Wie besteld er weleens iets bij een erotiekshop?

Hier ook wel eens online…maar eerder gingen wij ook geregeld in amsterdam gewoon wat kopen. Maar denk idd wel dat dat anders is als dat je in een dorp woont misschien :wink:

Vind het heerlijk om alleen al rond te snuffelen en dan niet eens voor de “gekke” dingen hoor maar ook al voor bv de lingerie :thumbup:

@marloes vip wrote:

Dames, mag ik vragen wat jullie dan zoal kopen in zo’n winkel of bij zo’n webshop? Heb echt het idee dat ik heel wat gemist heb als ik sommige reacties zo lees. Eentje die zo’n tarzan zelfs in de kast zet voor de sier. :mrgreen: Voel me wel heel saai zo.

nou ik heb geen enkele tarzan in huis behalve 1 van vlees en bloed.

we hebben laats een boordspel gekocht en een stimulans staafje wat na 3x gebruiken op is :mrgreen:

en lingerie kijken is al hellemaal leuk zitten soms echt mooie setjes tussen.

@marloes vip wrote:

Dames, mag ik vragen wat jullie dan zoal kopen in zo’n winkel of bij zo’n webshop? Heb echt het idee dat ik heel wat gemist heb als ik sommige reacties zo lees. Eentje die zo’n tarzan zelfs in de kast zet voor de sier. :mrgreen: Voel me wel heel saai zo.

Zou zeggen, ga eens lekker snuffelen op site van pabo en christien le duc :slight_smile:

En nee niet meteen bij dildo’s enz maar juist daaromheen. naar lingerie of gadgets. Echt, veel mensen denken dat het alleen maar om stoute dingen gaat zoals sexpoppen enz maar daaromheen zit echt veeeeeeeel meer!

Pabo heeft laatste tijd ook erotische spullen voor in huis. Leuke vorm asbak, leuke fotolijst, leuke dekbed, zelfs ook leuke kleding die licht erotisch zijn maar ook goed voor dagelijks leven door kunnen gaan.

T zou eigenlijk geen taboe meer mogen zijn.

Precies, lingerie, ‘sexy’ kleding etc…maar bij ons ligt ook eea ander spul in de kast en dat is gewoon leuke fun hebben samen.

Inderdaad gewoon eens rondneuzen op de sites en je ziet vanzelf wel wat je wel leuk zou vinden en wat niet.

Ik ga juist voor de seksspeeltjes naar zulke winkels, want de lingerie vind ik om te huilen zo lelijk :?

Ik heb bij mn laatste bestelling twee flessen Intiem scheren gekocht, scheert lekker weg zonder rode bultjes, ik heb massage-olie alias glijmiddel gekocht, een bodyspray voor mn partner en ik mocht als gastvrouw voor een bepaald bedrag uitkiezen en er was een buttplug bij die het geluid maakte van een levensechte mug en heb die voor de fun genomen want waar die voor is oorspronkelijk, zal hij hier niet voor gebruikt worden!!! :hand:

Oh ja en een tease-zweepje alias Veren stokje.,… om te kietelen. :mrgreen:

@D. wrote:

Ik ga juist voor de seksspeeltjes naar zulke winkels, want de lingerie vind ik om te huilen zo lelijk :?

Ik heb laatst toch een hele mooie romatische (doorschijnende) ‘jurk’ gekocht. Is lang tot op de grond met bloemenprint dat niet doorzichtig is.

En een mooie body.

Allerlei soorten speeltjs vinden wij wel leuk. Ook glijmiddel en gewoon echt nuttige dingen kan je er bestellen.

Speeltjes :dance:

@mama van anne wrote:

@D. wrote:

Ik heb laatst toch een hele mooie romatische (doorschijnende) ‘jurk’ gekocht. Is lang tot op de grond met bloemenprint dat niet doorzichtig is.

En een mooie body.

Ja, dat wat je beschrijft vind ik dus echt lelijk. :)

Ik koop wel online, maar ik koop liever in de winkel zelf, dan kan ik het ook bekijken, bevoelen. Kijken of het geen troep is. Maar dat doe ik nooit in de stad waarin ik woon. Liever in Amsterdam, Zwolle, Groningen of Amersfoort. We weten onze tentjes wel te vinden! :stuck_out_tongue:

wij hadden hier een cristien, maar die is weg. Erg jammer hoor, maar eerlijk is eerlijk, erg strategisch zat hij niet. Er stond nl een mega groot terras voor de deur van het cafe ernaast. En geloof dat voor veel mensen het nog echt een drempel is om er naar binnen te gaan.

Loop je met een “discreet” zwart tasje, weet meteen iedereen waar je wat gekocht heb :mrgreen:

Ook wel eens besteld bij de pabo, krijg je er kadootjes bij. Van die “leuke” vlinder stings :mrgreen: One size fits all… whaha…

Zo’n party lijkt me trouwens wel wat. Eens kijken of ik ze hier zo gek krijg :wink:

ik geef zelfs een party 2 juli

lady’s night ERG leuk :dance:

alleen zijn er veel mensen die niet durfen :roll:

ik heb voor me verjaardag een penig gekregen

niks aan dat ding hij kan spuiten maar dan moet je hem eerst vullen en hij kan niet open dus met een mini spuitje vullen met water :think:

en dan in pompje knijpen maar wel hard anders komt er niks uit en heb het niet uitgeprobeert maar lijkt me niks

o ja en hij trilt maar helemaal aan de onderkant je meot hem er dus helemaal in stoppen wil je dat voelen

kort om een miskoop van me dinnetjes :lol:

@bianca&? wrote:

niks aan dat ding hij kan spuiten maar dan moet je hem eerst vullen en hij kan niet open dus met een mini spuitje vullen met water :think:

en dan in pompje knijpen maar wel hard anders komt er niks uit en heb het niet uitgeprobeert maar lijkt me niks

o ja en hij trilt maar helemaal aan de onderkant je meot hem er dus helemaal in stoppen wil je dat voelen

een penis?

een penisring?

een penning?

:lol:

Gaaf zo’n penig!!! :mrgreen: :wink:

Heb er ook van alles gekoch; van lingerie tot vibo’s, glijmiddel, massagetroep, handboeien enz enz

@faizaa wrote:

@bianca&? wrote:

een penis?

een penisring?

een penning?

Ik denk zo n penis waarvan de verkopers zeggen dat ie ‘net echt’ is omdat ie ‘spuit’? (maar eigenlijk wegwerp rommel is :? )

@Bren1970 wrote:

Heb er ook van alles gekoch; van lingerie tot vibo’s, glijmiddel, massagetroep, handboeien enz enz

Ik haat lingerie wat niet goed zit…

Ik haat vibo’s… behalve voor de sier in mijn kast… (hij was zo mooi zacht en roze :inlove: :lol: )

Ik haat massage troep dat naar aardbei smaakt en wat aflikbaar is… geef mij maar weleda :mrgreen: …

Ik heb geen glijmiddel nodig…

Ik haat handboeien…

Maarrrr… pabo/Cld… blijft toch gewoon leuk… :thumbup:

@faizaa wrote:

@Bren1970 wrote:

Ik haat lingerie wat niet goed zit…

Ik haat vibo’s… behalve voor de sier in mijn kast… (hij was zo mooi zacht en roze :inlove: :lol: )

Ik haat massage troep dat naar aardbei smaakt en wat aflikbaar is… geef mij maar weleda :mrgreen: …

Ik heb geen glijmiddel nodig…

Ik haat handboeien…

Maarrrr… pabo/Cld… blijft toch gewoon leuk… :thumbup:

Wil niet zeggen dat ik alles gebruik/gebruikt heb!!! :mrgreen: :wink:

Decoratie… opschepperij en showspullen!!! :wink: :mrgreen:

Nog nooit, maar ik tikte vanochtend ipv etos , eros en toen kwam ik op een site toen dacht ik van goh :stuck_out_tongue: Leuk spul… Dus wie weet straks ooit haha.

@Sennapen wrote:

Nog nooit, maar ik tikte vanochtend ipv etos , eros en toen kwam ik op een site toen dacht ik van goh :stuck_out_tongue: Leuk spul… Dus wie weet straks ooit haha.

Gewoon doen als je het kan veroorloven…

Wij zijn er wel achter dat goedkoop vaak duurkoop is, maar ach we hebben in elk geval lol :mrgreen:

Er is hier al heel wat in de prullenbak beland, maar de kastjes liggen nog aardig vol :silenced: :lol: