Wij wilden morgen nog effe snel een nachtje aan de kust boeken, maar alles wat een beetje leuke prijs heeft zit vol :shock:
Balen zeg…
Misschien dan toch maar alleen zondag en dan op en neer rijden, iemand nog leuke tips???
Meestal vind ik scheveningen het leukst, lekker druk en veel te zien, maar Knokke vind ik ook altijd erg leuk!!!
Verder nog meer slecht nieuws, want Carlo komt net thuis van de videotheek (Munich gehuurd), blijkt ie een parkeerbon te hebben à 47,75 euro
Balen zeg…
En ik heb het ook nog een beetje in mijn rug… :evil: :evil:
anne-marie : dat is balen, had je een hoop andere dingen voor kunnen doen haha.
ik heb helaas geen tips voor je …
hoe was jullie vrijdag avond?
wij hebben lekker met vrienden in de tuin gezeten.
het was heerlijk, lekker vuurtje erbij aan …
hebben jullie nog plannen voor het weekend?
wij weten het nog niet.
fijn weekend allemaal, en tot zo! x
Ik denk de hele dag in de tuin of in het zwembadje, we gaan vanavond denk ik ergens eten…weten alleen nog niet waar…
Hallo meiden!
Ik ben mama (25 jr) van een lieve dochter van bijna 8 maanden. Ik ben 11 juli gestopt met de pil, wij gaan voor een tweede kindje!
Ik denk dat ik deze eerste cyclus even moet gaan afwachten hoe of wat, en daarna gaan we gericht ons best doen
Van mijn dochter was ik de tweede maand al zwanger, ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
Ik kom dus gezellie met jullie meekletsen als het goed is!
Groetjes!
nog geen ongie ik wacht tot 3 augustus met testen als ik dan nog niet ongie ben
puk : welkom bij het clubje, en spannend dat je voor de 2de kleine gaat.
misschien kan je een banner nemen met de leeftijd ect. van je kindje.
heel veel plezier met klussen.
ik hoop dat je het naar je zin zult hebben :-*
kim : spannend hoor, ik zou echt niet zo lang kunnen wachten.
succes met wachten dan maar, ik duim voor je :thumbup:
Als het goed is heb ik een banner gemaakt met mjn cyclus… ja, die is dus gelukt zie ik nu! Heb hem maar op 30 dagen gezet… maar heb dus geen idee nog!
Een banner van de leeftijd van mijn dochter zet ik niet neer, er zijn hier mensen die me misschien kennen, en we willen nog even voor ons zelf houden dat we bezig zijn voor een broertje/zusje
Kim,… zeker spannend!!! Ik duim voor je!
ik ben ook maar van 28 dagen uitgegaan,
dat was mijn cyclus altijd voor mijn spiraal …
ben zelf ook heel snel zwanger geworden, binnen een maand :roll:
dus ik zie het vanzelf ook wel dan …
ben wel benieuwd hoe oud je dochertje is, ben erg nieuwsgierig haha!
zijn er zelf mensen die hier op het forum zitten die je kent?
nou ben gister dus ongesteld geworden, maar ben er nu weer vanaf!!
gaat dat eigenlijk wel allemaal goed, iemand een idee?
@Jennifer wrote:
ben wel benieuwd hoe oud je dochertje is, ben erg nieuwsgierig haha!
zijn er zelf mensen die hier op het forum zitten die je kent?
Welkom Puk enne Jen volgens mij schreef ze dat haar dochtertje 8 maanden was

Hoi Puk welkom.
Jeetje Kimmie dat je zolang kunt wachten, ik heb niet zoveel geduld hoor.
Mmm vreemd Jennifer maar misschien wel normaal nadat je spiraal eruit is gehaald. Ik weet het eigenlijk niet…
Zo heeft het bij jullie ook zoveel geregend en geonweerd. Het was vanochtend al bewolkt en heeeel warm (mama was er om 8.00 al uit terwijl Kian tot 09.30 uur :shock: heeft liggen slapen). Rond 14.00 begon het een beetje te regenen en kort daarna kwam het met bakken uit de lucht. Nu is het al weer opgehouden en zijn er al weer stukken blauwe lucht te zien.
Marcel is effe een filmpje halen (en hij kan gelukkig geen bon krijgen want hij is lopend ) dus straks lekker op de bank…
En Annemarie weet je al waar jullie morgen naar toe gaan. Ik zie net op tv dat er alle dagen lange files naar het strand staan dus Scheveningen lijkt me niet zo’n goed plan. Misschien dan Knokke (ben ik nog nooit geweest, is dat leuk?)
Tot later. X
hahahaha, ik zie het nu pas joh!
het is vast de warmte, soms let ik even niet op …
hier heeft het nog steeds niet geregent, maar misschien vannacht.
maar daar hebben we dan weer niets aan!
marion : ik zie het maar als een mestruatie, dan zie ik later wel verder …
geniet van je film!
Hi hi, idd mijn dochtertje is bijna 8 maanden nu. En ja, ik weet zeker dat er mensen zijn op het forum die ik ken, dus ik blijf lekker geheimzinnig! Als het raak is en allemaal goed etc. dan zal ik mezelf netjes aan jullie voorstellen, maar tot die tijd
Hier heeft het gister twee keer geonweerd en daarna heel even geregend en dat was het. Nu is het bewolkt, maar weer warm… Van mij mag het gewoon een paar graden koeler, zonnetje erbij en 's nachts regenen. Ook goed voor de tuin! Maar ach, in nederland is er gewoon altijd wel wat te klagen over het weer he!
Jannifer, innestelingsbloeding?? Dat zou wel kunnen volgens mij qua tijd etc? Ik weet het ook niet hoor, roep maar wat! :mrgreen:
Marion, was het een leuke film? En tja… ook lopend is er vast wel een manier om een bon te krijgen… misschien als hij heel nodig moest en ineens besluit heel wild te gaan plassen?? hi hi!
Evt. in theorie zou ik nu een eisprong kunnen hebben een deze dagen, we klussen gewoon gezellig door! Net gestopt, dus nog geen crime! :inlove:
hey meiden hier heb hetgister ochtend even geregend maar las dat het in amsterdam en omstreken flink geregend heb,hier was het niet om uit te houden gister!!!,ben nog steeds niet ongesteld en ik kan zo lang wachten omdat ik wel vaker een cyclus van 44 dagen tussendoor heb,en heb al vaker voor niets gestest en zo goedkoop zijn de testen niet hea en ik zeg het wel zo stoer maar mischien test ik wel eerder,maar nu wacht ik even,want ik heb iedere keer ongiekrampen in me buik!!!
maarja nog geen bloed,
achhhh damian heb zo last van de warmte
en me hondje saffiera ook,en ze is al zo oud,heb het echt met haar te doen ze is er al 12 arme tuttebel!!Die flut warmte oook!!!
was de film leuk ???
Was een aanrader hoor de film: two for the money!
Hier was het vanochtend nog bewolkt en drukkend warm maar om een uur of 1 stak er een windje op en waaide het open en was het echt heel aangenaam. Een graad of 25 en een strak blauwe lucht. Ik ben dus lekker even met Kian naar het zwembad gegaan om een uurtje te zwemmen.
Verder eigenlijk weinig uitgevoerd en echte zondag dus.
Wij zijn inderdaad maar niet naar zee geweest, maar gaan fietsen, naar een dorp hier 15 km vandaan (Oisterwijk) en daar gaan zwemmen…
De zee doen we wel weer als we naar Spanje gaan!!!
Vanavond weer een fillempie, Derailed, kent iemand die???
*breek effe in
hoi meiden tjonge de nieuwe stoppers van juli 2006…
ik weet nog als de dag van gisteren dat ik vorig jaar gestopt ben met de pil in juli
ik wens jullie allemaal heel erg veel succes en hopenlijk gaan alle dromen het komende jaar werkelijkheid worden :-
breek weer uit
Zo fijn hoor, Kian besloot vanochtend om 5.00 uur dat het tijd was om op te staan :shock: . En ik moet de hele dag werken dus niet even tussen de middag op mijn bedje…Vanavond maar vroeg naar bed denk ik.
hey hallo,
Moonfire, dank je wel hoor.
vorige keer ben ik op mijn verjaardag gestopt 12 juli en nu op hubs verjaardag 20 juli.
ooh ik vind het echt spannend :dance:
jeetje marion, 5 uur das iig mooi op tijd :shock:
werkse vandaag, en idd vroeg onder de wol vanavond :-*
annemarie, lekker he fietsen.
en lekker zwemmen.
ik spring vanmiddag nog even met joëlle in het babybadje achter in de tuin :dance: ff afkoelen :thumbup:
kimmiejj, hoe is het met jou???
en met je hondje?? zielig he die hondjes met deze hitte :? zon dikke vacht.
heeft damian nog steeds zon last van de warmte???
joëlle heeft er eigenlijk helemaal niet veel last van, alleen een paar rode bultjes.
oh bakkes morgen naar de tandarts, oh dat vind ik echt vreselijk, maar gelukkig gaat hub mee, we moeten beide voor controle.
zo ik ga ff een ijsje doen, heb lekkere cornettos in de vriezer :drool: :drool:
liefs joyce
zo ik ga ff een ijsje doen, heb lekkere cornettos in de vriezer
Hahahaha dat is goed voor je tanden :wink:
hoi daar ben ik ook weer eventjes …
puk : het kan geen innestelingsbloeding zijn, denk ik!
heb sinds 19 juli pas mijn spiraal eruit …
ben beniewd wie je bent, en wat je doet ect, maar dat lezen we gauw genoeg dan haha!
kim : testen??? haha …
succes met de warmte, het is zeker niet makkelijk!
marion : hier heeft het nog steeds niet geregend of iets, beetje jammer weer.
misschien is het inderdaad wel normaal, we zullen zien!
5 uur was dan lekker vroeg haha, kevin heeft vandaag uitgeslapen tot 9 uur!
heb hem niet eens meer kunnen zien, moest alweer naar mijn werk.
moonfire : dank je wel, we gaan ons best doen :mrgreen:
wat gaat de tijd dan snel he?
nu ben je zelf al zwanger, waar blijft de tijd toch?
anne-marie : lekker hoor fietsen en zwemmen.
ik hou ook wel van fietsen, alleen mark niet zo, helaas …
joyce : succes morgen bij de tandarts, zal vast wel meevallen toch??
ik zweet mijn kleren hier uit joh! bah!
we hebben vandaag 2 oudere poesjes gekregen van mijn zus.
we mogen er ééntje houden, de andere neemt ze weer mee.
ze zijn alleen nog erg dronken, zijn vandaag geholpen.
we hebben al een kat, en dat is het broertje van beide …
fijne dag vandaag … xx