Wie gaan er in Juli 2006 voor???

Hi enails welkom.

Pff hier moet eigenlijk ook wel geklust worden maar ik het warm! Misschien onder de douche starten.

Leuk zeg Lizzy, je wordt dus fotomodel! Hoe combineer jij trouwens het hebben van een kind met het werken in de horeca? Ik ben gestopt in de horeca toen ik 4 maanden zwanger was (maar ik werkte 's avonds). Mis het nog steeds wel hoor!

Zou idd wel leuk zijn Puk om samen met je vriendin zwanger te zijn.

hoi enails! welkom welkom! (zegt de nieuweling)

Anne marie, nee hoor, kan me voorstellen dat het teveel werk is, ik voel me dan ook totaal niet geroepen! :smiley:

Anne marie en marion… klus-ze…

wij gaan er ook maar voor denk ik vanavond… toch proberen he, je weet maar nooit :wink:

ik werk overdag 2 dagen en als ik sávonds moet werken is mijn vriend thuis ik werk tot ongeveer 20:00 uur ligt aan de dagen

mijn vriend heeft nu 6 weken vakantie dus werk ik meer het is heerlijk maar wel zwaar

vorig jaar ben ik 2 weken eerder gestopt dan mijn zwangerschapsverlof ik kon niet meer had zo’n dikke buik en steeds veel lopen en trap op en af ik kreeg toen ook bloedingen toen had ik zoiets en nu meld ik me ziek

haha puk bekent verhaal over stoppen met de pil van je vriendin sanne ik denk dat jij dit ook bekent voor komt :mrgreen:

:pray: worden jullie gelijk zwanger

Ik vroeg me toch al af wat iedereen hier voor werk doet, of wat jullie bezighoud…Nou ik daar weer her en der wat over gelezen heb!!!

Ik zal even beginnen.

Ik werk 20 uur per week als administratieve duizendpoot bij een zakelijke dienstverlener.

Verder maak ik in mijn vrije tijd graag kinderkamerschilderijtjes, hè Marion :wink: :wink:

Wij houden veel van vakantievieren, films kijken (met de beamer), en fietsen.

@Marion: Werk je nog niet zo lang bij DBBW…(voor degene die dat niet weten ik maak voor Marion’s werk af en toe kinderkamerschilderijtjes)

@Lizzy: Een heus fotomodel…show je de foto’s waarop je te zien bent???

anne-marie ik ga binnenkort een schilderij bij je bestellen ze zijn echt helemaal mijn smaak en senna zijn kamer ziet het er zelfde uit met de afrika dieren en de kleuren ik denk aan een groot schilderij je hebt die ook op je site met 3 dieren naast elkaar

dit is zijn rolgordijn

nou het werk wat ik doe is vreselijk(in de schoonmaak) maar het is zo geweldig te combineren met sil en zijn schooltijden(ik werk van 9.00 tot 11.00 en sil zit van 8.30 tot 11.45 op school)dus tja… ik zou wel anders willen maar dit is gewoon ideaal ,ik ben lekker thuis als silly er ook weer is , en ik ben bang dat dat in een andere baan niet mogelijk is…(ik ben trouwens volgens de papiertjes bloemiste) en wat ik verder doe… lekker knutselen en van mijn kind genieten , dat is de mooiste baan en de leukste hobby ooit! :inlove:

@lizzy wrote:

anne-marie ik ga binnenkort een schilderij bij je bestellen ze zijn echt helemaal mijn smaak en senna zijn kamer ziet het er zelfde uit met de afrika dieren en de kleuren ik denk aan een groot schilderij je hebt die ook op je site met 3 dieren naast elkaar

Ik hoor graag van je…niet dat ik niets te doen heb hoor, heb momenteel nog een opdracht lopen, voor 3 boerderijdieren, maar meestal ben ik binnen een week klaar met een opdracht!!!

