Ik maak er maar een polletje van :lol:
Zelf bestellen wij weleens iets vanuit de Pabo of Christine Le Duc, of een andere erotiekshop. We gaan er nooit heen, maar bestellen dus wel online. We bestellen niet iedere maand hoor, ik denk iets van een paar keer per jaar.
Volgens mij is er best veel taboe op zulk soort dingen en ik vraag me dus af hoe het hier gesteld is.
Bestellen jullie weleens iets? Ik ben gewoon benieuwd.
Ja, en dan ook alleen online.
Zo’n winkel in gaan vind ik dan net een stap te ver
Koop het liever gewoon in de winkel!
Wij hebben mooie Christine in ons winkelcentrum!
Nee ik bestel niks uit de pabo of Cld… … loop dan liever een winkel binnen… :thumbup:
Ikzelf ben een paar keer bij christine binnen geweest en eigenlijk was er niks raars aan (tja, je haalt je de raarste dingen in je hoofd als je er nog nooit binnen bent geweest), al bestellen we nu dus alleen online.
Oh ja, en er werkt een vriendin van me, ook handig!
@Bren1970 wrote:
Oh ja, en er werkt een vriendin van me, ook handig!
Das helemaal makkelijk, vooral als er nieuwe dingen binnen komen

nee, zowel niet online als irl.
hier kennen ze dat niet geloof ik haha. (ik word volgens mij stinkend rijk als ik hier wat begin). maar waari k eerst woonde gingen we regelmatig even spieken. en ook wel online besteld.
Vertel mama van Anne… wat voor rare dingen haal je je dan in je hoofd?
@Ylerion wrote:
hier kennen ze dat niet geloof ik haha. (ik word volgens mij stinkend rijk als ik hier wat begin). maar waari k eerst woonde gingen we regelmatig even spieken. en ook wel online besteld.
Maastricht…

Oh en Roermond… geen Cld maar wel erotiek shops… volgens mij waren er 2, nu is er nog maar 1…
@Ylerion wrote:
Ik kom oorspronkelijk uit Heerlen en daar ben ik destijds bij Christine le duc binne geweest, denk dat Maastricht ook wel 1 of 2 winkels heeft…hahhaha
Ja, zowel online als in de winkel maar de laatste keer is wel alweer jáááren geleden
Oh en in Sittard, ligt er ook 1 bij de Nettorama op die straat…
Genoeg hoor, in Limburg…
@faizaa wrote:
Oh en in Sittard, ligt er ook 1 bij de Nettorama op die straat…
Genoeg hoor, in Limburg…
en toevallig ken jij ze allemaal :lol:
@mamaMarije wrote:
@faizaa wrote:Oh en in Sittard, ligt er ook 1 bij de Nettorama op die straat…
Genoeg hoor, in Limburg…
en toevallig ken jij ze allemaal :lol:
Yep…

@faizaa wrote:
Vertel mama van Anne… wat voor rare dingen haal je je dan in je hoofd?![]()
Uhmmmm :oops:
Hahahaha, tja als je ongeveer 18 bent en geen idee hebt wat daar aan te treffen en het toch wel erg spannend vind is het erg raar als je ziet dat er gewoon mensen in die winkel werken en geen uhhh…tja, kweet niet…hahahaha
hihi… ik snap je wel hoor… maar helaas daar geen knappe blote caramel mannen die het spul verkopen… :mrgreen:
@faizaa wrote:
hihi… ik snap je wel hoor… maar helaas daar geen knappe blote caramel mannen die het spul verkopen… :mrgreen:
Balen he…daarom bestllen we nu maar online, toch niks spannends aan in die winkels :lol: