Nou hier weer een beedje een rottig nieuws tot nu toe …Vandaag voor de echo geweest om te checken of alles goed is en ja hoor natuurlijk heb ik een cyste waardoor ik waarschijnlijk niet mag beginnen met clomid nu …
Hij was ong 2 cm en dat is net de grens wel of niet beginnen .
De verpleegkundige die ik vandaag had was niet echt vriendelijk en toen ik vroeg wat t preccies inhield kreeg ik echt een bot antwoord van ach je moet je niet druk maken er om waarschijnlijk gewoon weer een cyclus wachten , wat een k… wijf zeg sommige hebben echt geen gevoel .
Maar ze gaat t dus vandaag overleggen met de gyno en ik word vanmiddag gebeld of ik wle of niet mag beginnen …
Dus al bij al weer ene flinke teleurstelling .
Wel ben ik blij dat ze vlak voor dat je begint nog een echo doen en niet want ja is toch niet goed met clomid te beginnen als je een cyste hebt en vaak kunnen ze dat voor de menstruatie niet zien heb ik begrepen .
Dus ja later op dag horen we meer !
Daar ben ik dan weer …
De verpleegkundige belde net en ik mag toch gaan beginnen aan clomid, gelukkig vond de gyno mijn cyste niet zo groot dat ik niet zou kunnen beginnen .
Dus op naar de apotheek om de pilletjes te gaan halen …
Tx voor t lezen van mijn verhaaltje meiden !
hoi loes
in welk zh zit jij eigenlijk?? ik zit in het vu amsterdam
xxx jody
Hey jody,
Ik ben bij t lucas… wilde eerst naar almere sinds we hier wonen maar dacht als ik daarheen ga heb je kans dat ik weer van voor af aan moet beginnen en t lucas is ook dicht bij me werk dus ja…
Bevalt t vu je ?
Liefs loes
hoi loes
ik wil je graag 1 ding aanraden , ga nooit naar het flevo zh. nooit. nooit nooit. echt niet doen hoor. dat zh is zooooo slecht. ik ben me nicht verloren op 31 jarige leeftijd 3 jaar geleden door een fout van hun.en een kindje is dood gegaan bij de geboorte door een fout van hun van een meisje dat ik ken. en de broer van een vriend van me heeft al zijn tenen moeten verliezen door hun terwijl hij daar alleen kwam om zijn kleine teen recht te laten zetten!!!
ik zit bij het vu maar ik vind het amc veel beter, maar idd wat jij zegt ik wil niet weer van voor af aan beginnen met die onderzoeken enzo. dus ik ben maar bij het vu gebleven.
maar hoe gaat het verder .
xx jody
Hey Jody ,
Nee ik blijf nu lekker bij het lucas , bevalt me verder wel ok .
Verder gaat t wel redelijk heb echt van de week een flinke dip gehad maar gelukkig is kenneth zo lief …
Ben gisteren begonnen met clomid dus een beedje een spannende tyd .
De samenlevingstest doen ze niet deze maand omdat ze eerst de cyclus op orde willen hebben eigenlijk .
Maar je begrijpt wel dat we natuurlijk flink gaan klussen deze maand in de hoop dat de eisprong er gewoon is hahah
En met jullie ook alles ok ?
gr loes
dyfaine: dat zijn wat pittige dagen geweest deze week zeg. Wel fijn dat je uiteindelijk toch met clomid mag beginnen. Hoeveel pilletjes moet je iedere dag slikken?
Hier nog altijd aan het wachten. verder geen nieuws, ja de carnavalsvakantie zit erop. Komende week zal dus wel wat sneller gaan, als ik weer aan het werk ben de hele dag.
hey angelbaby,
Ik had 10 dagen 1 tablet … en ben nu gisteren begonnen met clomid.
gisteren hoorde ik dat een meisje wara ik vroeger mee om ging weer zwanger is van de 2 de maar ze is zon aansteller … ze heeft de ziekte van kroon en ja das natuurlijk verrot maar ze was tegen iedereen dat ze niet meer vruchtbaar was enz enz en nu is ze binnen een half jaar weer zwanger … en dan zakt me echt de moet in de schoenen op zon moment … terwijl wij en meerdere hier al jaren bezig zijn …
maar weer genoeg gemopperd haha
heb ook nog even een vraagje na hoeveel dagen hebben de meeste last van clomid gehad.
Ben nu dus op dag 2 en merk nog niets eigenlijk…
Liefs van hier
Ik heb er eigenlijk geen last van gehad. Op dag 3 had ik wat hoofdpijn, en op dag 4 ben ik de hele dag draaierig geweest. Maar daarna ben ik ook gewoon echt een paar dagen ziek geweest, dus of dan aan de clomid lag die hoofdpijn, weet ik ook niet.
hey meiden ,
Vanmorgen wakker geworden met een gezicht die bijna ontploft zo opgezet , dikke wallen onder de oogjes :oops:
Maar ja nog 3 daagjes …
Cin : hoe is ie daar ? al even niets van je gelezen !
Gr loes
Hey Dames,
was iets mis met mijn mail, vandaar dat ik ff niets heb geschreven.
Ik kreeg op dag 3 wat last van de Clomid, maar nu gaat het wel.
Vanaf vandaag beginnen met klussen, en dan morgen naar het ziekenhuis voor een ceho.
Ben best wel zenuwachtig, tis toch maar weer afwachten of ik eitjes heb of niet.
In December werd ik gebeld door mijn neef dat zijn vriendin zwanger is. Tuurlijk was ik blij voor hun, maar ja toen ie zei dat het eigenlijk niet gepland was maar toch wel welkom werd ik bijna niet goed.
Ik werd toen zo boos, kheb nadat ik had opgehangen mijn beste vriendinnetje gebeld en ff heel hard gehuild. Had echt zoiets van: dat je belt om het te vertellen oke, maar let een beetje op met wat je tegen wie zegt. Ook komt daar nog bij dat ze eigenlijk geen geld hebben om voor het kindje te zorgen, dus dat maakt het helemaal zwaar.
Maar ja, je kunt er nou eenmaal niets aan doen. Sommige dingen zijn gewoon heel oneerlijk…
Dames die al Clomid gebruiken/gebruikt hebben: hebben jullie ook zo’n raar gevoel in je buik, alsof het een beetje rommelt?
Dikke kus,
Cin
Hey cin ,
Dat is idd zwaar he …ik hoorde van de week dat de nicht van me beste vriendin zwanger is en zij zat echt zo te klagen ( heeft al 1 zoontje) dat ze ineens onvruchtbaar was enz enz en ze heeft de ziekte van kroon , echt niet leuk maar toch en mocht dus na 4 maand al aan de clomid en nu dus binnen een maand zwanger … zulke mensen kan ik dan ook niet uitstaan en ze was zo blij voor me dat ik zei dat ze de volgende keer niet meteen zo moet klagen… schoot er ook echt uit hihi.
Dus geheel in te denken hoe jij je voelde!
Verder zit ik nu op dag 4 van de clomid en ben net een zombie… allemaal rode vlekjes in me gezicht , en opgeblazen. Verder heb ik geen last van hoofdpijn of buikpijn maar kan nog komen natuurlijk …
Ik moet wachten tot 12 maart voor een bloedtest of ik een eisprong heb gehad .
Toch had ik wat dat betreft liever net als jij dan weet je al een beedje hoe of wat ik moet echt wachten tot t einde bijna ma ja… dan iets langer klus plezier
Gr loes
Hai,
Ik heb wel last van puistjes die erg pijn doen.
Ook Was ik erg moe, maar daar kom ik wel weer overheen.
Savonds vroeg naar bed, ff klussen en dan lekker slapen hihi…
Tis idd wel fijn om te weten of ik eitjes heb of niet.
Ookal is het geen leuk nieuws als je geen eitjes hebt.
Maar kheb een rommelig gevoel in mijn buik, dus kan me bijna niet voorstellen dat ik geen eitjes zou hebben.
Tis alleen wel balen dat ik alleen naar het ziekehuis moet, mijn man krijgt voor deze dingen geen vrij van zijn werk :s
Dikke kus,
Cin
hey hey
Ohh das idd wel minder ja … mijn vriend werkt bijna naast t ziekenhuis en kan dan meestal wel even tussen door weg das echt een voordeel.
Spannend hoor , ga voor je duimen …
ciao ciao
Hoi meiden,
Mag ik inbreken, of misschien zelfs wel meekletsen?!
Ik heb vorige week mijn Clomidjes geslikt, en vandaag moet ik voor controle wat er gebeurt. Het is niet mijn eerste keer hoor. Ik heb al een dochter, zij is ook met Clomid gekomen.
Ik lees dat jullie bijna geen last hebben van de bijwerkingen, lucky you!!! Ik dus wel, opvliegers, echt niet normaal en zeker niet fijn. En lichtflitsen, wat vooral in het donker vervelend is.
Het is wel spannend voor een aantal.
Groetjes,
Es
Hey es ,
Juist gezellig toch dta je komt meepraten :thumbup: is toch een beedje stil , aangezien ik nog al een typer ben :lol:
Spannend hoor vandaag , op dag waat ben je ? En is het om te kijken of je eitjes hebt of dat je een eisprong hebt gehad?
S6 vandaag
Liefs loes
Ik ben ook wel een fanatieke typer.
Vandaag is dag 12, uitgaande van de eerste bruinige afscheiding. Maar helaas kreeg ik op dag 5 (toen ik dus al met Clomid begonnen was) een echt menstruatie. Dus ik ben bang dat ik te vroeg met Clomid begonnen ben. Maar ja, dat zie ik dus vanmiddag wel. Ga dus voor een fm. Wel spannend, hoewel ik niet echt vertrouwen heb dat deze dosering aanslaat. Bij Anouk heb ik namelijk 150mg moeten slikken.
Ik laat het vanmiddag wel weten.
Ga weer ff bij Anouk kijken, ze ligt ziek op bed. Koorst en overgeven, dus echt wel zielig.
Groetjes, Esther
Welkom! Hoe meer hoe beter, zou je wel kunnen zeggen.
Spannend dat je weer met clomid begonnen bent! Hoeveel cyclussen heb je de vorige keer gedaan voordat het echt aansloeg?
Hier nog altijd aan het wachten. Volgens mij gaat het vandaag beter met mijn moeheid, dus kan weer gaan twijfelen… Heb in ieder geval testen besteld, dus mocht ik maandag nog niet ongi zijn, dan kan ik alvast een testje doen
Ik heb toen 9 kuren gehad, waarvan 2 te lage dossering en 1 van 150mg die niet aangeslagen was. Al met al 1 jaar MMM.
En nu zit ik vanaf mei weer in de MMM, heb al Clomid gebruikt, Puregon (maar daar had ik overstimulatie mee), LEO-operatie gehad (die helaas niet geholpen heeft) en nu dus weer Clomid.
Maarre, jij bent ook al lang bezig zeg!!!
Groetjes,
Esther
Ja dik 2 jaar alweer. Door de reactie van mijn lijf op het stoppen met de pil hebben we wel 3 maanden gemist in het begin… --> ik heb de ziekte van Bechterew en toen ik stopte met de pil heb ik zware pijnlijke ontstekingen gehad. Heb toen in totaal 14 weken niet fulltime kunnen werken. Ook echt 2 maanden gewoon thuis van de pijn.
Dat is nu gelukkig onder controle (eindelijk) dus ik heb nog steeds wel echt vertrouwen dat het uiteindelijk wel gaat lukken. Misschien nu dus!