Mijn zusje gaat in oktober haar 1e kindje krijgen, en voor haar moet ik ook 2 doeken maken, met prinsje en prinsesje. Ze hebben een wand zilver geverfd, en dat zilver komt ook weer terug in de kroontjes, word ook erg leuk, al zeg ik het zelf, ben er al een beetje mee begonnen…

Poehee we hebben straks geklust, hihihihi, wat een grappig woord eigenlijk hè.

Het was eigenlijk veel te warm, dus de ventilator er maar bijgezet :mrgreen: :mrgreen: En daarna onder een koude douche :lol: :lol: :lol:

bij mij zit er niet zo haast bij hoor doe maar rustig aan met dit warme weer :wink: :mrgreen:

:wink: :wink: :wink: …je hebt gelijk hoor…

ik ben op het moment heerlijk huismama. eigenlijk hbo pedagoog :wink:

pppff dochterlief is al wakker vanaf half 4… jammer weer! :frowning:

Ik ben eigenlijk juf in het basisonderwijs, maar heb dat verlaten en heb sinds een tijdje mijn eigen nagelstudio, wat gewoon heel goed loopt…ook ideaal te combineren met Mick!

Gr, Eva

hey meiden ben er even weinig ben gister gevallen en me enkelbanden zijn waarschijnlijk gescheurd,dus sterf van de pijn en zit heel de dag met me bee omhoog pfffffffffffffffffff

en nog niet ongie

en damian heb zich verbrand die heb koffie over hem heen getrokken maar gelukkig maar een kleinbeetje eb waren er op tijd bij!!!

was gister avond laat

dus maar het is helemaal over me tante had nog iets leggen daaarvoor en het is over is een grote stoere bink dami amper gehuild

dat is schrikken joh! maar troost je het gebeurt iedereen wel een keer hoor, kids laten vallen :wink: thee of koffie of een veel te heet badje of fles :oops: ik ben blij dat het goed afgelopen is!

:oops: en jij sterkte he en heel veel beterschap!

oo jeetje kim dat is schrikken fijn dat alles goed is afgelopen en je enkelbanden gescheurd arme jij :-* vooral met dit warme weer

en nog niet :twisted: :thumbup: 3 aug doe jij een test he

ook nog ff een vraagje aan je wij hebben kids van ongeveer zelfde leeftijd hoe ga jij dat doen? aparte kinderkamer met nieuwe babyspullen? of anders?

sterkte he meis met je arme beentje

vandaag fotosessie gehad was echt super gaaf ben ook zo trots op mijn kleine manneke die deed ook zo lief mee :inlove:

morgen ga ik een test doen

ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven alleen nu komt er weer wat melk uit mijn borsten en heb gevoel dat er stuwing is kan dat door de warme weer komen?

even snel een berichtje van mij, heel veel sterkte kimmie, en inderdaad het kan iedereen gebeuren.

heb even niet veel tijd, dus ga er weer snel tussen uit.

iedereen die gaat testen, we duimen allemaal mee.

mark en ik waren net bezig om te klussen, maar kevin werd weer eens wakker tijdens …

dus ik zit hier alleen benee, en mark is gauw naar boven.

kunnen we straks hopelijk weer verder :inlove: :oops:

dat jullie nog klussen… :oops: wij zijn net twee dode mussen we liggen wel twee meter uit elkaar, het is mij veeeeeel te warm hoor :mrgreen:

ja ach, het moet toch gebeuren haha! we hadden het ook wel warm hoor :roll:

het duurde daarom ook iets langer, even zweet wegvegen enzo, dan zit het weer niet lekker …

ik weet ook helemaal niet echt wanneer mijn eisprong is, dus moet wel een beetje alle dagen klussen …

slaap lekker allemaal, wij gaan zo nog even bijkomen :oops:

maar wilde tussendoor even spieken haha …

als iedereen trouwens nou even zijn NOD neerzet in zijn onderschrift, hoeft niemand iets bij te houden in het lijstje.

en ik vind het ook wel erg leuk om dat te zien, zodat we allemaal mee kunnen duimen :mrgreen: