Wie besteld er weleens iets bij een erotiekshop?

Groningen ben ik trouwens ook eens geweest… :think: geen Cld… stond een viezig mannetje… :hand: ik was wel een roze tarzan rijker… niet om em ook werkelijk te gebruikennnnn… maar ik vond em zo mooi staan in mijn kledingkast… :thumbup:

@mama van anne wrote:

@faizaa wrote:
hihi… ik snap je wel hoor… maar helaas daar geen knappe blote caramel mannen die het spul verkopen… :mrgreen:

Balen he…daarom bestllen we nu maar online, toch niks spannends aan in die winkels :lol:

Jammer is dat je online nooit kan zien hoe iets voelt, of valt… vind ik jammer… en vind de lingerie vaak net een tikkeltje TE ordinair… en slecht passend… tis ook alweer een tijd geleden hoor, misschien is t nu anders…

@faizaa wrote:

Groningen ben ik trouwens ook eens geweest… :think: geen Cld… stond een viezig mannetje… :hand: ik was wel een roze tarzan rijker… niet om em ook werkelijk te gebruikennnnn… maar ik vond em zo mooi staan in mijn kledingkast… :thumbup:

Hhahahahahha, ik zie het al helemaal voor me hoe ik een roze tarzan niet zou gebruiken en in de kast zet en dan Anne op onze kamer krijgen met de vraag wat dat is :lol: :lol: :lol:

@faizaa wrote:

@mama van anne wrote:
@faizaa wrote:
hihi… ik snap je wel hoor… maar helaas daar geen knappe blote caramel mannen die het spul verkopen… :mrgreen:

Balen he…daarom bestllen we nu maar online, toch niks spannends aan in die winkels :lol:

Jammer is dat je online nooit kan zien hoe iets voelt, of valt… vind ik jammer… en vind de lingerie vaak net een tikkeltje TE ordinair… en slecht passend… tis ook alweer een tijd geleden hoor, misschien is t nu anders…

Bij de pabo laatst mooie jurk gekocht en body, moet zeggen dat het erg mooi valt en past. Had ik niet gedacht aangezien ik niet slank ben…maar goed dat was idd een gok, hoe het zou passen. Maar het kon wel geruild worden, dat was gelukkig niet nodig.

Mijn moeder vond em met verhuizen… ze kon er wel om lachen…

Ik heb een grote cupmaat, kleine omtrek… das vaak lastig met dat soort dingen… je hebt alleen: s, m, l, xl enz… in corsetjes bijvoorbeeld…

@mamaMarije wrote:

nee, zowel niet online als irl.

Hier idem

@faizaa wrote:

Ik heb een grote cupmaat, kleine omtrek… das vaak lastig met dat soort dingen… je hebt alleen: s, m, l, xl enz… in corsetjes bijvoorbeeld…

ken het… jammer he… S is qua omtrek goed, maar dan krijg ik net de onderkant van mijn borsten erin gepropt :lol: 8)

Maar ja hoor, ik koop wel eens wat. En zo’n upperdare party (zo heette dat vroeger, weet eigenlijk niet hoe t nu heet) vind ik ook leuk :mrgreen: :inlove:

zo een party lijkt me echt gaaf.

enne… ja geloofde wel dat er hier shops waren hoor maar hier zo in lemiers en vaals niet. zo een lief dorpje hier haha.

@Vicky wrote:

@faizaa wrote:

ken het… jammer he… S is qua omtrek goed, maar dan krijg ik net de onderkant van mijn borsten erin gepropt :lol: 8)

Maar ja hoor, ik koop wel eens wat. En zo’n upperdare party (zo heette dat vroeger, weet eigenlijk niet hoe t nu heet) vind ik ook leuk :mrgreen: :inlove:

Idd… taille S nodig en voor de boobs toch zeker L… zit voor geen meter dus… wat krijg je dan? geen pabo of Cld… maar een prima donna met cup maat waar je wel 300 euro voor betaald… :frowning:

Upperdare ken ik niet… :slight_smile: wel leuk bedacht… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Dat weet ik dan weer wel ondanks dat ik er nog nooit naar binnen geweest ben… maar in Groningen zit de Cld naast de bioscoop (Pathé). Kan niet missen :lol:

Ik heb bij bonprix laatst een heel leuk corset (zwart met felblauw) gekocht, die verkochten ze volgens cupmaat en ging tot E geloof ik :think: Maar die zit dus wel goed :thumbup:

@mamaMarije wrote:

@faizaa wrote:

Dat weet ik dan weer wel ondanks dat ik er nog nooit naar binnen geweest ben… maar in Groningen zit de Cld naast de bioscoop (Pathé). Kan niet missen :lol:

hmmm ik weet t niet meer… tis ehm… 5 jr geleden… Pathe ken ik wel ja… naja, iig… ik had mijn roze kanjer! :mrgreen:

@Vicky wrote:

Ik heb bij bonprix laatst een heel leuk corset (zwart met felblauw) gekocht, die verkochten ze volgens cupmaat en ging tot E geloof ik :think: Maar die zit dus wel goed :thumbup:

Ik heb 70 F… zo moeilijk… :frowning:

Dan wordt het idd moeilijk :frowning: Meestal gaan ze maar tot E he… Of D… Of doen ze zoals bij Hema, beginnen ze bij cup D pas met omtrek 80. Snap ik ook niet :think:

Ik had ook cup F en tijdens en na de zwangerschap van Jayden. Toen met afvallen en sporten weer naar een D gegaan (sommige winkels E, maar daar koop ik dan dus niet he:shifty: :oops: ) … zo blijft het… Groter moet het ook niet zijn, ik ben maar 1.59. die cup F daar voelde ik me zo slecht bij… bah…

Die upperdare die ik toen meedeed was met een hoop vriendinnen en veel rosé… af en toe was het hilarisch haha :inlove: Maar wel leuke dingen geshopt toen :mrgreen:

Klinkt wel heel leuk Vicky… lachen, zeker met een boel meiden die aangeschoten zijn…

En ja, als je ‘maar’ 1.59 bent, met een cup F… niet leuk… ik ben 1.74 en de meesten zien t niet aan me… sporten maakt ze wel wat kleiner maar ben nog geen cupmaat geslonken eigenlijk… vind t ook niet meer zo erg… zolang ze maar geen volume verliezen… jammer dat er geen goede betaalbare sexy lingerie is in die maat… heb weleens wat besteld ook via sites, leuke setjes… maar de kwaliteit ergert me… bandjes snijden in mijn schouders… daarom maar niet zo sexy maar iets wat wel goed zit…

ja hoor bestel wel eens, niet vaak maar soms.

toevallige verwacht ik morgen of overmorgen een pakketje

hier geen shops in de buurt, dus ja, wij bestellen wel eens wat bij de pabo.

Lekker makkelijk.

Nog nooit besteld, ik ga meestal naar winkels.

Misschien toch eens online kijken.

@mama van anne wrote:

Ik maak er maar een polletje van :lol:

Zelf bestellen wij weleens iets vanuit de Pabo of Christine Le Duc, of een andere erotiekshop. We gaan er nooit heen, maar bestellen dus wel online. We bestellen niet iedere maand hoor, ik denk iets van een paar keer per jaar.

Volgens mij is er best veel taboe op zulk soort dingen en ik vraag me dus af hoe het hier gesteld is.

Bestellen jullie weleens iets? Ik ben gewoon benieuwd.

Wij doen zo nu en dan een party hier thuis hahaha!

Dan heb je met meiden een gezellige avond en je kan leuke ontdeugende dingen bestellen. :mrgreen:

Dat heet Ladiesnightparty.

Hier zowel online als in de winkel toen, dat was toen ik nog geen kids had, heb laatste een hele zak dildo’s weggeflikkerd :lol:

Gebruikt de “echte” al bijna niet eens meer :oops:

:lol: Fai moet hem toch maar weer es langssturen die arme kerel van mij, wanneer komen de vuilniszakken nu in jullie “nieuwe” buurt? :mrgreen: