Joh, Teun mijn allerliefste Teun is allang hier geweest Juul… :inlove: :lol:
Ja, wij bestellen inderdaad ook wel eens wat. De shop hier, vind ik niets aan, klein en je wordt de gehele tijd bekeken door de persoon achter de kassa. Misschien eens in de grotere steden kijken.
@faizaa wrote:
Joh, Teun mijn allerliefste Teun is allang hier geweest Juul… :inlove: :lol:
O ja had het kunnen weten, hij had van de week ineens nieuwe klompen :lol:
Zijn we samen voor gaan kijken Juul…
Toen trok ik mijn tiroler rokje omhoog en zijn we de schuur van de boer in gegaan… :inlove: :lol:
Jodelotihhhhiiiiiiii…
Wij doen zo nu en dan een party hier thuis hahaha!
Dan heb je met meiden een gezellige avond en je kan leuke ontdeugende dingen bestellen. Meneer Groen
Dat heet Ladiesnightparty.
Ik was al benieuwd of er iemand ervaring had met zo'n party. Vriendinnen en ik willen het ook eens organiseren.
Meer mensen met ervaring?
Christine le Duc is leuk, maar vindt over het algemeen de lingeriecollectie van de Pabo beter.
@Ici wrote:
Wij doen zo nu en dan een party hier thuis hahaha!
Dan heb je met meiden een gezellige avond en je kan leuke ontdeugende dingen bestellen. Meneer Groen
Ik was al benieuwd of er iemand ervaring had met zo’n party. Vriendinnen en ik willen het ook eens organiseren.
Christine le Duc is leuk, maar vindt over het algemeen de lingeriecollectie van de Pabo beter.
Een kennis van mij is eens bij zo n party geweest. Was echt erg leuk geweest. Ze had zelf ook 1 georganiseerd en daarbij was ik ook uitgenodigd, alleen ging ie op het laatste moment niet door omdat er 2 afmeldingen waren ze dan niet voldoende mensen had om het door te laten gaan. Wel jammer, want het lijkt me idd leuk om eens mee te maken.
Bv om beurten moesten de dames naar de wc en daar iets doen in opdracht van die vrouw (iets ergens opsmeren…lol), de reacties moesten erg leuk zijn geweest volgens die kennis. Ook was zijzelf even proefkonijn.
Blijkbaar is het gewoon een gezellig ongedwongen avondje met een stel vrouwen.
Hoop dat ze nog eens in de gelegenheid komt hetzelf te houden, dan sla ik de uitnodiging niet af

@mama van anne wrote:
@Ici wrote:Wij doen zo nu en dan een party hier thuis hahaha!
Ik was al benieuwd of er iemand ervaring had met zo’n party. Vriendinnen en ik willen het ook eens organiseren.
Een kennis van mij is eens bij zo n party geweest. Was echt erg leuk geweest. Ze had zelf ook 1 georganiseerd en daarbij was ik ook uitgenodigd, alleen ging ie op het laatste moment niet door omdat er 2 afmeldingen waren ze dan niet voldoende mensen had om het door te laten gaan. Wel jammer, want het lijkt me idd leuk om eens mee te maken.
Bv om beurten moesten de dames naar de wc en daar iets doen in opdracht van die vrouw (iets ergens opsmeren…lol), de reacties moesten erg leuk zijn geweest volgens die kennis. Ook was zijzelf even proefkonijn.
Blijkbaar is het gewoon een gezellig ongedwongen avondje met een stel vrouwen.
![]()
Klopt helemaal!!! Dat was bij onze party dus ook!!!
En met een stel meiden is het oere-gezellig hoor geloof me hahahaha!
@marloes vip wrote:
Ik ook nog nooit geweest of iets besteld.
En zo’n party, is dat een soort van tupperwareparty maar dan met euh ja wat eigenlijk??? :think:
Ja, klopt, alleen die kennis van mij noemde het een Upperware party. Ze geven uitleg over bepaalde ‘speeltjes’, massage olieen etc. Naderhand kan je een bestelling plaatsen (moet niet) en betalen. Naderhand krijg je via de persoon die het georganiseerd heeft discreet verpakt je bestelling.
@Rooike: daarom lijkt het mij dus ook reuze leuk :lol: , paar gezellige dames, gezellige avond en dan naar manlief die thuis op de kindjes heeft gepast :lol:
Nou ik ben 1x ergens geweest en heb zelf eentje thuis gedaan en ik zweer erbij dat ik het zo voortaan doe!!! Al is het maar voor de gezelligheid joh!!! :mrgreen:
Ik vind het echt de moeite waard zo’n party!!!
@Esther28 wrote:
hier geen shops in de buurt, dus ja, wij bestellen wel eens wat bij de pabo.
Lekker makkelijk.
jawel hoor in meppel zit er 1
ik bestel online of in een shop
Ook wij bestellen wel eens wat hoor :mrgreen:
Jup online bij de pabo (gister nog gedaan)
Vind het alleen jammer dat ze daar geen voedings bh’s hebben… maar ja… zooo sexy zijn die dan ook weer niet :mrgreen:
Toch leuk om te lezen dat we niet de enige zijn
niet dat ik dat dacht hoor, maar leuk dat jullie er ook zo lekker open over zijn. Toen die kennis van me opzoek ging naar mensen voor haar party vroeg ze dus ook gewoon op het schoolplein of er mensen wilde komen, nou, de ene rode kop naar de andere…hahaha…wij doen daar niet zo moeilijk over (niet dat iedereen hoeft te weten wat we in de kast hebben liggen natuurlijk)
@faizaa wrote:
Zijn we samen voor gaan kijken Juul…
Toen trok ik mijn tiroler rokje omhoog en zijn we de schuur van de boer in gegaan… :inlove: :lol:
Jodelotihhhhiiiiiiii…
Wahahahah wat ben je toch een gek wijf jij he? :inlove: :inlove:
Ja hoor, al een paar keer de afgelopen jaren iets besteld bij Pabo.
Het is niet iets wat je op het schoolplein met de moedertjes staat te bespreken Maar echt taboe… tja weet ik niet.
Hier bestel ik eigenlijk nooit online, de laatste aankoop is sowieso al een jaar of 7 terug :shifty: Maar ja toen werkte ik zelf in zo’n shop en dan was het makkelijk shoppen :lol: Hetgeen ik nu heb ben ik tevreden over en ze functioneren ook nog steeds goed na al die jaren :mrgreen: En lingerie doe ik voor mezelf omdat ik het leuk vind, maar hub is niet zo’n lingeriefreak dus voor hem hoef ik het niet te doen :silenced: Zo’n party lijkt me ook wel wat trouwens :thumbup: :thumbup:
@Ylerion wrote:
zo een party lijkt me echt gaaf.
enne… ja geloofde wel dat er hier shops waren hoor maar hier zo in lemiers en vaals niet. zo een lief dorpje hier haha.
Nee in die dorp(jes) heb ik inderdaad nog geen gezien :mrgreen:
Wel idd in Heerlen en maastricht.
Ow enne ik ga wel eens naar binnen, kijk ook wel eens online, maar allang niks gekocht of zo
meestal niet online we lopen meestal naar the love company in de stad als we wat willen of gewoon ff kijken.
ik krijg wel altijd het blad binnen van de pabo en gaan we er saampjes gezellig voor zitten om het door te bladeren.
@lizzy wrote:
@Esther28 wrote:hier geen shops in de buurt, dus ja, wij bestellen wel eens wat bij de pabo.
Lekker makkelijk.
jawel hoor in meppel zit er 1
ik bestel online of in een shop
In meppel? dat wist ik niet, maar ik kom nooit in meppel, alleen voor Ballorig :mrgreen:
ik zou alleen toch echt niet in mijn eigen woonplaats een sex shop binnen lopen hoor.
misschien is mijn gevoel daar anders bij omdat wij in een dorp wonen, ik zie dat hier nog niet gebeuren. :shifty: