dat ga ik samen doen met senna :inlove:
op mijn werk lopen ze nu ook al te zeuren of ben je zwanger hahaha de mannen maken ook zoveel troep achter de bar ik werd er gewoon sagie van want op een gegeven moment was ik en aan het serveren en achter de bar dingen aan het opruimen en mijn baas deed een pak koffie los nou ik moest na de wc ik werd zo misselijk :oops:
en het was zo bloed heet binnen in de salon is het 24 graden maar buiten 34 graden en steeds van binnen na buiten krijg je echt steeds een klap voor je kop